Ga naar inhoud

2019 Ford Focus ST


Denniske

Aanbevolen berichten

Is wel een pak duurder geworden he, of vergis ik me?
Er staat eentje bij Morren voor 44.000€, ik heb toch even moeten slikken toen ik die prijs zag.


Je kan nog grote kortingen afdingen op die prijs


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er vanaf hangen..

Op Focus RS MK3 die bij de lancering 39300 Euro kostte, kon je maar max 4 % korting krijgen.
Dit zowel particulier als zelfs voor eigen Ford personeel, bij Mustang net hetzelfde trouwens.

Geen idee bij de mk4 Focus ST.

Imo kan je dan beter kijken voor een 2dehands Focus RS mk3 als je geen stationwagen zou nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

RS =/= ST

Op de ST kon je een deftige korting afdwingen.

Ik heb 12% gekregen indertijd, mits wat onderhandelen. Er was wel geen overname mee gemoeid. Misschien dat dit ook meegespeeld heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Vanni zei:

RS =/= ST

Op de ST kon je een deftige korting afdwingen.

Ik heb 12% gekregen indertijd, mits wat onderhandelen. Er was wel geen overname mee gemoeid. Misschien dat dit ook meegespeeld heeft?

Uhu, het is daarmee dat ik zeg dat ik niet weet of er op de nieuwe Focus ST ook zo weinig korting wordt gegeven.
Weet wel met zekerheid dat op de Focus RS en Mustang heel weinig korting wordt gegeven.. 

Heb begin dit jaar ook rond de 10% korting (denk ik) gekregen op de nieuwe Fiesta ST.

 

Zie geregeld al de nieuwe Focus ST op ZZ platen rondrijden, knappe verschijning en klikt goed!
Enkel jammer dat een ST-Line er wel heel veel van weg heeft. Maakt de Focus ST toch ietsje minder "exclusief" in zen gamma imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/8/2019 om 14:15, Dimitri zei:

Is wel een pak duurder geworden he, of vergis ik me?

Er staat eentje bij Morren voor 44.000€, ik heb toch even moeten slikken toen ik die prijs zag.

Ja, dat is een stevige prijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid