Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

30 minutes ago, ICM said:

Die voorkant van de nieuwe M4 is niet 'mooi'. 

Je hebt nog altijd niet geantwoord :)

Wat zorgt ervoor dat iets "mooi" is?

 

Quote

 Die Griekse zuilen naast je voordeur zetten is even discutabel, hoewel in se mooi en elegant.

Welkom in Keerbergen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, ir_fuel said:

Je hebt nog altijd niet geantwoord :)

Wat zorgt ervoor dat iets "mooi" is?

Dat is een filosofisch vraagstuk waar men al een paar duizend jaar theorieën over maakt.

Ik moet je het antwoord schuldig blijven in deze eenvoudige post op een autoforum. Naast Plato, Schopenhauer en Kant, heeft ICM geen sluitend antwoord.

Het neemt niet weg dat sommige objecten nu eenmaal eleganter, rustiger, harmonieuzer, ... mooier dus zijn dan andere.

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Delicate discussie, zonder zwart/wit antwoord 

Er is zeker wetenschap in design, en (voor mij) bestaan de basis beginselen in slechte en goede smaak 

durf wel te stellen dat men voor de M3/4 geen ‘golden ratio’ gebruikt heeft :D (zoals bij pakweg Aston Martin, of Apple hun iCloud icoontje, etc)

heb daar jaar of 10 geleden ooit eens een paper over neergeschreven, in de trend van Protagoras zijn woorden ‘de mens is de maat van alle dingen’ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/31/2021 at 10:50 PM, William Blake said:

Delicate discussie, zonder zwart/wit antwoord 

Er is zeker wetenschap in design, en (voor mij) bestaan de basis beginselen in slechte en goede smaak 

durf wel te stellen dat men voor de M3/4 geen ‘golden ratio’ gebruikt heeft :D (zoals bij pakweg Aston Martin, of Apple hun iCloud icoontje, etc)

heb daar jaar of 10 geleden ooit eens een paper over neergeschreven, in de trend van Protagoras zijn woorden ‘de mens is de maat van alle dingen’ 

 

9612CE32-4A67-433F-B4F8-ED6478846E61.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
33 minuten geleden, vince522 zei:

Precies of dat spel heeft Xdrive

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat kan toch, dacht ik?

Klopt, standaard M3/4 Competition is xDrive.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

fire_orange_BMW_M4_M_Performance_Parts_0

Die wielen lijken wel erg klein tov de rest van de wagen.  Zal wel aan de 'hoek' van de foto liggen.  Oftewel gaat die kleur met alle aandacht lopen en 'vergroot' die de carrosserie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, -krikke- zei:

fire_orange_BMW_M4_M_Performance_Parts_0

Die wielen lijken wel erg klein tov de rest van de wagen.  Zal wel aan de 'hoek' van de foto liggen.  Oftewel gaat die kleur met alle aandacht lopen en 'vergroot' die de carrosserie.

Maar ze staan wel mooi in t center van de wielkasten. (wielgap rondom lijkt redelijk gelijk overal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Luv4DLM zei:
9 minuten geleden, Greg zei:
Ziezo
fire_orange_BMW_M4_M_Performance_Parts_02-scaledb.thumb.jpg.7712d8ac337a79cb5d9f44e0562c9086.jpg

Dat trekt er al wat beter op.

Zoek de 7 verschillen 😁

De andere knik in de zijruit maakt al een gigantisch verschil. Waarom ze dat zo gemaakt hebben... 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid