Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

1 uur terug, gTa zei:

 

FFS :fp:    Mooi staaltje Vlaamse heikneuterigheid, if you ask me. Als we zo alles op de korrel gaan nemen...

 

+1, had dergelijke storm niet zien aankomen. 
Niemand die zich afvraagt hoe de beste man reeds op 19 feb aan een M340d is geraakt? 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat een klein kind dat onderscheid allemaal niet kan maken.
Sommige dingen zijn namelijk verboden net omdat een kind mentaal de capaciteiten niet heeft om bepaalde dingen onder "vrije wil" te klasseren.

Jawel, die kleine heeft op een ochtend gezegd tegen zijn ouders, mama en papa, ik wil gaan carvloggen. Koop u een camera, leer mij alles van buiten over de specs van nieuwe auto’s, ga die auto’s halen, en film mij dan. Geef me wel de tijd om die specs van buiten te leren, want van de helft snap ik niks van, en gelieve veel geduld te hebben bij het filmen, want uiteraard ga ik dingen fout doen en zeggen. Maar, ik wil het echt doen... [emoji23][emoji23][emoji23]
Ocharme dat manneke. [emoji26]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, BMWMB said:


Jawel, die kleine heeft op een ochtend gezegd tegen zijn ouders, mama en papa, ik wil gaan carvloggen. Koop u een camera, leer mij alles van buiten over de specs van nieuwe auto’s, ga die auto’s halen, en film mij dan. Geef me wel de tijd om die specs van buiten te leren, want van de helft snap ik niks van, en gelieve veel geduld te hebben bij het filmen, want uiteraard ga ik dingen fout doen en zeggen. Maar, ik wil het echt doen... emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png
Ocharme dat manneke. emoji26.png

De reactie van de pa: "'t is goe Gilles, we beginnen er aan!" 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene voorstander van. 😛

Maar willen we nu alstublieft stoppen met dat inconsequent gedrag door extreem te focussen op dat wereldprobleem (dat er geen is als je dat in de context ziet van alle monetized kid's content die we vandaag met één klik te zien krijgen) vanuit onze luie geprivilegieerde zetel? Dit is hier toch verdorie het verzuurdevlamingenforum of de klantenchatbox van Unicef niet FFS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Thibaut De Winter zei:

Sterk dat deze kleine rakker al een M340d ter beschikking krijgt.
Vader zal in de sector zitten. 😄

 

Verschrikkelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene voorstander van. [emoji14]
Maar willen we nu alstublieft stoppen met dat inconsequent gedrag door extreem te focussen op dat wereldprobleem (dat er geen is als je dat in de context ziet van alle monetized kid's content die we vandaag met één klik te zien krijgen) vanuit onze luie geprivilegieerde zetel? Dit is hier toch verdorie het verzuurdevlamingenforum of de klantenchatbox van Unicef niet FFS.

Ik denk dat jij eens dringend een keer goed van de grond moet komen. [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, BMWMB zei:

Ik denk dat jij eens dringend een keer goed van de grond moet komen. emoji23.png

Mijn jonge schuur is zwanger en staat dus per definitie in extra hete vlam in brand.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok!
Onze avatars matchen zo goed jom! :inlove:

Die van mij is ondertussen passé. Er blijft nog hier maar 1 manuele over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er anno 2020 nog geen kids wiens idolen mr.JWW en Schmee zijn? Die ouders willigen misschien een wens van dat manneke in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wollen-pullover manneke van ne Schmee is toch echt een irritant figuur. De C_X heeft voor zulk een gasten een schoon uitdrukking: Een smoel om stront op te sorteren. (pardon my English)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jules_W zei:

Zijn er anno 2020 nog geen kids wiens idolen mr.JWW en Schmee zijn? Die ouders willigen misschien een wens van dat manneke in...

In dat geval vind ik het ok, maar ik betwijfel het...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge vergeet die Scotty Kilmer. Heeft geen muil-op-op-te-slaan zoals die Schmee, maar wat een irritante vent. Niet alleen zijn stem, maar ook de kritiek die hij geeft :fp:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Jules_W said:

Qua irritante YouTubers staan Schmee samen met Doug Demuro toch hoog op ‘t lijstje

Niks mis met Doug Demuro. Dat is nog interessante content.

Zoek anders eens naar Seb Delanney  :tct: 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jules_W said:

Zijn er anno 2020 nog geen kids wiens idolen mr.JWW en Schmee zijn? Die ouders willigen misschien een wens van dat manneke in...

POG he :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jules_W zei:

Qua irritante YouTubers staan Schmee samen met Doug Demuro toch hoog op ‘t lijstje

Shiiiiiiiiiiii.............. zo irritant!
Maar heeft wel nog inhoud, gek genoeg.

Lang geleden dat ik nog eens één van z'n video's bekeken heb. Vanavond eens doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doug Demuro heeft inderdaad wel nog inhoud. Het is vooral de intonatie, de quirks tour die soms wat lang duurt en het feit dat die filmpjes jarenlang werden gemaakt met smartphone-camera-kwaliteit terwijl die gast 3.5milj subscribers heeft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jules_W zei:

Doug Demuro heeft inderdaad wel nog inhoud. Het is vooral de intonatie, de quirks tour die soms wat lang duurt en het feit dat die filmpjes jarenlang werden gemaakt met smartphone-camera-kwaliteit terwijl die gast 3.5milj subscribers heeft 

Dat maakt het net authentiek, ook al is hij soms wat te nerdy. Maar ik kan zijn video's best pruimen.

5 uren geleden, The Swede zei:

Ge vergeet die Scotty Kilmer. Heeft geen muil-op-op-te-slaan zoals die Schmee, maar wat een irritante vent. Niet alleen zijn stem, maar ook de kritiek die hij geeft :fp:  

Van die Scotty krijg ik ook het schijt. Begrijp niet waarom die kerel steeds blijft opduiken in "video's die je misschien leuk vindt".

Vehicle Virgins kunnen we ook aan het lijstje clowns toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, gTa said:

Shiiiiiiiiiiii.............. zo irritant!
Maar heeft wel nog inhoud, gek genoeg.

Lang geleden dat ik nog eens één van z'n video's bekeken heb. Vanavond eens doen. :D

Ik vind het de max.

Wat tof is is dat hij vanalles reviewt en niet alleen wat er net op de markt is verschenen

Allez .. :D 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De inhoud kan ik smaken, inderdaad 't feit dat hij zich niet beperkt tot de obvious newcomers is leuk.
Dat hij 't ook vaak over zaken heeft die nergens elders aan bod komen (een gek handschoenkastje, de manier waarop een koetswerkpaneel open gaat, ...) is ook leuk.

Maar ik moet me toch wapenen tegen z'n stemtimbre, intonatie en 't feit dat hij zo hard niet op 't scherm plakt. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gTa zei:

De inhoud kan ik smaken, inderdaad 't feit dat hij zich niet beperkt tot de obvious newcomers is leuk.
Dat hij 't ook vaak over zaken heeft die nergens elders aan bod komen (een gek handschoenkastje, de manier waarop een koetswerkpaneel open gaat, ...) is ook leuk.

Maar ik moet me toch wapenen tegen z'n stemtimbre, intonatie en 't feit dat hij zo hard niet op 't scherm plakt. :D 

In alle opzichten een beetje Sjoerds Weetjes he. Maar de liefhebberij spat ervanaf. Niet iedereen heeft het charisma van Harry :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ir_fuel zei:

Seb Delanney  :tct: 

Wát is dat voor een prulventje :lolz:

POG is ook zo'n debiel, samen met die dude van Supercars of London.

Doug DeMuro vind ik demax, heerlijk nerdy.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid