Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tommie zei:

Niet meer dit jaar.

M3 heb ik er wel nog 2 in stock, Special Request Macao Blau en Stratus Grau.

Foto van Macao Blau? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, OlivierV zei:

Foto van Macao Blau? 

Kan je vinden op onze Facebook en op onze Autoscout. Heb hier niet direct foto's op GSM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEEL mooie kleur !

Persoonlijk toch meer fan van de berline, de touring staat wat TE "vet", te opvallend, ik kan het moeilijk beschrijven.  Maar zoals hierboven (laatste foto) echt heel knap

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Tommie zei:

Heb er deze week ook nog 2 verkocht, levering nazomer 2024. Ik verwacht dat ze tegen deze zomer uitverkocht zullen zijn. 

Gaat de productie nu toch stoppen in 2024?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Dank jongens. Ik had er evenveel plezier om hem zo samen te stellen. Onze Stratus vind ik zo mogelijk nog knapper.

Die stratus is echt prachtig!

Zit soms te denken om een touring in deze kleur te bestellen en mijn huidige dan te verkopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

 

Doet met eigenlijk vooral denken aan oxid grey. Mss een beetje een grijzere ondertoon, waar oxid grey eerder beige is?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, -Fred- zei:

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

Kan een afbeelding zijn van auto en weg

 

Doet met eigenlijk vooral denken aan oxid grey. Mss een beetje een grijzere ondertoon, waar oxid grey eerder beige is?

Geniale moneymaking machine toch :d Men betaalt opnieuw 6k om een fractie (in die mate dat men bijna met een vergrootglas moet kijken) anders te zijn dan een ander grijs. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, davy zei:

Gaat de productie nu toch stoppen in 2024?

Productie niet, maar de beschikbare productie tot EOP geraakt wel uitverkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Rabbit zei:

Geniale moneymaking machine toch :d Men betaalt opnieuw 6k om een fractie (in die mate dat men bijna met een vergrootglas moet kijken) anders te zijn dan een ander grijs. 

Foto legt een kleur niet waardig vast. Plus dat zowel Macao en Stratus kleuren zijn die een heritage hebben binnen het merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tommie zei:

Dank jongens. Ik had er evenveel plezier om hem zo samen te stellen. Onze Stratus vind ik zo mogelijk nog knapper.

Das eigenlijk wel plezant, jij kan continue shoppen en t kost u geen geld 🤓 daar kan ik van bijleren 🤪

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Foto legt een kleur niet waardig vast. Plus dat zowel Macao en Stratus kleuren zijn die een heritage hebben binnen het merk.

@Tommie Is er een reden dat ze bijna alle opties hebben maar niet de adaptieve cruise control?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Foto legt een kleur niet waardig vast. Plus dat zowel Macao en Stratus kleuren zijn die een heritage hebben binnen het merk.

maw ze zijn een paar oude potten lak tegen gekomen en bieden het nu opnieuw aan met een mooie toeslag :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

amai, kleur staat die M3 beeldig.

Ik vind het alleen zeer jammer dat je een Touring niet met een dak in koetswerkkleur kan krijgen. Ik heb direct een johhny gevoel met die zwarte daken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, SpeedExceed zei:

amai, kleur staat die M3 beeldig.

Ik vind het alleen zeer jammer dat je een Touring niet met een dak in koetswerkkleur kan krijgen. Ik heb direct een johhny gevoel met die zwarte daken.

Kan wel, zonder designelementen exterieur aanvinken, gratis optie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid