Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

On 9/9/2021 at 10:29 AM, Jenkins said:

Ik ben nog geen enkele GPS in een auto tegengekomen die beter z’n job doet dan Waze. Ik rij dus ook altijd via CarPlay als dat mogelijk is. Integratie met Spotify vind ik ook zeer handig. 

Enige probleem met Waze (via Android Auto) is dat je het niet kan uitzetten zonder heel het Android Auto spel te disconnecten. Dus als ik gewoon zonder Waze navigatie aan het rijden ben, krijg ik nog steeds meldingen van flitspalen, trajectcontroles etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, janvkn said:

Enige probleem met Waze (via Android Auto) is dat je het niet kan uitzetten zonder heel het Android Auto spel te disconnecten. Dus als ik gewoon zonder Waze navigatie aan het rijden ben, krijg ik nog steeds meldingen van flitspalen, trajectcontroles etc.

Idem bij Apple Carplay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, ir_fuel zei:

De Spotify UI is wel zeer primitief he. Dat is om dat ding als radio te gebruiken. Je kan bv niet zoeken.

Klopt, maar dat lukt dan wel weer via Siri. Allee, soms toch - als ze goesting heeft 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Jenkins said:

Klopt, maar dat lukt dan wel weer via Siri. Allee, soms toch - als ze goesting heeft 😄

Ja 't is dat Siri zeer goed is in het begrijpen van verschillende talen door mekaar :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

De Spotify UI is wel zeer primitief he. Dat is om dat ding als radio te gebruiken. Je kan bv niet zoeken.

Spotify is toch gewoon geïntegreerd in de wagen? Ik zou niet weten waarom je dat via Apple Carplay wilt gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Tommie said:

Spotify is toch gewoon geïntegreerd in de wagen? Ik zou niet weten waarom je dat via Apple Carplay wilt gebruiken...

Ik heb dat nog nooit getest via de wagen zelf eigenlijk. Ik zit meestal in Carplay met Waze, vandaar. Zal het eens testen.

Hopelijk werkt het nu beter, in mijn 1 was dat een DRAMA. Dat werkte meer niet dan wel en was gewoon gevaarlijk in gebruik door alle kuren dat dat ding had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tommie zei:

Zeker doen dan. Werkt tig keer beter én je kan zoeken.

Ga naar Media/Spotify, scan de QR met je iPhone en geef je akkoord. That's it.

Dat wist ik ook niet :lol: Altijd al carplay gebruikt. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tommie zei:

Zeker doen dan. Werkt tig keer beter én je kan zoeken.

Ga naar Media/Spotify, scan de QR met je iPhone en geef je akkoord. That's it.

Vet :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak zelden gebruik van carplay, vind de standaard bmw-interface een pak aangenamer/beter & ook wel mooier.
Heb wel zelden navigatie nodig.
Spotify is ook echt een pak handiger op die manier imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/9/2021 at 8:06 AM, Maxime S said:

Aja G20 dan. Ben al lang niet meer mee.

Ja Audi's hebben ook die startknop in de middenconsole. 
Dat is daar sowieso al een drukke bedoening met allerhande knoppen (bij elk merk), dus snap niet waarom een knop die je niet meer nodig hebt tijdens het rijden op zo'n aanwezige plaats moet staan. Maar goed, 't is zeuren om te zeuren...

Ik vind het vooral irritant dat alle knoppen op de middenconsole vlak zijn, dat maakt het quasi onmogelijk om ze op de tast terug te vinden, ik moet altijd even naar beneden kijken om te zien of ik de juiste knop heb, toch ook niet onbelangrijk tijdens het rijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, janvkn said:

Ik vind het vooral irritant dat alle knoppen op de middenconsole vlak zijn, dat maakt het quasi onmogelijk om ze op de tast terug te vinden, ik moet altijd even naar beneden kijken om te zien of ik de juiste knop heb, toch ook niet onbelangrijk tijdens het rijden.

 

Ik heb dat ook als ik hem in sport mode wil zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Monterey Jack zei:

't Is kapot

A1D983EC-6DFA-4805-8F8A-0A25A95C02AC.thumb.jpeg.b1909320ed28ed61d9b13fba8fc85f6e.jpeg

Woon-werk is iets verder dan gisteren precies 

Dit had ik vanmorgen ook voor 😂 Een rit van normaal 20km berekende hij ineens aan 9999km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/9/2021 om 09:48, ir_fuel zei:

Ik heb dat nog nooit getest via de wagen zelf eigenlijk. Ik zit meestal in Carplay met Waze, vandaar. Zal het eens testen.

Hopelijk werkt het nu beter, in mijn 1 was dat een DRAMA. Dat werkte meer niet dan wel en was gewoon gevaarlijk in gebruik door alle kuren dat dat ding had.

En? @ir_fuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Spoilt666 zei:

Dit had ik vanmorgen ook voor 😂 Een rit van normaal 20km berekende hij ineens aan 9999km

Ha, op dezelfde dag hetzelfde voor. Zal dus toch iets in de connected services zijn lijkt me. Die 9999km is volgens mij ook gewoon het maximum dat ze er op krijgen. Als ik zocht op adres gaf hij 28.000km aan :D 

46 minuten geleden, Tommie zei:

En? @ir_fuel

Ik heb het getest en Spotify zelf lijkt mij inderdaad beter te werken, maar dan kan je de rest van Carplay niet meer gebruiken. Heb het dus terug op Carplay gezet :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid