Ga naar inhoud

Unrestricted


Lefty

Aanbevolen berichten

Feedback / Rating in de app altijd welkom.

Daar kan je altijd foto's / comments zetten, ook op specifieke stukken van de route.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, mrbbs zei:

Daarom zitten er op een auto toch schokdempers? Ik heb daar eigenlijk nooit last van of het moeten echt putten zijn met meer dan 10cm hoogteverschil.

Of was het echt niet te doen?

Ik heb die rit vorige maand gedaan met oa. GT3s en GT3RS'en (zie video hierboven) en ik heb niemand iets horen zeggen over het wegdek ...

Het wegdek is België is natuurlijk nergens biljart-plat ... helaas.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, mrbbs said:

Ik vind putten en bulten en camber wijzigingen net een extra dimensie geven aan een roadtrip.

Ja, niks zo leuk als een velg kapot rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, ir_fuel said:

Ja, niks zo leuk als een velg kapot rijden.

Als Daggie er kan passeren met een GT3 zal het wel meevallen zeker, moet natuurlijk geen militair parcours zijn waar tanks hebben overgereden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja, niks zo leuk als een velg kapot rijden.

Bij slechte weg denk ik aan iets waar ge de onderkant van de auto mee beschadigt. Hier zijn er nogal wat die al last hebben als er een erwt onder het biljartlaken ligt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oordeel gerust zelf zou ik zeggen :)

 

Rond 5 mins, zie je een heel stuk waar de weg niet goed ligt .. maar als dat een probleem is, denk ik dat je best de openbare weg vermijd :) De parking van de lokale tuningmeeting zal meer je ding zijn :) 

(niks tegen de parking van de lokale tuningmeeting, ik heb daar mijn jeugd doorgebracht)

aangepast door Daggie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Daggie said:

Rond 5 mins, zie je een heel stuk waar de weg niet goed ligt .. maar als dat een probleem is, denk ik dat je best de openbare weg vermijd :) De parking van de lokale tuningmeeting zal meer je ding zijn :) 
 

Awel, als dat stuk op 5 min het wegdek van het stuk rond 6 min heeft, is dat toch meer genieten? Allez voor mij toch in elk geval.

Dat stuk op 5 min vind ik trouwens nog meevallen tov van het stuk dat ik aanhaalde; daar zaten - naar mijn goesting - wat te veel oneffenheden en putten in. Waardoor ik er wat minder van genoten heb, wat ik jammer vond gezien het op zich een erg leuke baan was. Nu ja, we spreken hier over 8 km van 168. Dus nog steeds een 9.5/10 👍

Ik weet dat we in Belgie de wegdek-lat niet te hoog mogen leggen, dus kijk al uit naar 18 april om Lux/De wat roadtrips te doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vorig weekend waren we op familieweekend in Durbuy. Op een regenachtige dag waren we naar het Monde Sauvage Safari Parc Aywaille gegaan. Na wat uitgeregend naar beestjes te kijken gooide ik het idee om een autorit te gaan doen, onverwacht kreeg ik de "go" om een route te zoeken. De Unrestricted app was mijn eerst go-to en jawel, de Electric Dreams passeerde op enkele km van waar we waren.
Vanuit Aywaille "de 8" volledig gedaan (stop aan de watervallen van Coo) met op de achterbank 2 slapende peuters en 3 auto's die volgden. Zelfs met onze saaie X1 zelfontbrander op winterbanden (ideaal voor de safari met winterse buien) met schoonmoeder en tante in het kielzorg wat het echt genieten van de mooie wegen en uitzichten. Thx @Daggie

image.png.e6b8755629f14b2141d53ff3162dd70a.png

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, vanuit Durby. om te onthouden dat.  eind Oktober ook geweest bij monde sauvage. er was bijna niemand, en het viel wel op dat de beesten veel meer ontspannen waren. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Balleke zei:

Vorig weekend waren we op familieweekend in Durbuy. Op een regenachtige dag waren we naar het Monde Sauvage Safari Parc Aywaille gegaan. Na wat uitgeregend naar beestjes te kijken gooide ik het idee om een autorit te gaan doen, onverwacht kreeg ik de "go" om een route te zoeken. De Unrestricted app was mijn eerst go-to en jawel, de Electric Dreams passeerde op enkele km van waar we waren.
Vanuit Aywaille "de 8" volledig gedaan (stop aan de watervallen van Coo) met op de achterbank 2 slapende peuters en 3 auto's die volgden. Zelfs met onze saaie X1 zelfontbrander op winterbanden (ideaal voor de safari met winterse buien) met schoonmoeder en tante in het kielzorg wat het echt genieten van de mooie wegen en uitzichten. Thx @Daggie

image.png.e6b8755629f14b2141d53ff3162dd70a.png

Thanks voor de feedback @Balleke! Made my day!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, teus_ zei:

ah, vanuit Durby. om te onthouden dat.  eind Oktober ook geweest bij monde sauvage. er was bijna niemand, en het viel wel op dat de beesten veel meer ontspannen waren. 

denk idd ook dat dat voor die beesten wel aangenamer is als er zo geen 100en lawaaierige kinderen langskomen. Net zoals het dan weer voor huisdieren zal aanpassen worden als iedereen terug naar kantoor moet 🥴

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Morgen ga ik 'Electric Dreams' met de MV es rijden.

Moet nog effe kijken hoe ik t just moet doen, heb nog geen gps-steun dus zal t straks wss effe voorbereiden op de old-school manier worden. Wat herkenningspunten op een papierke kribbelen en dat op de tank plakken. 😎

 

Reden waarom deze rit: t startpunt is t dichtst bij huis. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de route opent in de app, staan er onderaan verschillende stappen. Die kan je gebruiken als referentie. En als je dan verkeerd zou rijden, kan je zo’n stap openen en zie je de locatie van jezelf en de tussenstop.

Veel plezier! Electric Dreams is 1 van mijn favorieten. Dit jaar ook al 1 of 2 keer gereden :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Joske zei:

Morgen ga ik 'Electric Dreams' met de MV es rijden.

Moet nog effe kijken hoe ik t just moet doen, heb nog geen gps-steun dus zal t straks wss effe voorbereiden op de old-school manier worden. Wat herkenningspunten op een papierke kribbelen en dat op de tank plakken. 😎

 

Reden waarom deze rit: t startpunt is t dichtst bij huis. ☺️

Heb je 'n intercom-systeem of some sort? Mijn ervaring is dat auditieve instructies voor 'n motorrit eigenlijk érg goed werken.

Visueel: ik kan ook in 3 nanoseconden een map view zien en interpreteren ... dus 't is ook mijn go to manier van werken ... maar ik stel wél vast dat de paar "whoops"-momentjes die 'k had tijdens rondritten met de moto, wel bijna altijd waren toen ik met m'n ogen niet op de weg zat. Op een naked zit je smartphone vrij laag, tegen de rand van je perifeer gezichtsveld, dus kijken kost echt tijd (itt wanneer die aan een steun hangt tegen de onderrand van een hoge ruit, zoals je op veel reisenduro's hebt).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat zit nog niet terug in mijn helm. ☺️

Ma heb de kaart al es in detail bekeken en zijn echt wel stukken waar ik normaal een aantal x per jaar rij. Vroeger was Hoei ons afspreekpunt voor de koffie. En vandaar was t standaard vertrek Modave-Hotton-LaRoche-Vielsalm-TroisPont-Spa-Chaudfontaine en alles wat daar tussen zit.

Dus ik ben er wel een beetje thuis. 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dit jaar al flink wat ritjes kunnen doen .. vandaag de 7de al en volgende week (hopelijk) het vliegtuig op!

Foto's zoals steeds op Facebook en Instagram. Voorbeeldje:

https://www.instagram.com/p/CPbeV_EIlzD/?utm_source=ig_web_copy_link

Maar soms hou ik me ook bezig met een YouTube filmke:

Kijk zeker eens, het is maar kort :) En subscriben mag natuurlijk ook altijd :) 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg ik die gpx route op mijn TomTom rider 550? Gpx route staat momenteel op mijn iPhone, maar kan via de TomTom MyDrive app geen route toevoegen. Gaat dit enkel via een computer mss i.p.v. op  een IPhone/IPad? Ben een echte noob in die dingen 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe krijg ik die gpx route op mijn TomTom rider 550? Gpx route staat momenteel op mijn iPhone, maar kan via de TomTom MyDrive app geen route toevoegen. Gaat dit enkel via een computer mss i.p.v. op  een IPhone/IPad? Ben een echte noob in die dingen [emoji51]
Bij mij is het enkel gelukt via de pc. Fluitje van een cent zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen TomTom .. dus ik kan het niet proberen. Als iemand me eens eentje wil lenen, wil ik het wel uitvissen.

Of anders @gTa? Ben jij geen TomTom expert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Carrera S zei:

Hoe krijg ik die gpx route op mijn TomTom rider 550? Gpx route staat momenteel op mijn iPhone, maar kan via de TomTom MyDrive app geen route toevoegen. Gaat dit enkel via een computer mss i.p.v. op  een IPhone/IPad? Ben een echte noob in die dingen 😬

Functie zit helaas (nog?) niet in de app voor iOs, dus even de GPX via een browser inladen. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid