Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Het verschil tussen Mercedes en BMW is dat je een Mercedes koopt voor zijn comfort. En hun ophanging voldoet ook in basisversie perfect. Als ik iedereen over BMW hier en op andere fora bezig hoor, dan gaat het over sportief en “looks”... en dan marcheert de basisversie niet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Marvin zei:

En bij BMW: de nieuwe 7's die ik hier zie rijden hebben meestal een zwart radiatorrooster. Ik weet niet of dat een betalende optie is, maar het is wel tekenend dat je als merk een mogelijkheid moet aanbieden om je lelijke grote nieren te camoufleren omdat een groot stuk van de markt dat ook niet moet hebben.

Het kan erger: onlangs kwam ik een 7 tegen in Donington Grau met die zwarte nieren, waardoor het contrast nog groter werd met een enorm in-your-face gehalte. Dan vind de neus van de 750Li die The Swede hier voorgesteld heeft nog meevallen. Maar het blijft in elk geval lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10/3/2020 om 13:25, Goesting zei:

Het kan erger: onlangs kwam ik een 7 tegen in Donington Grau met die zwarte nieren, waardoor het contrast nog groter werd met een enorm in-your-face gehalte. Dan vind de neus van de 750Li die The Swede hier voorgesteld heeft nog meevallen. Maar het blijft in elk geval lelijk.

zo zien de meeste nieuwe 7’s er hier uit. Donnington en al de rest zwart. Het is wel nogal pimpy.

Het moet zijn dat hij ergens zo in de folder staat want ik zie het teveel voor zo een gewaagd iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Rabbit said:

zo zien de meeste nieuwe 7’s er hier uit. Donnington en al de rest zwart. Het is wel nogal pimpy.

Het moet zijn dat hij ergens zo in de folder staat want ik zie het teveel voor zo een gewaagd iets.

Met alle respect, maar ik vind geen kleur die Donnington heet in de configurator van de BMW 7. (ik ben wel kleurenblind, maar ik kan wel nog de namen lezen :lol: )

Kan je die kleur es tonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, The Swede zei:

Met alle respect, maar ik vind geen kleur die Donnington heet in de configurator van de BMW 7. (ik ben wel kleurenblind, maar ik kan wel nog de namen lezen :lol: )

Kan je die kleur es tonen?

In de config van de 760 wel. Vermoed dat deze kleur op de 'gewone' 7 nog niet in de config staat en de 745E krijg ik niet geopend in de config.

spacer.png

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net efkes mee gespeeld en blijkbaar komt Donnington niet als kleur naar voor tenzij je de M-pack uitvoering kiest. De gewone 7 kan blijkbaar niet in die kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de kleur in kwestie, de naam boeit me effe niet. Ik hd opgezocht wat donnington was en google gaf me bovenstaande. 

image.jpeg.b521810c1a083e0b8b28cccd331a521e.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm. Dan toch liever dat Donnington. Want dat grijs hier juiste boven, daar zit toch maar weinig leven of glans in.

Dat Donnington is eigenlijk gewoon een soort "donkere versie van zilvergrijs". Mercedes had destijds ook zo een kleur die parelgrijs heette. Was ook populair voor mensen die zilvergrijs en antracietgrijs te populair vonden. 

Zou ik het kiezen? Op een nieuwe wagen denk ik niet. Een 7 zou er steeds in een donkere kleur komen (zwart metaal of erg donker blauw), liefts met licht interieur. Al ben ik waarschijnlijk meer het klassiek type van koper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, bt. zei:

Speciale G20’s hier wel :lol:

Was het ook aan het denken. 'Shit, ik heb het verkeerde model ontvangen' :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

58 minutes ago, BMWMB said:

H&R, is meestal teveel verlaagd. Eibach is veel beter.

 

Hier is eentje met H&R.

 

b26db00c34bad35dd148546d29c9762c.jpg

Ik zeg net dat H&R in mei met verlangingsveren komt voor de 330e en jij toont een 330e die verlaagd is met H&R veren. :roll:

Die gast heeft dus veren gebruikt die niet voor een 330e ontwikkeld zijn en waardoor zijn auto bijgevolg te laag hangt. :facepalm:

Bestaat momenteel nog niet en er komt volgens mij ook geen alternatief buiten H&R. (idem voor 530e trouwens)

Maar laat ons hopen dat de correcte veren iets minder verlagen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry he. Had niet gezien dat het niet de originele veren voor de 330e zijn. Mea grande culpa! Jongens toch, want een reactie.

H&R verlaagt altijd veel te laag, dus het zou me verwonderen dat het voor de 330e anders zou zijn, maar, je weet natuurlijk nooit.

Ziehier een 330i, wel met correcte H&R veren. Even laag...

spacer.png

Ter vergelijking, een 330i met EIbach veren. Veel beter!

spacer.png

 

Om dan nog maar te zwijgen over het veel meer stuiteren doordat 'm zoveel verlaagd is. Als je zo laag wil, en nog een fatsoenlijke demping die niet stuitert, dan moet je een schroefkit steken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt niet enorm veel. Vooral vooraan ligt de Eibach iets hoger.

Met adaptieve dempers zal het nog altijd comfortabel genoeg zijn volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid