Ga naar inhoud

BMW 2 Gran Coupé


Stancke

Aanbevolen berichten

11 minutes ago, Jenkins said:

Definieer een echte BMW? 

Om het echt tot de kern te definiëren zou ik zeggen: rear wheel bias in combinatie met rijplezier (in welke vorm dan ook) en efficiëntie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Stancke zei:

fffd729f55471d10de3c635e2ba12ebd.jpg

Vergeet niet dat we hier naar het topmodel kijken! :fp: 
Echt, er zou mij lichte merkenblindheid verweten kunnen worden (ik ben nu eenmaal fan van Audi), maar een (R)S3 Berline ziet er een miljard keer beter uit...
Logo's op de C-stijlen hadden het nog af gemaakt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi's beginnen ook overstyled te geraken. Kijk naar de facelift van de A4. De nieuwe A3 zou op dat vlak ook wel eens kunnen tegenvallen. Het is een soort sport geworden om zo veel mogelijk plooien in de neus, flanken en achterbumpers te krijgen.

Het waait wel weer over. Mercedes is er al mee gestopt na de plooienmanie van de vorige generaties A/CLA enzovoort. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jenkins zei:

Definieer een echte BMW? 

- zes in lijn, bij voorkeer atmosferisch
- achterwielaandrijving
- handgeschakeld
- rijplezier & driver's envolvement dat significant dat van de concurrentie in dat segment overstijgt

 

Ik weet dat ik mogelijks de bocht op een paar vlakken nét te kort afsnijd met dat eerste puntje (E30 M3, E30 318is, ...). Dus je mag het aanvullen met "of een ho(o)g(er)toerige atmosferische 4-in-lijn in lengterichting".

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gTa zei:

 

 

Ik weet dat ik mogelijks de bocht op een paar vlakken nét te kort afsnijd met dat eerste puntje (E30 M3, E30 318is, ...). Dus je mag het aanvullen met "of een ho(o)g(er)toerige atmosferische 4-in-lijn in lengterichting".

320si...

Sorry for bringing that one to mind :P

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

320si...

Sorry for bringing that one to mind :P

Ik had die ook in gedachten maar heb 'm expliciet niet vermeld, maar daarvoor wel die drie puntjes gezet, zodat zij die willen 'm daar bij kunnen zetten. I wouldn't. Te zwaar en te weinig poke. Draai de lettertjes in dat monogram om en ik ga wel akkoord.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gTa zei:

Draai de lettertjes in dat monogram om en ik ga wel akkoord.

320S! ... Huh?

Hahah! :D

1/3

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Marvin zei:

Audi's beginnen ook overstyled te geraken. Kijk naar de facelift van de A4. De nieuwe A3 zou op dat vlak ook wel eens kunnen tegenvallen. Het is een soort sport geworden om zo veel mogelijk plooien in de neus, flanken en achterbumpers te krijgen.

Het waait wel weer over. Mercedes is er al mee gestopt na de plooienmanie van de vorige generaties A/CLA enzovoort. 

Klopt, de pre-FL A4 is stukken knapper dan de FL met al die opzetstukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Marvin said:

Audi's beginnen ook overstyled te geraken. Kijk naar de facelift van de A4. De nieuwe A3 zou op dat vlak ook wel eens kunnen tegenvallen. Het is een soort sport geworden om zo veel mogelijk plooien in de neus, flanken en achterbumpers te krijgen.

Het waait wel weer over. Mercedes is er al mee gestopt na de plooienmanie van de vorige generaties A/CLA enzovoort. 

ik vind de nieuwe A1 ook al zo'n overstyled gedrocht. Zeker het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 7/2/2020 om 15:30, gTa zei:

- zes in lijn, bij voorkeer atmosferisch
- achterwielaandrijving
- handgeschakeld
- rijplezier & driver's envolvement dat significant dat van de concurrentie in dat segment overstijgt
- In een dagelijks bruikbaar pakket, zodat de daily commute niet saai hoeft te zijn

 

Ik weet dat ik mogelijks de bocht op een paar vlakken nét te kort afsnijd met dat eerste puntje (E30 M3, E30 318is, ...). Dus je mag het aanvullen met "of een ho(o)g(er)toerige atmosferische 4-in-lijn in lengterichting".

Je bent iets vergeten, verder volledig akkoord.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW M235i xDrive F44 in Melbourne Red metallic 7 750x553
 
While Melbourne Red is not available from the factory in the BMW 2 Series Gran Coupe, that hasn’t stopped the folks at BMW Abu Dhabi Motors from using it on the car. The vehicle currently exhibited in their showroom combines the strong red tones with many dark accents. Those are primarily due to the M Performance package, which is only available for the BMW M235i xDrive Gran Coupe.
 
BMW M235i xDrive F44 in Melbourne Red metallic 2 830x553
 
 
BMW M235i xDrive F44 in Melbourne Red metallic 11 830x553
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

De eerste in het wild gespot, niks om vrolijk van te worden.

a57fe330408225112ae1ac8f6d62ef72.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste in het wild gespot, niks om vrolijk van te worden.

 

a57fe330408225112ae1ac8f6d62ef72.jpg&key=d938afd256995afef348444685bd923865202e15f1b9e35af3343b2c7f8405c8

 

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

 

 

Ook eentje gezien vandaag.

Je draait je hoofd nog eens om en ziet duidelijk een bmw logo [emoji849]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag een rode gezien, blijkbaar zonder veel opties.
Miljaar, dat is dus écht lelijk. :lolz: 
Ik had nog een sprankeltje hoop (allez, het boeit me niet, om volledig eerlijk te zijn) dat 'ie gewoon niet op foto pakt. Mis poes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het spijtig te zeggen, maar ik vind de ganse line up van de huidige BMW's mottig qua design behoudens enkele modellen (3, 5, 6 en X3). Zelf X5 ben ik eigenlijk totaal niet wild van...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/2/2020 om 15:30, gTa zei:

- zes in lijn, bij voorkeer atmosferisch
- achterwielaandrijving
- handgeschakeld

Volledig mee akkoord.

Ik gebruik als daily nog steeds mijn 1998 E39 520i manueel. Qua prestataties ronduit traag, maar dat blok is zo muzikaal en heeft zo'n mooie loopcultuur dat het genieten is voor elke km. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid