Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Audi S8

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Titleist zei:

Krijgt dit eindelijk nog eens een M variant of toch eerst de 2 ACTIVE TOURER?

Is mij nog niet echt duidelijk of er een ///M variant komt. Ik zou durven denken van niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Definieer beter hé 😄. Ik vind de nieuwe qua design nog altijd de minst knappe van de 3 Z4’s. Rijden zal het zonder twijfel goed doen, maar ik heb het gevoel dat de evolutie toch eerder richting comfort gaat dan naar sportiviteit. Ik zou er wel eens mee willen rijden om te vergelijken met de mijne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Definieer beter hé [emoji1]. Ik vind de nieuwe qua design nog altijd de minst knappe van de 3 Z4’s. Rijden zal het zonder twijfel goed doen, maar ik heb het gevoel dat de evolutie toch eerder richting comfort gaat dan naar sportiviteit. Ik zou er wel eens mee willen rijden om te vergelijken met de mijne.
Omdat die nog steeds 6 cylinder is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Mag er toch wel zijn in deze klassieke spec. Velgen hebben ook mooie diepte...

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

aangepast door Gordon Gekko
  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, knap zo!

En wat een verademing om eens géén zwart/gepolierd bicolor velgen te zien.
Da's de grootste boosdoener van allemaal, imo. Vreselijke trend. Het mag gaan stoppen.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt ook gewoon een segment dat quasi doodgebloed is? Toch bij ons, lijkt het. Je ziet hier ook quasi geen TT's of SLK's. Wel nog eens een Boxster of een F-type, en geregeld nog eens een MX5. Ik denk dat die Z4 en zijn concurrenten gewoon te duur zijn: de 4-cilinders kosten een hele bak meer fan een MX5 en rijden niet zo lichtvoetig, terwijl je voor niet zo heel veel meer een Boxster hebt... toch nog een heel ander paar mouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je die kleur in België speccen? Ik vind hem nog altijd niet knap, maar zou hem wel eens willen vergelijken met de E85.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oom de zijne is net geleverd. Ook een blauwe met cognac interieur. Helaas (maar gezien zijn lastenboek, perfect te begrijpen) heeft hij vergeten de motor te speccen.

Te spotten op de ZLC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Gordon Gekko zei:

Mag er toch wel zijn in deze klassieke spec. Velgen hebben ook mooie diepte...

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Ik heb identiek dezelfde in de showroom staan. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gTa zei:

Lijkt ook gewoon een segment dat quasi doodgebloed is? Toch bij ons, lijkt het. Je ziet hier ook quasi geen TT's of SLK's. Wel nog eens een Boxster of een F-type, en geregeld nog eens een MX5. Ik denk dat die Z4 en zijn concurrenten gewoon te duur zijn: de 4-cilinders kosten een hele bak meer fan een MX5 en rijden niet zo lichtvoetig, terwijl je voor niet zo heel veel meer een Boxster hebt... toch nog een heel ander paar mouwen. 

Z4 verkoopt in België extreem goed. Maar 't is een stervend segment. Maar vraag eens aan @Alexanderr hoeveel Boxsters hij dit jaar verkocht heeft? 't Zal ook tegenvallen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jenkins zei:

Kan je die kleur in België speccen? Ik vind hem nog altijd niet knap, maar zou hem wel eens willen vergelijken met de E85.

Mediterran staat effectief in de.m configurator, is dat al van bij launch beschikbaar @Tommie? Ik vind het veruit de knapste kleur voor de nieuwe Z4. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Jenkins zei:

Kan je die kleur in België speccen? Ik vind hem nog altijd niet knap, maar zou hem wel eens willen vergelijken met de E85.

Ik heb een E85 2.5si gehad en verleden zomer gaan testrijden met de 30i en M40i in Bornem. Hij rijdt een toefje strakker dan mijn huidige E89, maar mist m.i. de beweeglijkheid van de E85 qua handling. Zeker in de M40i voel je te nadrukkelijk het gewicht, vind ik. 

De 30i (met sper) vond ik overall wel een zeer leuk pakket...

4 uren geleden, Tommie zei:

Ik heb identiek dezelfde in de showroom staan. :D 

Tegen een zeer mooi overnamebod van mijn huidige E89 (30i) kan ik er eens over nadenken.😬

Zijn er nog gegadigden voor dergelijke klassieke specs gezien quasi de meeste voor M-Pack zullen gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Z4 verkoopt in België extreem goed. Maar 't is een stervend segment. Maar vraag eens aan @Alexanderr hoeveel Boxsters hij dit jaar verkocht heeft? 't Zal ook tegenvallen hoor.

Wat heet "extreem goed" hé. :D  Dat segment lijkt me toch écht geen prioriteit meer van de constructeurs. Als je ziet hoe lang Benz die stokoude en zieltogende SLK in productie gehouden heeft, hoe hard schreeuw je dan "we cannot care less"? :D 

Zijn er Belgische inschrijvingscijfers te verkrijgen ergens? Duitse wel, ga dat keer opzoeken, altijd leuk om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Stomme tags. @Alexanderr @gTa

Er was een dag dat ik er extreem last van had (bleek een buggy PC te zijn, heb een nieuwke gekregen van Maverick en sindsdien gene last meer van) en iedereen deed een Ralphke naar me. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, gTa zei:

Zijn er Belgische inschrijvingscijfers te verkrijgen ergens? Duitse wel, ga dat keer opzoeken, altijd leuk om te zien.

Duitse cijfers @Tommie

(screenshot van deze xlsx)

image.png.8c216a76d3c373245ff2da5aac3bdca8.png

De TT heeft natuurlijk roadster én coupé, dat vertekent wel wat. Z4 is enkel roadster, SLK/SLC idem, Boxster idem.

Toch nog serieuze verschillen idd: in 2019 in Duitsland dik 2,5 keer meer Z4 verkocht dan Boxsters.
Gek dat er nog zo veel SLC's verkocht werden :shocked:  langs hier zie je dat toch nooit meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In DE Boxster tegen de 57-60k, Audi+BMW 40k in basisversie cabrio. Toch nog groot verschil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, rouquin zei:

In DE Boxster tegen de 57-60k, Audi+BMW 40k in basisversie cabrio. Toch nog groot verschil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, maar wie neemt zo'n Z4 in complete basisversie? Neem dat met wat leuke opties én een motor die nog wat vermogen heeft ... en je kijkt op 50 à 55k aan. Dan is de sprong naar een Porsche 718 niet zo groot meer, imo. (Toegegeven: ook daar wil je wel nog wat opties en dan slaat die Porsche-prijsetiketten Dymo pas dubbel en dik toe...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar wie neemt zo'n Z4 in complete basisversie? Neem dat met wat leuke opties én een motor die nog wat vermogen heeft ... en je kijkt op 50 à 55k aan. Dan is de sprong naar een Porsche 718 niet zo groot meer, imo. (Toegegeven: ook daar wil je wel nog wat opties en dan slaat die Porsche-prijsetiketten Dymo pas dubbel en dik toe...)


Indeed, verschil blijft hetzelfde. Maar hoe hoger je gaat hoe minder er dat toe doet, dat is dan ook waar.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Mijn oom de zijne is net geleverd. Ook een blauwe met cognac interieur. Helaas (maar gezien zijn lastenboek, perfect te begrijpen) heeft hij vergeten de motor te speccen.

Te spotten op de ZLC.

Vandaag een blauwe gezien in Kuurne, uw oom is toevallig niet van die regio? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid