Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Hybride is voor merken die idd geen uitgebreid netwerk van superchargers hebben.


Sta jij op Wooter’s payroll oid?
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als iemand overtuigd is van EV’s, en in het biezonder Tesla, word je hier aanzien als een 2de Wooter? [emoji23]

Ik reageer op de stelling dat hybride de toekomst wordt, en ik zeg dat ik daar niet in geloof. Dat heeft niks met Wooter te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat hier ook al geschreven, maar ik overdrijf daar niet in. 

Maar idd tesla blijft enkel bestaan door hun sc netwerk. Neem dat weg, en tesla is ook weg. Dus goed dat het er is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als iemand overtuigd is van EV’s, en in het BIJZONDER Tesla, word je hier aanzien als een 2de Wooter? [emoji23]
Ik reageer op de stelling dat hybride de toekomst wordt, en ik zeg dat ik daar niet in geloof. Dat heeft niks met Wooter te maken.
 


Neen, dat zeg ik niet. Maar het valt me wel op dat je in meerdere topics over EV begint te mekkeren of dat altijd moet willen aanhalen om toch maar te kunnen aantonen dat het beter is terwijl niemand daar zit op te wachten. Enfin, ik toch niet. Dat wordt een beetje vermoeiend.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, liefst van al willen jullie dat wij enkel in de EV topics posten, en over EV’s zwijgen in alle merken die geen EV’s hebben. Zelfs als wordt gepost dat hybride de toekomst wordt, dan mogen wij niet negatief reageren.

 

Maar zoals je wil. Hybride wordt de toekomst. Ik ben het er volledig mee eens. [emoji23]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet op de parking gestaan nabij een nieuwe ‘3 in ‘t zilver.

Godver zeg, wat een lelijk ding van achteren beschouwd, ‘k ben zelfs niet wezen kijken naar ‘t voor- en flankaanzicht. ‘T zal mij een worst wezen wat ze erin leggen qua aandrijving <_<

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, bt. zei:

Daarnet op de parking gestaan nabij een nieuwe ‘3 in ‘t zilver.

Godver zeg, wat een lelijk ding van achteren beschouwd, ‘k ben zelfs niet wezen kijken naar ‘t voor- en flankaanzicht. ‘T zal mij een worst wezen wat ze erin leggen qua aandrijving <_<

Niet normaal hoe lelijk de achterkant is... Hopelijk is de touring veel beter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Geen hofmeister knik :(

Ze zullen wel spreken van "de klassieke hofmeister knik werd verwerkt in het sap van gepastureerde champignons waardoor we hier kunnen spreken van een revolutie inzake de toepassing van de hofmeister knip, namelijk aanwezig in de afwezigheid".

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

The BMW 330e Touring: plug-in hybrid drive due to join the model line-up in summer 2020 comprises a four-cylinder petrol engine and an electric drive system integrated into the eight-speed Steptronic transmission. These join forces to generate system output of up to 292hp when the newly developed XtraBoost mode is engaged. The new BMW 330e Touring's intelligent hybrid control combines the drive torque from the 184hp combustion engine with the power from the electric motor, which is capable of generating continuous output of 68hp and peak output of 109hp. XtraBoost mode allows the two power sources' combined output of 252hp to be increased for up to 10 seconds by an additional 40hp. This enables the BMW 330e Touring to reach 62mph from rest in 6.1 seconds (provisional figure). Combined fuel consumption is 122.8-156.9mpg with CO2 emissions of 52-42g/km (provisional figures).

The positioning of the high-voltage lithium-ion battery under the rear seats and the fuel tank above the rear axle means the introduction of BMW eDrive technology results in only a slight reduction in boot space. Added to which, almost the entire range of optional extras is available to customers wishing to make their car more individual. Standard specification for the BMW 330e Touring includes pre-conditioning of the heating and climate control system, which can be activated via the BMW Connected app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker. Dit wordt mijn volgende. Hoop alleen dat ze er een volledige AP functie insteken. Anders krijgt hij concurrentie van een merk dat dat wel doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat de 330d wel zichtbaar is in de configurator, maar niet te combineren met welk uitrustingspakket dan ook. De Xdrive wel... 

Net geconfigureerd zoals ik hem zou willen hebben, niet slecht :) 

330d.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op de eerste foto’s vind ik de berline knapper dan de touring. Misschien dat dat verandert eens ik ‘m irl zal zien rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid