Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, gTa zei:

Komende van een walvisvaarder die een mondieu met rode biezekes een goed idee vindt........ :D

Walvisvaarder met rode biezekes???

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jammer genoeg totaal geen affiniteit met het nieuwe design, flanken, neus, enz... veel zaken kloppen niet, al zeker bij de M4 de achterkant ook niet. Zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn bandenman is er zot van en wil er een gaan bestellen als vervanger voor zijn Focus RS. Ging een dezer dagen naar Bornem om hem live te bekijken en de knoop door te hakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is zo ongeveer het beste wat je van dat model kan maken (kleurencombinatie, velgen niet helemaal zwart, ...) en dan nog scoort die voor mij qua looks erg dunnetjes. Véél te druk gestyled (ik lees hier "foorkraam" en ik ga akkoord) en de neus blijft simpewel een verschrikking, maakt niet uit hoeveel "hang er een nummerplaat op"-commentaren er komen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwier er een compleet andere neus op en ik zou er best mee kunnen leven.

 

edit: met deze config dan bedoel ik

aangepast door yvesken
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Phil said:

Of deze...

9C679E81-44DB-4E87-A625-E014675F7594.jpeg.6c3c8d05fa9dee986c632de27632bb07.jpeg

(mochten ze nog bestaan hebben)

Ik bedoelde, stel je voor dat we ons naar een van die nu “foute” tuners moeten wenden om de boel te “fatsoeneren”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, ICM said:

Ik bedoelde, stel je voor dat we ons naar een van die nu “foute” tuners moeten wenden om de boel te “fatsoeneren”.

Een nieuw gat in de markt: detuningbedrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was er toch al ene, die 2 versies van een "gewone" bumper op de markt brengt voor de konijnentand-M3/M4?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid