Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, gTa zei:

En wat er daar niet deftig aan weggewerkt is, zie ik toch ook niet.
"Oh boy, de laadvloer loopt niet helemaal gelijk met de laaddrempel, moord & brand!"
Dat je dat een GLE500e verwijt (vorige generatie)...

Afbeeldingsresultaat voor GLE500e kofferraum

...tot daar aan toe, maar hier?

2020-BMW-330e-Touring-G21-Kofferraum-01.jpg

Soyons sérieux.

Koffer van de C300de

380607DD-7524-4648-9874-30A8D7EAD62E.jpeg

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Au.

Dan is die 330e (méér dan) behoorlijk, voor een auto die niet mainly als hybride of full elec ontworpen is.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze hem voorzien als hybride op de tekentafel zouden ze dat toch nog beter moeten wegkrijgen? Ja het is "mooi" gedaan idd, maar dat hoogte verschil is toch vreemd? Bij de xc60 of ik weet niet juist meer welke, maakte dat verschil dat er net geen doos (of bv een frigobox) in kon zonder het afdekzeil te moeten verwijderen. Dan is dat zonde, als ze de wagen volledig aan het hertekenen zijn. Mijn walvis is ook nadien hybride geworden en daar zit alles mooi onder de vloer. ( ja de koffer zal wat groter zijn, maar ik vermoed het  batterijpack ook?) Daarmee mijn reactie. Is de kofferruimte van de sedan dan ook minder diep?  Iemand foto? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wel dat er nog een handvat in de koffervloer  is. Dus vermoedelijk zal je  daar wel nog wat gerief in kwijt kunnen als het wat diepte heeft. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dat bij mij niet kan. De vloer is wel mooi gelijk, maar compleet vast over de hele breedte en diepte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, tuscani zei:

Als ze hem voorzien als hybride op de tekentafel zouden ze dat toch nog beter moeten wegkrijgen? Ja het is "mooi" gedaan idd, maar dat hoogte verschil is toch vreemd? Bij de xc60 of ik weet niet juist meer welke, maakte dat verschil dat er net geen doos (of bv een frigobox) in kon zonder het afdekzeil te moeten verwijderen. Dan is dat zonde, als ze de wagen volledig aan het hertekenen zijn. Mijn walvis is ook nadien hybride geworden en daar zit alles mooi onder de vloer. ( ja de koffer zal wat groter zijn, maar ik vermoed het  batterijpack ook?) Daarmee mijn reactie. Is de kofferruimte van de sedan dan ook minder diep?  Iemand foto? 

Over welke auto heb je het nu? Want 330e is toch vlak 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, dragonfly zei:

Over welke auto heb je het nu? Want 330e is toch vlak 😉 

De sedan? Kweet niet, nog geen koffer van gezien,daarmee de vraag of  hij een verhoogde vloer heeft? Tzou wel  raar zijn dat ze het bij de sedan wel volledig zouden weg krijgen en bij de touring niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

De sedan? Kweet niet, nog geen koffer van gezien,daarmee de vraag of  hij een verhoogde vloer heeft? Tzou wel  raar zijn dat ze het bij de sedan wel volledig zouden weg krijgen en bij de touring niet. 

Ja man, nu ben jij degene die een bril nodig heeft hoor 😄 

Foto staat op de vorige pagina.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de XC60 is er toch ook geen hoogteverschil zoals bij de foto van de C300de? Wel in totaal verhoogd, maar dat hebben ze toch allemaal wel denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, yvesken zei:

Bij de XC60 is er toch ook geen hoogteverschil zoals bij de foto van de C300de? Wel in totaal verhoogd, maar dat hebben ze toch allemaal wel denk ik?

Achterwieltractie voor de Mercedes en wagen minder groot tov. de XC60?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dragonfly zei:

Ja man, nu ben jij degene die een bril nodig heeft hoor 😄 

Foto staat op de vorige pagina.

Euhm, ik vroeg een foto van de sedan zijn koffer. Ik zie nu wel dat er idd nog een serieus opbergvak is bij  de touring.  ( dat zal de foto zijn waar jij naar verwijst? ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, tuscani zei:

Euhm, ik vroeg een foto van de sedan zijn koffer. Ik zie nu wel dat er idd nog een serieus opbergvak is bij  de touring.  ( dat zal de foto zijn waar jij naar verwijst? ) 

Touring is vlak met daaronder een vak zoals veel auto's tegenwoordig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit, die 330e touring!

En das echt wel een deftige kofferruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is de kofferruimte van een 330e berline. Het voorste stuk kan ook omhoog worden gezet zodat je een vlakke vloer hebt

385579_2020_BMW_3_Series.jpg

aangepast door Spoilt666
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, BMWMB zei:

Nogmaals het bewijs dat hybride ‘willen en niet kunnen’ is. Wil je elektrisch rijden, koop een Tesla Model 3.

Off-topic 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Begin de 3 touring al wat meer te kunnen smaken dan de sedan, vooral die poep is n pak knapper.

230fdd24-ae51-41e5-8117-7e4f50fe38e5_rw_1200.jpg?h=7d178107506418377d5e82c76fbb656a

 

1348540c-a02e-44f6-9ff8-26d41c0a0df7_rw_1200.jpg?h=8323e446cfc167eac6f782ce19ec59be

 

perfecte spec azo: 330d, mooi kleur, M pack

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet een rode berline zien rijden, vond ik niet mis. Ik vind het jammer dat er minder echte kleurtjes in het standaardaanbod zitten. 

Enkel rood, oranje en (donker)blauw. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/8/2019 om 21:35, BMWMB zei:

Nogmaals het bewijs dat hybride ‘willen en niet kunnen’ is. Wil je elektrisch rijden, koop een Tesla Model 3.

Ik zou me vaker storen aan de lamentabele bouwkwaliteit van de model 3 dan het gebrek aan ruimte in een 330e.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid