Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

29 minutes ago, Monterey Jack said:

Ik heb het getest en Spotify zelf lijkt mij inderdaad beter te werken, maar dan kan je de rest van Carplay niet meer gebruiken. Heb het dus terug op Carplay gezet  

Stopt spotify met spelen dan ofzo? Je kan dat toch bedienen en gewoon naar carplay overschakelen?

Ik heb Carplay achter toets "1" zitten hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/9/2021 om 06:50, Monterey Jack zei:

't Is kapot

 

Woon-werk is iets verder dan gisteren precies 

Heeft iedereen blijkbaar gehad, zal wel satteliet issue geweest zijn 😛 Is ook vanzelf terug opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tommie said:

En? @ir_fuel

Dat het niet marcheert!

Als je auto gekoppeld is met Carplay kan je niks doen. Je doet het menu open, je ziet 4 keuzemogelijkheden en dat menu klapt direct terug dicht. 1 keer is het me gelukt van iets af te doen spelen maar toen sprong het display direct naar Carplay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat het niet marcheert!

Als je auto gekoppeld is met Carplay kan je niks doen. Je doet het menu open, je ziet 4 keuzemogelijkheden en dat menu klapt direct terug dicht. 1 keer is het me gelukt van iets af te doen spelen maar toen sprong het display direct naar Carplay.

Dit dus :D 

Het werkt, maar dan moet je uw telefoon laten koppelen zonder carplay. Ik gebruik echter andere apps in carplay ook, dus probleem :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Monterey Jack said:

Dit dus :D 

Het werkt, maar dan moet je uw telefoon laten koppelen zonder carplay. Ik gebruik echter andere apps in carplay ook, dus probleem :D 

Ja nu horen we hem niet meer he!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja man, en toen was het kapot :lolz: 

Wat er gebeurde: ConnectedDrive pakt Spotify over als je instapt, en een paar seconden later doet Carplay hetzelfde. Resultaat? Muziek stopt :fp: 

 

Heb dus:

- Carplay moeten afzetten op mijn GSM

- Spotify verbinden met ConnectedDrive

- in Spotify op "option" drukken op de iDrive en dan "logout" doen

- Carplay terug aan

 

Probleem opgelost.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met de simpele 318d van m'n vriendin gereden, zeer comfy maar toch redelijk sportief voor een al bij al grote wagen. Voelde direct het BMW gevoel. Vond wel niet direct een goede zit in de sportstoelen en de instelmogelijkheden zijn serieus beperkt imo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja man, en toen was het kapot :lolz: 

Wat er gebeurde: ConnectedDrive pakt Spotify over als je instapt, en een paar seconden later doet Carplay hetzelfde. Resultaat? Muziek stopt :fp: 

 

Heb dus:

- Carplay moeten afzetten op mijn GSM

- Spotify verbinden met ConnectedDrive

- in Spotify op "option" drukken op de iDrive en dan "logout" doen

- Carplay terug aan

 

Probleem opgelost.

Zowel Spotify via CarPlay als Spotify “ingebouwd” zijn bij mij actief vanaf dag 1 en daar heb ik nooit miserie mee, ik gebruik doorgaans Spotify via CarPlay.

Eens zien wat het geeft als ik wissel tussen de 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/9/2021 om 17:50, ir_fuel zei:

Ja nu horen we hem niet meer he!

Ela ola! Ik had geen deadline he. :D

De problemen die je ervaart zijn me onbekend. Ik switch probleemloos tussen 'beide' Spotify oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Tommie said:

Ela ola! Ik had geen deadline he. :D

De problemen die je ervaart zijn me onbekend. Ik switch probleemloos tussen 'beide' Spotify oplossingen?

Ik kan die van de auto niet gebruiken zolang Carplay actief is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zou mijn M340i Touring willen verkopen. Net 1 jaar oud en 11000km en vrij basic uitgerust. Geen zin om hem zelf te verkopen. Iemand tips voor goede opkopers? Neemt BMW (premium selection) die over? Heb geen zin in al dat gedoe om zelf aan particulier te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, X5. zei:

Ik zou mijn M340i Touring willen verkopen. Net 1 jaar oud en 11000km en vrij basic uitgerust. Geen zin om hem zelf te verkopen. Iemand tips voor goede opkopers? Neemt BMW (premium selection) die over? Heb geen zin in al dat gedoe om zelf aan particulier te verkopen.

@Matthi

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, X5. zei:

Ik zou mijn M340i Touring willen verkopen. Net 1 jaar oud en 11000km en vrij basic uitgerust. Geen zin om hem zelf te verkopen. Iemand tips voor goede opkopers? Neemt BMW (premium selection) die over? Heb geen zin in al dat gedoe om zelf aan particulier te verkopen.

Gewoon overlaten aan de garage van je volgende wagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, vince522 zei:

Gewoon overlaten aan de garage van je volgende wagen?

Doe ik normaal altijd maar komt geen vervangwagen. Auto is eigenlijk teveel, wordt amper mee gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, stradge zei:

Mooi! Niet content van?

Eigenlijk wel. Zeer aangename auto om mee te rijden. Auto is op de vennootschap gekocht en ben het wat beu om vaa te betalen voor een auto die amper rijdt. Heb hier ook nog een F80 M3 staan van 6j oud en 1 van de 2 moet weg. Rationele keuze zou zijn om de M3 te verkopen maar dat ga ik mij beklagen denk ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
10 uren geleden, Fred zei:

Lap. Nog niet direct dus. Kwestie dat de huidige in Premium Selection weer interessant wordt 😊 Dik spijt dat ik er eentje laten glippen heb.

Dat is toch nog vrij snel ? Dat wil zeggen dat de voorstelling niet superlang meer op zich zal laten wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/11/2021 om 07:06, Rabbit zei:

Dat is toch nog vrij snel ? Dat wil zeggen dat de voorstelling niet superlang meer op zich zal laten wachten

Voorstelling is allemaal goed en wel maar daardoor zullen er niet wat meer van de huidige online komen hé :) Nu ... het komt nu ook niet meer op die paar maanden zeker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid