Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Phil zei:

Ik vind die logo’s zeker wel iets hebben, ziet er echt retro uit. Maar ik ben ze 1) ondertussen al wat beu gezien, en 2) binnenkort heeft elke derdehands 118d ze ook hangen. Dus: keep it simple.

Hadden ze beter voorbehouden voor de echte M-modellen (in kosteloze optie) imo…

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/28/2022 at 6:53 PM, Phil said:

2) binnenkort heeft elke derdehands 118d ze ook hangen. Dus: keep it simple.

Zoals de M spiegelkappen.

Ik ben er zeker van dat in mijn streek er ondertussen meer 1 reeksen rondrijden met die kappen dan zonder .... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Al die verduisterde achterste zijruiten 🤮

Ik begrijp echt niet wat daar lelijk aan is, zou het nooit willen missen op een touring en niet omwille van de "privacy". Je hebt toch op de ruiten in de koffer overal van die mottige oranje lijnen lopen voor de verwarming?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, vince522 zei:

Ik begrijp echt niet wat daar lelijk aan is, zou het nooit willen missen op een touring en niet omwille van de "privacy". Je hebt toch op de ruiten in de koffer overal van die mottige oranje lijnen lopen voor de verwarming?

Idem, ik vind het op een Touring best wel goed staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, vince522 said:

Ik begrijp echt niet wat daar lelijk aan is, zou het nooit willen missen op een touring en niet omwille van de "privacy". Je hebt toch op de ruiten in de koffer overal van die mottige oranje lijnen lopen voor de verwarming?

Dat breekt compleet de zijkant van die auto. Precies een camionette.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, vince522 said:

Je hebt toch op de ruiten in de koffer overal van die mottige oranje lijnen lopen voor de verwarming?

Die zie je toch ook enkel als je er met je neus gaat op hangen? Dat enorme zwarte vlak in de zijkant van je auto zie je van 50 meter ver.

Ofwel alle ruiten verduisterd, ofwel geen. Maar dit vind ik echt vreselijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die zie je toch ook enkel als je er met je neus gaat op hangen? Dat enorme zwarte vlak in de zijkant van je auto zie je van 50 meter ver.

Ofwel alle ruiten verduisterd, ofwel geen. Maar dit vind ik echt vreselijk.

Als je van dicht gaat kijken dan zie je dat inderdaad ook, dat zwarte vlak klopt wel, maar ik stoor mij er niet aan op de mijne. Zou die van u eens IRL moeten zien om een deftig oordeel te vellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, vince522 zei:

Ik begrijp echt niet wat daar lelijk aan is, zou het nooit willen missen op een touring en niet omwille van de "privacy". Je hebt toch op de ruiten in de koffer overal van die mottige oranje lijnen lopen voor de verwarming?

Er wordt volgens mij ergens een wedstrijd bijgehouden dat er om ter snelst moet gereageerd worden met '🤮' als een foto van auto met privacy glass wordt gedeeld. Degene met meest streepjes naast zijn naam zal dan een stuk pizza krijgen op een trackday ofzo. Moet bijna zoiets zijn, ik kan die vermeldingsdrang op geen andere manier verklaren.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mazdastruction zei:

Er wordt volgens mij ergens een wedstrijd bijgehouden dat er om ter snelst moet gereageerd worden met '🤮' als een foto van auto met privacy glass wordt gedeeld. Degene met meest streepjes naast zijn naam zal dan een stuk pizza krijgen op een trackday ofzo. Moet bijna zoiets zijn, ik kan die vermeldingsdrang op geen andere manier verklaren.

Danke, ik denk er exact hetzelfde over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Vicious zei:

@gTa dit of een B3 Touring?

De neus doet afbreuk aan de M3, maar het totaalpakket trek toch een tik meer aan.

Tough choice. Ik denk dat ik ook de M3 neem, helaas inclusief de neus.
'k Zou er wel niet bang van zijn van die neus om te vormen naar iets mooiers. Std bumper stockeren ergens - klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Tough choice. Ik denk dat ik ook de M3 neem, helaas inclusief de neus.
'k Zou er wel niet bang van zijn van die neus om te vormen naar iets mooiers. Std bumper stockeren ergens - klaar.

En dat gaat zomaar? Ik zou denken dat de koeling toch ook berekend is op die neus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

En dat gaat zomaar? Ik zou denken dat de koeling toch ook berekend is op die neus.

De nieren zijn niet één grote air intake, maar willen dat alleen maar doen uitschijnen. Ik zou het effectieve oppervlakte air intake ook niet verkleinen.

Absoluut niet gevolgd wat er nu van aftermarket gerief bestaat, mogelijks is er niet meteen iets dat voldoende meerwaarde biedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, gTa said:

De nieren zijn niet één grote air intake, maar willen dat alleen maar doen uitschijnen. Ik zou het effectieve oppervlakte air intake ook niet verkleinen.

Absoluut niet gevolgd wat er nu van aftermarket gerief bestaat, mogelijks is er niet meteen iets dat voldoende meerwaarde biedt.

Mogelijk vindt 99% van de kopers dat "bruut" "uniek" "geen dertien in een dozijn" en is er dus ook totaal geen vraag naar een aangepaste neus voor die kar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Mogelijk vindt 99% van de kopers dat "bruut" "uniek" "geen dertien in een dozijn" en is er dus ook totaal geen vraag naar een aangepaste neus voor die kar.

Denk dat er wel wat mensen zouden te verleiden zijn tot ... maar enkel als het nog iet of wat betaalbaar is (wat het wel niet zal zijn, alle peripherals binnenin die bumper moet je ook opnieuw kopen, tenzij die overplaatsbaar zijn). Lijkt me gewoon erg veel hassle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere topper binnen. Moet mijn mening herzien. Ok, het is een enorm dure M4, maar het interieur en details exterieur zijn toch wel speciaal genoeg om de auto een exclusief gevoel te geven. Had ik niet verwacht! Bruut ding :inlove:
7D534743-C339-4CFD-A9C2-D58A2D4B50D0.thumb.jpeg.7fc23e65f6a62acf8d33477989d8026b.jpeg

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid