Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die stoelen zijn de max.

Zijn dat dezelfde als in een reguliere M4? If so, dan zijn die inderdaad de max, alleen zou ik er niet elke dag willen in- en uitstappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/12/2022 om 20:54, Thebiemerke zei:

 

 

I'll raise you with 1 set of clear glass and 1 set of wheel awesomeness.

Danke @Phil ❤️ 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

ligt niet laag genoeg

Twee schroefdraadjes hoger zou wel mogen, idd. Geen idee of 't door het gebrek aan hoogte komt dat-ie zo extreem breed staat, maar dat zou ook een streepje minder mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, gTa zei:

Twee schroefdraadjes hoger zou wel mogen, idd. Geen idee of 't door het gebrek aan hoogte komt dat-ie zo extreem breed staat, maar dat zou ook een streepje minder mogen.

Steken spacers van 12.5mm onder.

Het is mij ook te breed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een auto verlaagt, en zeker zo diep als deze M3, dan zijn spacers altijd nodig, want de wielen zitten dan gewoon te diep in de kassen. Voor mij ligt zo'n M3 touring origineel al laag genoeg. Afblijven dus!

Grappig om die post hierboven van @Thebiemerke te zien, want bij mijn etron GT heb ik ook getwijfeld tussen donkergroen en donkerrood, hoewel het rood dat ik overwoog wel donkerder was dan op deze M3. Allebei prachtige kleuren op deze M3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, BMWMB zei:

Voor mij ligt zo'n M3 touring origineel al laag genoeg.

Oei, er zijn geen zekerheden meer in het leven.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik vind een M3 berline een veel beter geheel dan de touring qua looks. Vice versa met de Alpina B3, qua rijstijl is een M3 van  een andere planeet qua rijden in vergelijking  met de B3.

🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, vince522 zei:

Waarschijnlijk ben ik in de minderheid, maar ik vind een M3 berline een veel beter geheel dan de touring qua looks. Vice versa met de Alpina B3 en wat betreft rijstijl is een M3 van een andere planeet wat betreft rijden en emotie ivg met de B3.

🤐

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ondertussen al via verschillende kanalen gehoord dat elke dealer in België er maar 1 geleverd gaat krijgen dit jaar…

Zou dit kloppen?

Mijn dealer weet alvast nog niets hiervan en ook niet wanneer de eerste bij hen zouden geleverd worden.
Normaal ben ik de eerst volgende op de lijst…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dealer weet al meer dan 3 weken perfect hoeveel hij er heeft dit jaar en zelfs in welke maand. Dus je moet je niks laten wijsmaken...

't Zijn er gemiddeld 2 per dealer, ik zit al lang in eind 2024 voor eentje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

Je dealer weet al meer dan 3 weken perfect hoeveel hij er heeft dit jaar en zelfs in welke maand. Dus je moet je niks laten wijsmaken...

't Zijn er gemiddeld 2 per dealer, ik zit al lang in eind 2024 voor eentje. 

Dit dacht ik toch ook wel…

Hij zegt dat ze er al zeker 5 geleverd gaan krijgen dit jaar maarnog geen productiedata hebben.

Wanneer komt de eerste van de 2 binnen bij u?

aangepast door davy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid