Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Er had nog een stikseltje of motiefje gemogen in dat vlak stuk Sensatec tussen de schouders. Voor de rest wel knap, en hoe minder je met Sensatec in contact moet komen, hoe beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/31/2019 at 11:01 AM, DDke said:

Ophanging is wel fenomenaal. Dat adaptieve gedoe is :inlove: 

Welke onderstelopties had deze dan? Heeft iemand al een standaard-3 gereden?

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Marvin said:

Welke onderstelopties had deze dan? Heeft iemand al een standaard-3 gereden?

Adative M sport

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Ja. :D 

En rijdt dat dan ook goed? Serieuze vraag dus hé. Of heb je bepaalde opties absoluut nodig? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, DDke zei:

zal wel weer onmogelijk zijn om schoon te houden :(

Waarom denk je dat?

Mijn Hexagon alcantara is eenvoudiger in onderhoud dan het Dakota leder (beige...) van mijn vorige. En naar slijtage toe vrijwel perfect. Je ziet er namelijk geen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, msxx said:

Waarom denk je dat?

Mijn Hexagon alcantara is eenvoudiger in onderhoud dan het Dakota leder (beige...) van mijn vorige. En naar slijtage toe vrijwel perfect. Je ziet er namelijk geen... 

Ging over de buitenkleur, maar die speculoos propte er nog een post tussen. ;) 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog mensen problemen met de configurator? Elke keer ik een optie aanklik, moet ik daarna weer op dat plusje klikken om meer opties te zien.

Hoe verder in de lijst, hoe meer ik moet klikken. Niet handig :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog mensen problemen met de configurator? Elke keer ik een optie aanklik, moet ik daarna weer op dat plusje klikken om meer opties te zien.
Hoe verder in de lijst, hoe meer ik moet klikken. Niet handig [emoji3] 
Dat was vorige week ook al. Gewoon snel op de plusjes klikken tot je bij de laatst geselecteerde optie uitkomt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/31/2019 at 11:34 AM, Beta said:

Dat kan je instellen. Het verschil tussen de beschikbare standen is vrij groot.
Bij de F30 vind ik de sportstand ook niet super: zwaarder, maar niet meer gevoel en ook niet directer. Bij lage snelheden voelt de sportstand nogal log, en dan vind ik die stand wat vervelend. Op dat vlak liever de Giulia.
Ik hoop dat de G20 meer in de richting van de Giulia geëvolueerd is.
Hydraulische bekrachtiging is nog beter natuurlijk, maar dat heeft geen enkele van de vernoemde wagens.

Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt, vind dat van de Giulia een te snelle besturing, te nerveus, niet comfortabel genoeg.

Dat pas je niet aan door met de rijmodi te prutsen, enkel de bekrachtiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Asserti zei:

Ik vond die Giulia maar vreemd sturen. Overbekrachtigd en gevoelloos. Precies een speelgoedautootje 

Kan ik bevestigen, dat hebben alle hedendaagse Alfa’s. De Stelvio is op dat vlak helemaal een ramp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:


Wow, hoeveel kleuren kan je nu kiezen bij BMW. Zalig!

Da's niet nieuw, alleen toont in die visualizer ook een heel pak kleuren die anders zonder detail achter de noemer 'Sonderwunsch' verscholen zitten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Thebiemerke zei:

Blue Onyx Individual

3FF6A282-F084-4DEB-A134-CA1D1A4CCE6F.thumb.png.c5746528421c09f59f75fc3a4fa82165.png

 

Not bad !

Maar heel dat dash en de ruimte d'er onder oogt zo donker.

Als daar die caramelkleur/bekleding ook zou doorgetrokken worden... Of is dat een extra individual optie ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al over zitten klagen, hier. :D  (Maar bij de X3M, waar je superzalige bekledingskleuren hebt maar dat wordt ook 'afgekapt' aan 't dashboard.)

Wat je zegt, klopt zeer zeker. Zou zo veel knapper zijn mocht de bekledingstint doorgetrokken worden in de onderste helft van 't dashboard. Was ook zo bij de vorige '3 (huidige '4) als door 't optioneel Individual lederen dashboard. En ook enkele 'standaard' bekledingstinten (oyster oid?) hebben dat, dan is 't gewoon gekleurde kunststof. Veel knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, dat als het niet leverbaar is vanuit BMW, da'k wel zou durven investeren in enkele stukjes van hetzelfde leder van bij een stoelbekleder of zo, zicht gaat gewoon heel anders zijn. Zal ook meer "af" ogen, meer afgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Soul zei:

Ik denk, dat als het niet leverbaar is vanuit BMW, da'k wel zou durven investeren in enkele stukjes van hetzelfde leder van bij een stoelbekleder of zo, zicht gaat gewoon heel anders zijn. Zal ook meer "af" ogen, meer afgewerkt.

Geen idee wat dat zou moeten kosten.

*idee* Prijzen staan op die website van die Duitse bekleder die vnl. Audi's en zo doet ... damn hoe heet die weer ...

edit: neidfaktor.de --> https://neidfaktor.com/products/armaturenbrett/

Is wel bovenkant, maar bon: "vanaf 2,3k" slik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid