Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Op 25/2/2023 om 12:46, X5. zei:

2 weken geleden ook met eentje kunnen rijden. Was mijn eerste ervaring met de G8x. Wat een efficiënt kanon ivm mijn F80 😆

Ik heb vorig jaar op Zolder de M4 en M8 na elkaar kunnen rijden, en ik stond echt versteld van de M4. Van vorige generatie enkel de CS gereden, en die reed eigenlijk heel zenuwachtig, maar deze generatie voelde echt "planted" aan op de baan. Het neemt misschien wat "fun" weg, maar xDrive is imo zeker een verbetering, net als de ZF-bak ipv de DCT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/2/2023 om 05:01, Jeanvdeek zei:

Zou het kloppen dat je geen overname premie krijgt bij de aankoop van een M3? Bij alle modellen wel behalve bij de M- modellen?

Of maakt mijn dealer mij blaasjes wijs…

Een vriend van mij heeft een G81 besteld en zijn F80 wordt door de garage overgenomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, anders zei:

ik stond echt versteld van de M4. Van vorige generatie enkel de CS gereden, en die reed eigenlijk heel zenuwachtig, maar deze generatie voelde echt "planted" aan op de baan. Het neemt misschien wat "fun" weg, maar xDrive is imo zeker een verbetering, net als de ZF-bak ipv de DCT.

Welke rondetijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, dragonfly zei:

Welke rondetijden?

Geen idee, was op de Petrolhead Sundays met zo'n BMW M Experience, dus geen gemeten rondetijden (en ook geen rondes op de absolute limiet). Maar je merkte dat de M8 eigenlijk echt niet meekon op de bochtige stukken. Op het rechte stuk lijkt het in de M8 dan weer alsof de M4 geen gas geeft :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Dante zei:

Een vriend van mij heeft een G81 besteld en zijn F80 wordt door de garage overgenomen. 

Uiteraard.

Maar er is geen overnamepremie.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, flupke73 zei:

Is er vraag naar de C-amg’s?

bedoelde eerder bij MB in het algemeen

C63 nog niet te koop, C43 quasi geen vraag naar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/3/2023 om 17:21, toere zei:

Hoeveel PK heeft die wel?

625 vs 510 zeker? Maar ook wel een pak meer gewicht mee te sleuren.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

op 1 of andere manier kan ik de neus meer smaken door die touring kont. Droombak wel, wit valt ook nog best mee vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang is dit al geleden dat men zei dat wit op een auto geen lang leven beschoren ging zijn( camionetten niet mee gerekend😁

blijkbaar blijft dat wit meegaan😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

Heb er deze week ook nog 2 verkocht, levering nazomer 2024. Ik verwacht dat ze tegen deze zomer uitverkocht zullen zijn. 

Wat is de levertermijn voor een berline en cabrio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid