Ga naar inhoud

Unrestricted


Lefty

Aanbevolen berichten

@X5. Ik ben ook fan van het laatste stuk van Twisties For Life .. Je kan dat in beide richtingen rijden trouwens :)

Bedankt voor de feedback. Je mag de route uiteraard ook altijd raten in de app. Dat wordt geapprecieerd :)
Er komt "binnenkort" nog een andere route in de Ardennen aan, die ik persoonlijk ook echt geweldig vind. Voorlopig alleen heel druk met andere zaken, maar het komt er aan.

 

@Goesting Voor Unrestricted Drives kan je niet inschrijven .. omdat er ook niks is om voor in te schrijven :) Dat zijn niet-commerciele (lees gratis) ritjes met vrienden en kennissen. We doen dat in (hele) kleine groepjes omdat de meeste mensen dat leuker vinden. Ik wil wel eens een grotere rit (laten) organiseren, maar voorlopig geen concrete plannen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Zou gek zijn mocht-ie niet zelf mogen rijden, die routes komen er ook niet vanzelf. En ik vind het wel goeie reclame, er passeert een heel divers palet aan karren de revue die toch appetijt opwekken.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook die foto's gewoon openbaar op facebook zien staan (incl nummerplaten) en dat leek toch een grote bende en leek dus iets georganiseerd.

De app is wel een leuk initiatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn nochtans steeds dezelfde personen, er zijn er die snel veranderen van en er zijn er die kunnen kiezen welke te nemen[emoji51][emoji1]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Recent nog eens gaan rijden en de GoPro meegepakt:

 

In het tweede stuk van de video, zie je vooral leuke baantjes uit de app!

Normaal gezien, gingen we 16 april met 10 auto's naar Monaco ... maar aangezien ze de grenzen toehouden, heb ik moeten annuleren :(

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/30/2021 at 8:32 AM, Daggie said:

In het tweede stuk van de video, zie je vooral leuke baantjes uit de app!

Welke roadtrip in de app? 

Gaat komend weekend goed weer zijn, wel zin om 'ns een toerke in de Ardennen te doen. Was van plan een van de roadtrips van de app te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Combinatie van "Electric Dreams" en "Twisties For Life".

Op de video zie je vnl. Electric Dreams. 

Veel plezier, laat gerust weten wat je er van vond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil het binnenkort ook nog wel is doen, zoals hier op de vorige pagina te lezen hebben de @Goesting en ik de Green Hell en 157 corners ritten uit deze app gecombineerd (+- 265km). en was echt de moeite! 

Maar nu natuurlijk lastig dat we binnen belgie moeten blijven, hopelijk in mei de grenzen terug open

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ICM zei:

Eens.

Dank.

hou mij op de hoogte, ik zou ook nog wel eens willen gaan. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/31/2021 at 1:55 PM, Daggie said:

Combinatie van "Electric Dreams" en "Twisties For Life".

Op de video zie je vnl. Electric Dreams. 

Veel plezier, laat gerust weten wat je er van vond!

Gisteren een stuk van Twisties for life en Electric dreams gedaan. Zaten een paar mooie stukken tussen. Heb vooral genoten van het stuk Marche-en-Famenne tot Samree en Lierneux tot Werbomont. Op sommige stukken was het wegdek wel in slechte staat. Bijvoorbeeld het eerste deel van Manhay naar Bomal heeft de winter precies ni overleefd. Anders wel een mooi stuk. Maarja een roadtrip in Belgie uitstippelen zonder stukken slecht wegdek ertussen, ni simpel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Wutputt said:

Op sommige stukken was het wegdek wel in slechte staat. Bijvoorbeeld het eerste deel van Manhay naar Bomal heeft de winter precies ni overleefd.

Die routes moet je eigenlijk elk voorjaar herevalueren. Sommige slechte stukken van vorig jaar zijn dit jaar dan herdaan, en omgekeerd, idd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Wutputt said:

Op sommige stukken was het wegdek wel in slechte staat. Bijvoorbeeld het eerste deel van Manhay naar Bomal heeft de winter precies ni overleefd.

Daarom zitten er op een auto toch schokdempers? Ik heb daar eigenlijk nooit last van of het moeten echt putten zijn met meer dan 10cm hoogteverschil.

Of was het echt niet te doen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was wel te doen, maar een schoon geasfalteerd stuk is toch een pak plezanter om op te rijden. 

Desondanks heb ik wel enorm genoten van de trip gisteren. 

aangepast door Wutputt
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag Twisties For Life gereden. Het leek bij momenten meer ‘autostrade for life’, maar er zitten idd ook heel wat super stukken tussen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid