Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Is er een reden dat auto's van tegenwoordig zo'n dikke lip (uitstekende bumper) hebben vanachter?  Viel eerst op bij audi, maar nu zie ik dat hier weer.
Lijkt wel of we amerikaanse bumpers in europa aan t krijgen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:cry: 

Hoe pijnlijk...

image.png.b22ad1b9708d9725e5333f7a748d70cb.png

Zie die verschrikking nu toch, links. :cry: 

Ziet er 1,5 keer zo groot uit, weegt een halve ton te veel, heeft een weerzinwekkende neus (en ook de rest van de looks zijn véél te kermisachtig om mooi te zijn), ... om van die disco-interieurbekleding nog te zwijgen. :sick: 

 

 

Waar is die mooie heritage naartoe... :cry: 

Afbeeldingsresultaat voor e36 M3 3.2

Afbeeldingsresultaat voor e46 M3

Afbeeldingsresultaat voor e92 m3 18

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt pas écht op naast de F82, en die vond ik al over the top bij z'n introductie... Die voorkant lijkt echt een pak hoger, net wat je niét wil op een BMW, toch? Waanzin. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, JanC zei:

Het valt pas écht op naast de F82, en die vond ik al over the top bij z'n introductie...

Visueel valt die vorige generatie (nu zeker) wel nog mee, maar ik vond hem inderdaad ook al op 't randje.

't Is vooral qua sound dat die door de mand valt (tenzij misschien met stock exhaust op de gewone, en dan nog.)
Van zodra daar een "sportuitlaat" op zit klinkt dat als een cheap-ass tjoenink kermiskraam. Kan net zo goed een "AK-mod" viercilindertje zijn. Vreselijk.
En zelfs op een standaard exemplaar bijna geen straight six klank meer, laat staan een mooi melodieus timbre zoals we dat gewoon waren (behalve bij de E30).

Quote

Waanzin. 

Ja, dat dus. :cry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, gTa said:

 

't Is vooral qua sound dat die door de mand valt (tenzij misschien met stock exhaust op de gewone, en dan nog.)
Van zodra daar een "sportuitlaat" op zit klinkt dat als een cheap-ass tjoenink kermiskraam. Kan net zo goed een "AK-mod" viercilindertje zijn. Vreselijk.
En zelfs op een standaard exemplaar bijna geen straight six klank meer, laat staan een mooi melodieus timbre zoals we dat gewoon waren (behalve bij de E30).

 

Ik snap dat niet. Waarom klinkt dat ding zo lelijk? Het is toch een 6 in lijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

:cry: 

Hoe pijnlijk...

image.png.b22ad1b9708d9725e5333f7a748d70cb.png

Zie die verschrikking nu toch, links. :cry: 

Ziet er 1,5 keer zo groot uit, weegt een halve ton te veel, heeft een weerzinwekkende neus (en ook de rest van de looks zijn véél te kermisachtig om mooi te zijn), ... om van die disco-interieurbekleding nog te zwijgen. :sick: 

 

 

Waar is die mooie heritage naartoe... :cry: 

Afbeeldingsresultaat voor e36 M3 3.2

Afbeeldingsresultaat voor e46 M3

Afbeeldingsresultaat voor e92 m3 18

Zo’n e46 zal toch de geschiedenisboeken in gaan als 1 vd knapste bmw’s :inlove: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Visueel valt die vorige generatie (nu zeker) wel nog mee, maar ik vond hem inderdaad ook al op 't randje.

't Is vooral qua sound dat die door de mand valt (tenzij misschien met stock exhaust op de gewone, en dan nog.)
Van zodra daar een "sportuitlaat" op zit klinkt dat als een cheap-ass tjoenink kermiskraam. Kan net zo goed een "AK-mod" viercilindertje zijn. Vreselijk.
En zelfs op een standaard exemplaar bijna geen straight six klank meer, laat staan een mooi melodieus timbre zoals we dat gewoon waren (behalve bij de E30).

Ja, dat dus. :cry: 

Single turbo is de oplossing voor dat kattengejank 😄

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, JanC zei:

Er zijn genoeg V6 biturbo's die wel fatsoenlijk klinken, dus dat mag geen excuus zijn. R6 biturbo, daar ken ik niet direct andere voorbeelden? 

Mijn N54 klinkt wel goed, is twin turbo. Opvolger N55 is enkele turbo. Opvolger van die, de B58, weet ik niet vanbuiten of het enkele turbo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Greg zei:

Mijn N54 klinkt wel goed, is twin turbo. Opvolger N55 is enkele turbo. Opvolger van die, de B58, weet ik niet vanbuiten of het enkele turbo is.

B58 is een enkele twin-scroll turbo. Net als de N55 denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid