Ga naar inhoud

BMW M140i vs VW Golf GTI PP 245 pk.


Beta

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, dragonfly zei:

En dat mensen is de reden dat de volgende 1-serie fwd zal worden :( 

Idioten die niet kunnen rijden willen fwd of xdrive :noparty: 

Neen, de reden is geld. Maar we zien hier wel waarom de meeste klanten er niet om zullen malen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Je zit toch al met Xdrive in je hoofd, bent er overtuigd van en je bent bereid om meer te betalen en de extra kosten te dragen. Klaar toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Lotuzzz zei:

Neen, de reden is geld. Maar we zien hier wel waarom de meeste klanten er niet om zullen malen.

Geld én CO2.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/10/2018 om 12:53, Beta zei:

Dus omdat mijn leefwereld niet die van jullie is en (vooral?) omdat ik durf in te gaan tegen jullie mening, is de discussie afgelopen?
Kijk, overtuig mij gerust. Ik ben kritisch en heb altijd al de neiging gehad advocaat van de duivel te spelen.
Ik denk niet dat ik onrespectvol reageer. Jullie ook niet, maar sommige anderen hier wel.
Whatever. Slotje graag.

Als je een 1 reeks overweegt met x drive, om meer grip te hebben. Raad een ik een 3 reeks aan zonder x drive...

Veel stabieler, maar minder speels dan een 1 reeks RWd. Want daar ben je bang van.

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites



Je leest wel erg selectief en reageert alleen met belachelijke commentaren. Hoe oud was jij ook weer?
.


Ik stem de aard van mijn commentaar af op de persoon die iets post. Kwestie van het niet moeilijk te maken voor die persoon.


  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een 1 reeks overweegt met x drive, om meer grip te hebben. Raad een ik een 3 reeks aan zonder x drive...
Veel stabieler, maar minder speels dan een 1 reeks RWd. Want daar ben je bang van.
Bang is niet het woord. In mijn 120d ben ik nooit bang geweest, en het is leuk om de achterkant even te laten wegglijden, maar ik ben geen circuitrijder. Ik kan niet écht driften. Ik ben best een ongeduldige chauffeur soms en haal best snel in. Tuurlijk moet dat niet volgas met een dergelijke krachtige wagen, dat is met de mijne ook zo, maar ik geen zin om een magnifieke wagen als een M140i door een onoplettendheid of een uitwijkmanoeuver het decor in te rijden.
Ik heb het hier al over gehad met mensen die wel al met m140i's en een oude E82 135i hebben gereden, en zij raden mij xdrive aan.
Ik ben momenteel niet in de mogelijkheid een rwd-versie te testen, al zou ik dat wel willen. Dus als iemand zin heeft de grip van zijn M140i rwd aan mij te demonstreren, graag!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites






Ik stem de aard van mijn commentaar af op de persoon die iets post. Kwestie van het niet moeilijk te maken voor die persoon.


Lol.
Komaan, kerel, je kan nog kinderachtiger!
Gefundeerde commentaar is niet echt je ding he? Korte zinnetjes schrijven en met kak gooien wel. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog kinderachtiger, maar dan moet ik beginnen over uw lelijke smoel/ dito vriendin die je hebt gehad, maar dat wil ik u niet aandoen.

Mvg.


Fijne zondag nog[emoji41]

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog kinderachtiger, maar dan moet ik beginnen over uw lelijke smoel/ dito vriendin die je hebt gehad, maar dat wil ik u niet aandoen.

 

Mvg.

 

 

Fijne zondag nog[emoji41]

Hahaha.

En nu begin je er niet over? Jij bent echt een idioot.

Over achterlijke commentaar gesproken...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men oogst wat men zaait


Ik denk dat ik respect toon voor ieders mening.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Beta said:

Lol.
Komaan, kerel, je kan nog kinderachtiger!
Gefundeerde commentaar is niet echt je ding he? Korte zinnetjes schrijven en met kak gooien wel. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Voor kak moet je bij @brjefs zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk. Ik krijg verwijten naar mijn hoofd van iemand die louter op de man speelt, en als ik hem daarop wijs, is het nog mijn fout. Mooi is dat.
Komiek dat mensen mij algemeen genomen graag hebben, dat ze graag met mij samenwerken, maar dan kom ik na al die jaren nog eens wat forummers tegen, deel ik een enkele mening en word ik door al die pipo's die mij vroeger niet konden hebben weerom afgebroken.
En oh wee als ik dan nog eens gezond kritisch reageer (lees: de dingen in vraag stellen zonder ze af te wijzen of af te breken).
Whatever, dit is echt máár internet...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de eerste pagina's nog eens gelezen. Best grappig. Dat ziet er allemaal vrij normaal uit tot je over xdrive begint, mensen dat afraden omwille van allerhande redenen en jij blijft strijden over die xdrive met argumenten die geen steek houden. Ja, wat verwacht je dan? Dat was het einde van het inwinnen van advies en het begin van onnozele zever verkondigen om die xdrive te verantwoorden.

En nu zitten we 11 pagina's verder en kom je roepen dat je geen deftig advies hebt gekregen hier. 

 

Ja doei.

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de eerste pagina's nog eens gelezen. Best grappig. Dat ziet er allemaal vrij normaal uit tot je over xdrive begint, mensen dat afraden omwille van allerhande redenen en jij blijft strijden over die xdrive met argumenten die geen steek houden. Ja, wat verwacht je dan? Dat was het einde van het inwinnen van advies en het begin van onnozele zever verkondigen om die xdrive te verantwoorden.
En nu zitten we 11 pagina's verder en kom je roepen dat je geen deftig advies hebt gekregen hier. 
 
Ja doei.
Onnozele zever? Zoals?
Ik kreeg argumenten in de trant van: rijd dan wat trager. En dat is dan geen zever?
Feit is dat xdrive versleten werd als grootste brol ooit, terwijl ik daar niet mee akkoord kan gaan. Een saaier alternatief? Dat wel. Liever saai dan klodden.
Nogmaals, ik heb er al met mensen met veel meer ervaring dan ik over gesproken. Meer dan de helft raadde het mij aan. Hier ben ik precies de enige die er voordelen in ziet.
Trouwens, had jij dit topic niet verlaten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het imo beste argument om mogelijks toch te bewijzen dat rwd je bij afleiding toch niet zal verrassen met 340 pk en 500 Nm in een kort koetswerk, had kunnen zijn dat DSC en DTC elke ongecontroleerde beweging van de wagen in de kiem smoren. Edoch nog niemand is daarover begonnen. Toch niet zo valabel dan?

Het is toch niet onbegrijpelijk dat ik een dure aankoop (of sparen jullie 45000 euro vlotjes op een paar maand bij elkaar?) niet tegen een boom wil geparkeerd zien? Hetzij door mezelf, hetzij door een andere chauffeur.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wees gewoon vriendelijk, overtuig mij met je wagen zelf en drink een Duvel van mij.
Zoniet heeft dit weinig nut, ir_fuel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mvg2b9085878cb5fa5ecfeb9092626e494b.jpg&key=a7608b8d41f541568a2365b2b222f33f8897391ccfe8daaf7419abb732c27a50
Het is ook een excuus.
Maar je komt er toch niet beter uit.
Groetjes terug!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Beta zei:

Bang is niet het woord. In mijn 120d ben ik nooit bang geweest, en het is leuk om de achterkant even te laten wegglijden, maar ik ben geen circuitrijder. Ik kan niet écht driften. Ik ben best een ongeduldige chauffeur soms en haal best snel in. Tuurlijk moet dat niet volgas met een dergelijke krachtige wagen, dat is met de mijne ook zo, maar ik geen zin om een magnifieke wagen als een M140i door een onoplettendheid of een uitwijkmanoeuver het decor in te rijden.
Ik heb het hier al over gehad met mensen die wel al met m140i's en een oude E82 135i hebben gereden, en zij raden mij xdrive aan.
Ik ben momenteel niet in de mogelijkheid een rwd-versie te testen, al zou ik dat wel willen. Dus als iemand zin heeft de grip van zijn M140i rwd aan mij te demonstreren, graag!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 

Een goede omnium...  de tijd dat je in de decor vliegt is toch al even voorbij. Bomen die op de baan springen, heb je nog altijd.

In het verleden verkoos ik de de 3 reeks boven de 1 reeks. Grip, windgeruis... 

 

 

 

 

 

aangepast door Dirk75
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid