Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, davy zei:

Dus jullie gaan niets geleverd krijgen voor april 23?

 

Ben eens benieuwd wie er gelijk gaat hebben...

Als jouw dealer maart ‘23 zegt, dan heeft ie er alvast nog niet veel of geen verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/8/2022 om 23:43, Tommie zei:

Als jouw dealer maart ‘23 zegt, dan heeft ie er alvast nog niet veel of geen verkocht.

jawel, ze hebben er in Maldegem en Knokke samen 8 verkocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, davy zei:

jawel, ze hebben er in Maldegem en Knokke samen 8 verkocht...

Dan ben ik nog meer verbaasd van hun levertermijn... Een G80 is al 05/23, laat staan een G81...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Dan ben ik nog meer verbaasd van hun levertermijn... Een G80 is al 05/23, laat staan een G81...

Grotere dealers hebben vaak meer allocaties hé 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, William Blake zei:

Grotere dealers hebben vaak meer allocaties hé 😉 

Dat maakt niet uit in onze productieplanning. Of je nu quota hebt of niet, de productie zit al vol tot dan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/31/2022 at 8:00 PM, davy said:

Zo zal hij dus eruit zien, enkel met de normale zetels want deze zijn jammergenoeg niet in het tartufo te krijgen.

m3.png

Welke stoelen ga je dan hebben? Dacht dat je enkel M stoelen op een M kon krijgen?

Ik heb die M sport stoelen in mijn auto zitten. Grootste nadelen zijn idd dat je niet alle ledersoorten kan krijgen en dat ze niet met ventilatie kunnen geleverd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Welke stoelen ga je dan hebben? Dacht dat je enkel M stoelen op een M kon krijgen?

Ik heb die M sport stoelen in mijn auto zitten. Grootste nadelen zijn idd dat je niet alle ledersoorten kan krijgen en dat ze niet met ventilatie kunnen geleverd worden.

Ik bedoel dus de carbon bucketseats die niet in het tartufo te verkrijgen zijn. Dus ga ik de M-stoelen hebben, heb deze trouwens nu ook in mijn 330e.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/9/2022 om 11:53, Tommie zei:

Dat maakt niet uit in onze productieplanning. Of je nu quota hebt of niet, de productie zit al vol tot dan.

Mijn dealer zei dat ze dit jaar zelfs al 1 gaan binnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/8/2022 om 20:00, davy zei:

Zo zal hij dus eruit zien, enkel met de normale zetels want deze zijn jammergenoeg niet in het tartufo te krijgen.

m3.png

Knap! Ik zou er nog de styling 963 aan toevoegen, gaat goed samen gaan met buitenkleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/9/2022 om 11:53, Tommie zei:

Dat maakt niet uit in onze productieplanning. Of je nu quota hebt of niet, de productie zit al vol tot dan.

Uw collega’s in Tongeren vertelde mij dat BMW niet met allocaties werkt, maar dat er in principe  “oneindig” besteld kan worden maar dat de levering dan wel opschuift. Is dat ook wat je bedoelt of is het eerder zoals bij Porsche dat er max x aantal M3’s kunnen worden besteld per dealer en dat die in een planning worden gezet ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Jules_W zei:

Uw collega’s in Tongeren vertelde mij dat BMW niet met allocaties werkt, maar dat er in principe  “oneindig” besteld kan worden maar dat de levering dan wel opschuift. Is dat ook wat je bedoelt of is het eerder zoals bij Porsche dat er max x aantal M3’s kunnen worden besteld per dealer en dat die in een planning worden gezet ? 

PM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Grote plaat over de neus en ik ga dan m'n waffel houden over dat lelijk front, want de rest is bonkers ❤️ 

 

image.png.7bf94ce57dad4ee5aed322af92268d30.png

image.png.25f63a50e4185d292f40b4d363cd6fd2.png

image.thumb.png.99030629e45d2efd613e39d5237c4b29.png

121.000 EUR (Duitsland) voor eentje naar wens. :silly: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Grote plaat over de neus en ik ga dan m'n waffel houden over dat lelijk front, want de rest is bonkers ❤️ 

 

image.png.7bf94ce57dad4ee5aed322af92268d30.png

image.png.25f63a50e4185d292f40b4d363cd6fd2.png

image.thumb.png.99030629e45d2efd613e39d5237c4b29.png

121.000 EUR (Duitsland) voor eentje naar wens. :silly: 

Rode klauwen :noparty:

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Rode klauwen :noparty:

Duuzend keer beter op die combo, dan de std felblauwe die vloeken met de koetswerkkleur.

En ik vind het zelfs een knap detail, 't contrast is machtig. ❤️  Samen met het rode interieur en de achterlichten.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gTa zei:

Duuzend keer beter op die combo, dan de std felblauwe die vloeken met de koetswerkkleur.

En ik vind het zelfs een knap detail, 't contrast is machtig. ❤️  Samen met het rode interieur en de achterlichten.

Idd!

Ik vind nog altijd dat de voorwielen een beetje ‘verloren’ staan in de wielkasten. Een maat groter zou beter zijn vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid