Ga naar inhoud

BMW G29 Z4


Audi S8

Aanbevolen berichten


De logo’s achteraan gestript, ik wou de achterruit laten verduisteren, maar dat lukt niet. De voorste lichten hebben ook een protectiefilm.

583e60361713718248f7492b6709e86a.jpg&key=f74d07d46768c93e86352767f9ec7b8010b2c84196909eb8bafa4479f6a64e65


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro


Knight Industries Two Thousand achterna
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Je begint ze tegen te komen. gisteren 3 gezien (2 witte en een blauwe)

en ze zijn zeker geslaagd. Door de  hoge koffer en kleine dakje veel minder het effect van een bubbel met het dak toe.  (iets waar de voorgangers wat last van hadden en wat de 944 of 968 zo mooi oplost) de achterlichten zijn ook heel geslaagd, veel beter dan bij de X4 bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar weken geleden onze Z4 demo een weekendje mogen gebruiken, wat een gigantisch leuke auto. :inlove:

Ik was eigenlijk vooral verbaasd omdat het het instapmodel was, de sDrive20i. 197 pk en 320 Nm (vanaf 1420 rpm) is echt meer dan prima om echt rijplezier te bieden. De zitpositie is top, sound (combinatie van sportuitlaat met de nodige pops and bangs, en wat active sound in het interieur) is zeer leuk, sturing van de automaat, stuurgevoel zeer goed, waanzinnige grip mede dankzij de dikke 275 mm brede Michelin PSS banden achteraan...Kortom een verslavend pakket om mee te rijden.

Om te vergelijken met de 718 waar ik ook veel ervaring mee heb, deze heeft natuurlijk wel 300 pk en is een stuk duurder dus moet je in feite vergelijken met de M40i: de Z4 is comfortabeler, zowel qua ophanging als geluidsisolatie, en mede dankzij de moderne tech en luxe aan boord sowieso de betere keuze als daily. De Porsche blijft echter nog altijd wel de betere op vlak van wegligging, stuurgevoel, versnellingsbak (toch zeker bij sportief rijden in manuele modus), 'speciaal gevoel',...

Vind de nieuwe Z4 qua styling mooi maar niet bloedmooi, veel lijnen, iets te lange overhang vooraan, koplampen die wat wennen zijn, maar het is wél een auto met heel veel présence  echt een head turner, hij ziet er ook 'duurder' uit dan hij werkelijk is. Ik zou 'm zelf waarschijnlijk nemen in M Sport, glacierzilver met 19" velgen en shadowline met uitgebreide elementen.

Foto's voor de geïnteresseerden: 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag ook foto's gemaakt van een sDrive20i, klinkt inderdaad best goed voor een basismodelleke.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/4/2019 om 22:23, Phil zei:

"combinatie van sportuitlaat met de nodige pops and bangs"

Ah, verkeerd begrepen dan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agreed! Superknappe kleur. Leuke uitvoering, ook. Streepje blauw in 't interieur (stikking oid?) en 't is af. :inlove:

(Minus de velgen, natuurlijk. Waar BMW vroeger elk jaar opnieuw tientallen van de vetste velgen van de markt uitbracht, is 't de laatste jaren zo hard bergaf aan 't gaan... Lijkt wel alsof de switch van steek 5x120 naar 5x112 het helemaal gejinxed heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maaher zei:

Die vinnen, is dat eigenlijk functioneel of puur design?

Functioneel :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's al iets. Er zijn al zo veel wagens met dat soort strapatsen puur voor de show.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dat zilver ook een naam of moet ik morgen een bmw catalogus naar binnen spelen bij het ontbijt zoals gTa waarschijnlijk dagelijks doet? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/5/2019 om 22:22, Thebiemerke zei:

Glaciersilver

Knap inderdaad, het is ook altijd een goede test voor mij. Als het in zo'n tint of een klassiek donkerblauw nog altijd geen gevoel opwekt zal het wel aan de kar liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/11/2018 om 19:21, tsmetjen zei:

Zo zal die van mij er uit zien

782e32cea8a4e0559e16c49b9e4f66da.jpg


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Dag tsmetjen,

heb ene in bestelling uitgerust zoals de jouwe...

hoe bevalt hij tot nu toe? Nog geen probleempjes gehad? Nieuw model is altijd vatbaar voor kinderziektes...

De mijne wordt verwacht midden juni..

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag tsmetjen,
heb ene in bestelling uitgerust zoals de jouwe...
hoe bevalt hij tot nu toe? Nog geen probleempjes gehad? Nieuw model is altijd vatbaar voor kinderziektes...
De mijne wordt verwacht midden juni..
Gr.

We hebben de wagen nu 2 maand in ons bezit. Door omstandigheden doen we niet zoveel km’s , momenteel ongeveer 1500. Ik schat 2/3 daarvan kunnen open rijden.

De wagen bevalt me enorm, geen noemenswaardige problemen ontdekt...de gordel hindert me een beetje in de hals, de achteruitversnelling heeft geen kruipfunctie zoals bij mijn andere automaten (1serie, MINI Cooper S), 1 van de omlijstingen is niet volledig vastgemaakt en de remmen kunnen nogal kraken. De plaats van de bekerhouders is ook vrij ongelukkig gekozen, de passagier zal er echter meer last van hebben dan de chauffeur.

De wagen heeft een interieur dat niet echt spartaans is, integendeel, het interieur is zoals een 3serie met alle toeters en bellen en ook alle veiligheidssystemen. Het echte roadster gevoel is daardoor wat verdwenen, maar voor mij is dit echt niet storend. De wagen is ook veel volwassener in vergelijking met de Z4 E85 uit 2000 die ik had.

De basismotorisatie is vlot en voor mij meer dan voldoende , ik rij meestal in adaptive of comfort mode. Mocht ik kunnen overdoen dan zou ik niet de 275/40/18 achteraan en 255/40/18 vooraan banden kiezen, dat lijkt me serieuze overkill, ik was mij er niet van bewust bij de bestelling.

Maar al bij al, als ik instap in de auto, dan verdwijnen al de zorgen een beetje op de achtergrond en geniet ik met volle teugen van het open rijden. En dat is het allerbelangrijkste voor mij.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid