Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

1 uur terug, William Blake zei:

Idd!

Ik vind nog altijd dat de voorwielen een beetje ‘verloren’ staan in de wielkasten. Een maat groter zou beter zijn vermoed ik.

Vooraan is "klein" in vergelijking met achteraan ... maar achteraan vind ik dat wel heeel erg veel wiel. 19" v+a zou mijn keuze zijn, mocht dat kunnen. Mooie brede stance, velg met veel diepte, en nog wat beefy band errond ipv een getrokken pelleke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, William Blake zei:

Idd!

Ik vind nog altijd dat de voorwielen een beetje ‘verloren’ staan in de wielkasten. Een maat groter zou beter zijn vermoed ik.

Kleine drop lost dat probleem op imo. Standaard staat ie idd wat raar op zijn poten met die twee verschillende maten

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, -Fred- said:

Kleine drop lost dat probleem op imo. Standaard staat ie idd wat raar op zijn poten met die twee verschillende maten

En dan staan ze weer te veel naar binnen etc etc 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een mooie stance met oem wielen heb je idd een set veren en spacers rondom nodig. Heb ik op mijn 330e ook gedaan. Direct een heel andere auto. Op een M3 is dat effect alleen maar groter 😎

 

639773813_BMWM3G80Front1.jpg.371e7b5628a1719cc15f7707c2e45a8e.jpg

aangepast door -Fred-
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mijn Zwitserse baas heeft zijn C63 verkocht en deze in bestelling gezet.

Mat zilver met zwart leer. Geen idee wanneer levering voorzien is.

Als eeuwige 'tjoener' staat verlaging en een setje velgen al op zijn planning 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zondag in Bilzen gepasseerd, en daar stond zo'n donkergrijze M3 touring op een vrachtwagen, samen met andere BMW's. Aangezien de BMW's in Genk aankomen, en vandaar naar de verdelers vertrekken, zou het deze eerste wel eens geweest kunnen zijn. Cool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/11/2022 om 21:00, BMWMB zei:

Ik ben zondag in Bilzen gepasseerd, en daar stond zo'n donkergrijze M3 touring op een vrachtwagen, samen met andere BMW's. Aangezien de BMW's in Genk aankomen, en vandaar naar de verdelers vertrekken, zou het deze eerste wel eens geweest kunnen zijn. Cool.

Zal wss deze geweest zijn!

Wat me opvalt is dat er hier weinig animo rond is op het forum… Mijn dealer zei me dat het echt een onverwacht verkoop succes is. Nu bestellen is half 2024 leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I'd take it, ondanks de VERSCHRIKKELIJK lelijke neus (ja, nog altijd).  Ding heeft stance, machtig.
Maar z'n price tag is er eentje die mijn capaciteiten te boven gaat, aka "een economisch niet te verantwoorden investering". :D 

Benieuwd hoe snel aftermarket bedrijven een "3.0 CSL" mod gaan brengen voor de gewone M3 en M4, met kleinere nieren en zo.
Ik zou dat sterk overwegen, want dat smoelwerk blijft iets waar ik m'n ogen voor dicht doe. Werkelijk toppunt van wansmaak.

Ik ken één M3-rijder en die zegt net hetzelfde: ik vergeef 't die auto omdat-ie voor de rest zo wijs is, maar idd: hondslelijk vooraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, gTa said:

Amai ja. Wat een kont/profiel ❤️ 

Persoonlijk geen fan van die 50jaarBMW logo's.

Ik vind die logo’s zeker wel iets hebben, ziet er echt retro uit. Maar ik ben ze 1) ondertussen al wat beu gezien, en 2) binnenkort heeft elke derdehands 118d ze ook hangen. Dus: keep it simple.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid