Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Direct. Zo knap zijn die verbredingen op de M nu ook niet, en een concave velg met spacer doet al veel. Doe daarbij 700 Nm, en 't is voor mij een uitgemaakte zaak hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

M-performance: klinkt OK wanneer er gas gegeven wordt, irritant op ralenti, optisch een foorkraam.
standaard: zwak wanneer er gas gegeven wordt, even irritant op ralenti, optisch cva. 

Best eens in real life horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/2/2021 om 23:00, BMWMB zei:

Als je dit niet knap vindt, dan kan je altijd nog zo'n Alpina kopen, even smal als de andere 3's en met al tig jaar hetzelfde concept met datzelfde frontlipje en die multispaakswielen. 

Ieder z'n ding.

spacer.png

Ziet dat daar staan :inlove:.

Ik zou het volledig snappen als er meer B3's dan M3's verkocht worden. Maar tegelijk weet ik dat dat niet zo zal zijn. De meerderheid rijdt tegenwoordig liever met een opvallend gedrocht rond.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update G81 M3 Touring

G81 will start production in November 2022 and have a full run up to the end of production of G21.
There will be a single model: Competition xDrive.
As expected, it will be in LCI configuration (for instance, the new i4 widescreen dash will be standard).
As far as I can see, everything that you can have on a G80, will be available on G81.

www.Bimmerpost.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Thebiemerke zei:

Update G81 M3 Touring

G81 will start production in November 2022 and have a full run up to the end of production of G21.
There will be a single model: Competition xDrive.
As expected, it will be in LCI configuration (for instance, the new i4 widescreen dash will be standard).
As far as I can see, everything that you can have on a G80, will be available on G81.

www.Bimmerpost.com

Gans de wereld hoopte op een RWD monster 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/4/2021 at 7:30 AM, Jeroen_M5 said:

Wtf zijn dat nu weer voor uitlaten?! Waar zijn ze mee bezig?

Lexus IS-F naar binnen geplaatste uitlaten, lijkt gemaakt door een slechte tuner uit de jaren 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag de M4 van dicht bekeken bij Monserez, Tanzanit en donkergrijze velgen, moet wel toegeven dat het beter overkomt IRL 😬

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, vince522 zei:

Zaterdag de M4 van dicht bekeken bij Monserez, Tanzanit en donkergrijze velgen, moet wel toegeven dat het beter overkomt IRL 😬

Staat daar geen rode M4? ( in de kelder) 

En een M3 toch in de toonzaal, of staat er nog 1? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, toere said:

Staat daar geen rode M4? ( in de kelder) 

En een M3 toch in de toonzaal, of staat er nog 1? 

Was in Ieper

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat verstond ik er toch niet uit.

Ik ook niet, het is gewoon wat te verwachten viel he.

Het is een meer allround auto, zoals de E klasse FL dat ook is tov de prefacelift. Imo groeien ze meer en meer naar het recept van Audi RS toe: gigantisch capabele allrounder. Met dat verschil dat er bij de ///M waarschijnlijk nog altijd dat scherpere kantje is. (Waarmee je Audi chauffeurs afschrikt I guess 😛 )

De M3 F80 is de wagen die je constant richting de vangrails duwt, de G80 (of hoe die ook noemt) heeft manieren gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt: ze hebben terug een M gemaakt die wel stock de baan houdt :D 

 

Hoe lelijk ik de voorkant ook moge vinden, qua rijden denk ik wel dat dat een leuke auto moet zijn. En helemaal tov de nieuwe generatie concurrenten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer allround auto, dat heb ik ook gehoord, met een zeer goede besturing, chassis en wegligging. Maar hij vond de motor eerder een geëvolueerde M340i dan een echte M motor.
En het uiterlijk, tja daar kunnen we over bezig blijven en dat blijft persoonlijke snaak natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die peetie van Carwow haalt ermee 0-60 in 3.66s :o zogezegd de RWD variant. Dat kan toch bijna niet dan dat die auto in het geniep ook wat vooraan trekt. Dat lijkt me toch fysisch bijna niet mogelijk 3.66 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Je bedoelt: ze hebben terug een M gemaakt die wel stock de baan houdt :D 

 

Hoe lelijk ik de voorkant ook moge vinden, qua rijden denk ik wel dat dat een leuke auto moet zijn. En helemaal tov de nieuwe generatie concurrenten.

Ik denk dat ik nog altijd zou durven voor de Giulia gaan. Wat een kistje 😍 En al helemaal omdat dat een kist is waar ik nog nooit in reed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid