Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

3 hours ago, William Blake said:

Why?

Vind het gewoon niet echt passen.

Op een klassieke config en zonder getinte ramen zou het misschien nog iets hebben, maar ergens klopt het niet.

Enkel bij een echte M, nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Phil zei:

Vind het gewoon niet echt passen.

Op een klassieke config en zonder getinte ramen zou het misschien nog iets hebben, maar ergens klopt het niet.

Enkel bij een echte M, nogmaals.

Ik volg je wel.

Daar ik een normaal model met M pack meestal mooier vind met chrome line.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Rabbit said:

Ik volg je wel.

Daar ik een normaal model met M pack meestal mooier vind met chrome line.

Niks jong.

alles in shadowline! En dan nog 3 spijlen van de grill in M kleuren

#MPOWAH !

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, William Blake zei:

Op een gewone M8, non-Comp, vind ik het ook een verbetering.

Of op een X5 M icm clear glass, zal nog eens de foto zoeken

De E93 M3 cabrio (zoals BMWMB er ene had) vind ik zelfs met gigantische voorsprong 't allerknapst in zo'n classy spec. ❤️ 

Een E39 M5 zou ik nu ook niet meteen met Chrome Line bestellen, maar bovenstaande daar toont toch overduidelijk dat het extreem knap kan zijn.

Laatste X5 M non-comp in 't zwart of carbonzwart (wat is het...) is ook klassevol, dan. Yep.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag net eentje ( coupe) gezien in donkergrijs.  Ik dacht eerst dat er een e-tron gt afkwam.  ☺ 

Twas dus niet lelijk in het echt  moet ik toegeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja wat moet je daar nu van vinden. Plak er wat witte tape over en je hebt een homemade editie van dat bovenste hier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Rabbit zei:

Mja wat moet je daar nu van vinden. Plak er wat witte tape over en je hebt een homemade editie van dat bovenste hier.

Inderdaad. En wss zelfs niet nodig, want nummerplaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/3/2021 om 21:07, gTa zei:

 

 

Maar enfin?!?

Dat je 't niet mooi vindt, of zelf niet zou kiezen: helemaal geen problemen mee.

Maar "Het hoort niet" is toch je reinste bullshit? (pardon my French)

 

BMWM5-1652_1.jpg

BMW-M5--E28--1652_22.jpeg

BMW wil Audi concurreren met snelle stationwagons - Autoblog.nl

Image1.jpg?173248

Image3.jpg?173248

 

Image10.jpg?173248

$_57.jpg

$_57.jpg

 

 

Het maakt een M zo fucking stijlvol.

97% van de kopers zal dat niet kiezen, maar 't kost niks om aan te bieden dus waarom de mensen die wel een klassiekere stijlvollere spec willen, dat niet gunnen?

"Omdat het niet hoort."

 

Ik kan er niet bij.

 

Zoek eens wat modernere M's, van de generatie F of G. Je zal nog weinig chrome line zien. 
Ik ben wel fan van chrome line, maar zou het op de mijne ook niet (meer) kiezen. (Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)

Moderne auto's hebben te veel zwarte of donkere accenten (grille, zwarte of donkere binnenkant van de lichten, volledig of deels zwarte velgen, bumperaccenten, diffusors... ) waardoor de chrome line een kleur te veel is en niet meer past met de rest van het voertuig. En dat geldt ook voor een F of G-model non-M maar met M-pack.
Neem bvb de G31 van @bt. met chrome line en die van @Simoni zonder. Vind de laatste knapper omdat het beter past bij de algemene styling van de auto. (excuses Broggio)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Maxime S zei:

Zoek eens wat modernere M's, van de generatie F of G. Je zal nog weinig chrome line zien. 
Ik ben wel fan van chrome line, maar zou het op de mijne ook niet (meer) kiezen. (Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen)

Moderne auto's hebben te veel zwarte of donkere accenten (grille, zwarte of donkere binnenkant van de lichten, volledig of deels zwarte velgen, bumperaccenten, diffusors... ) waardoor de chrome line een kleur te veel is en niet meer past met de rest van het voertuig. En dat geldt ook voor een F of G-model non-M maar met M-pack.
Neem bvb de G31 van @bt. met chrome line en die van @Simoni zonder. Vind de laatste knapper omdat het beter past bij de algemene styling van de auto. (excuses Broggio)

Zoals gezegd: elk z'n smaak, maar "het hoort niet" is gewoon niet correct. Punt. Ik zou ook een moderne M graag in klassiekere spec kiezen, net om de zeer extraverte looks wat te temperen. Je vergelijking van die G31: mijn goesting op dat vlak is (sterk) 't omgekeerde.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om lezen @Maxime S, ik passeerde hier net nog een bijna identieke spec als de onze en vond het een verademing tussen de gebruikelijke configs die je meestal ziet :lol:

 

Smaken en kleuren he ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, 't ding is dus snel, maar aan de looks zou ik nooit kunnen wennen.
Ook frappant dat het ding zonder xDrive al zwaarder is dan de Audi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bekeken daarnet, hieruit kies ik de Mercedes in a heartbeat, komende van mij wil dat al heel wat zeggen :silly:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, William Blake zei:

Hoe groot lijkt die M4!

C63 by far de knapste imho, leuk met die chromeline

Dit dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, JanC zei:

Ok, 't ding is dus snel, maar aan de looks zou ik nooit kunnen wennen.
Ook frappant dat het ding zonder xDrive al zwaarder is dan de Audi.

De Mercedes voor mij, in a heartbeat. ❤️  De Audi is geen lelijkerd (integendeel) langs buiten (ware het niet van de garagevloerlak die 't geheel dood doet), binnenin wel heel wat minder mijn ding. (De BMW, daar begin ik zelfs niet over. Een hoop stront is mooier gestyled.)  

Wel een sneaky suspicion dat die BMW een pak meer horses aan boord heeft dan bv de Benz, daar. Zouden allebei 510pk moeten hebben maar het ziet er uit alsof de BMW er een 100-tal meer heeft dan die Benz. Lijkt me dat BMW opieuw vervalt in de "perswagens hoeven niet stock te zijn, ze moeten imponeren en als dat moet met een beetje 1'tjes en 0'etjes anders georganiseerd, dan moet dat".

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid