Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik beaam: de lelijke C-stijl van de '4 coupé is hier niet aanwezig en dat maakt de cabrio dus meteen een pak knapper. Slanker ook, achteraan.

Nu ja, voor zover je over "knap" kan spreken, want de neus van die auto zit er helaas nog altijd op.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet hier een nieuwe M4 gepasseerd...moest toch omkijken hoor..

Matige voorkant maar prachtige achterkant (tis zoals bij de vrouwen, alé bij sommige toch :) )

 

:)

aangepast door zeramed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de E46 M3 een rit gedaan en een 4 tegengekomen. Zowel de achterkant als de voorkant 🤦‍♂️ blij dat ik in de andere wagen zat.

aangepast door Order66
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, zeramed said:

Les gouts et les couleurs ne se dispute pas...

Dat betekent niet wat de meeste mensen denken dat het betekent en waarvoor ze het gebruiken.

Het betekent dat je iemand anders niet kan overtuigen om iets mooi te vinden. Dat is persoonlijk. Je vindt iets mooi of niet, en meningen kunnen afwijken.

Het betekent niet dat alles evenwaardig is. Er is nu eenmaal iets als goeie smaak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, zeramed zei:

Zonet hier een nieuwe M4 gepasseerd...moest toch omkijken hoor..

Matige voorkant maar prachtige achterkant (tis zoals bij de vrouwen, alé bij sommige toch :) )

 

:)

Idem, vandaag ook eentje gezien, een groene (M3 of M4???) met letters op de zijkant (Smets)  @Tommie???

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/5/2021 om 18:50, ICM zei:

Het betekent niet dat alles evenwaardig is. Er is nu eenmaal iets als goeie smaak.

Klopt 100%.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/28/2021 at 6:50 PM, ICM said:

Er is nu eenmaal iets als goeie smaak.

Dat is toch ook 100% subjectief? Zeer duidelijk te zien in mode bv. Daar heb je constant de cyclus van "mooi" "belachelijk" "terug in de mode". Waar je 20 jaar geleden mee rond liep bekijkt men je vandaag scheef voor en binnen 20 jaar moet iedereen dat weer hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ir_fuel said:

Dat is toch ook 100% subjectief? Zeer duidelijk te zien in mode bv. Daar heb je constant de cyclus van "mooi" "belachelijk" "terug in de mode". Waar je 20 jaar geleden mee rond liep bekijkt men je vandaag scheef voor en binnen 20 jaar moet iedereen dat weer hebben. 

In de mode zijn heeft niets te maken met inherent mooi zijn.

Dit is mooi.

0d3b93db928aaf3610258a3233b7bfaa.thumb.jpg.d7a47e478923fbfa8b359bca245b8ce6.jpg

Maar niet meer in de mode aan je voordeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ICM said:

In de mode zijn heeft niets te maken met inherent mooi zijn.

Dit is mooi.

0d3b93db928aaf3610258a3233b7bfaa.thumb.jpg.d7a47e478923fbfa8b359bca245b8ce6.jpg

Maar niet meer in de mode aan je voordeur.

Wat is de definitie van mooi?

Ik zou zeggen "dit is goed gemaakt". Vind ik zoiets mooi? Nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Wat is de definitie van mooi?

Ik zou zeggen "dit is goed gemaakt". Vind ik zoiets mooi? Nee.

Tja, de gustibus et coloribus non est disputandum.

😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ICM said:

Tja, de gustibus et coloribus non est disputandum.

😛

Zo kan je blijven argumenteren in cirkels.

Uiteindelijk is "goede smaak" prediken tov mensen die dat niet zouden hebben ook een vorm van superioriteitsgevoel.

Waarom is je tuin vol tuinkabouters zetten "slechte smaak"? Dat is ook maar omdat de meerderheid van de mensen dat vindt. Daar kan je geen objectieve uitleg aan geven.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

we zitten met ene die zo een kar gekocht heeft en het niet meer fijn vindt dat we zijn kar lelijk vinden.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, ir_fuel said:

Zo kan je blijven argumenteren in cirkels.

 

Dat was de bedoeling en de grap ja.

9 minutes ago, ir_fuel said:

Uiteindelijk is "goede smaak" prediken tov mensen die dat niet zouden hebben ook een vorm van superioriteitsgevoel.

Waarom is je tuin vol tuinkabouters zetten "slechte smaak"? Dat is ook maar omdat de meerderheid van de mensen dat vindt. Daar kan je geen objectieve uitleg aan geven.

Dat was ik verwachtende.

Ik spreek mij niet uit over het al dan niet plaatsen van tuinkabouters. Of ik mij al dan niet te superieur voel om mijn voortuin vol te zetten met bepaalde objecten, is niet waar het om gaat. Die Griekse zuilen naast je voordeur zetten is even discutabel, hoewel in se mooi en elegant.

Ik spreek mij wel uit over de esthetica van die objecten. Die voorkant van de nieuwe M4 is niet 'mooi'. 

"de gustibus et coloribus non est disputandum" werd gebruikt om te stellen dat dat idee persoonlijk is. Awel, ik vind dat niet. En die Latijnse uitdrukking betekent dat ook niet. Het betekent enkel dat je iemand anders niet kan overtuigen iets mooi te vinden als hij dat niet zo vindt. En vice versa.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid