Ga naar inhoud

BMW 2 Gran Coupé


Stancke

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, ir_fuel said:

Nou, niet als je op straat kijkt iig.

Trouwens "melodieuse" (sic)? Al eens een M3 gehoord? :lol: Dat trekt ook op niks hoor.

Klopt. Heb de M2 een week gereden in het voorjaar en die klank was echt teleurstellend. Veel liever de M140i. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap overigens het succes niet van de GC-wagens van BMW. Een vierdeurs die er uit moet zien als een coupé? Het lijkt nergens op. Zelfs de 8 GC zou ik niet moeten. De gewone coupé is zoveel mooier. Ik heb de oude 3- en 5- reeks ook altijd mooier gevonden dan de respectievelijke afgeleiden in 4- en 6-livrei. Als vierdeurs dan, bedoel ik, want de gewone 4 en 6 zijn vind ik wel mooi.

De 'oude' 4GC vind ik best knap. De 6GC ook. Zag er vanmorgen nog eens eentje rijden. :inlove: Eén van de weinige recentere modellen (van de laatste 10 jaar) die nog een echte 'BMW' uitstraling (klasse, elegantie en sportiviteit in één) heeft zoals vroeger.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, tuscani said:

🤨 smaken en kleuren dan toch. Diene  Mercedes is goed voor  mijne bompa. Ik steek mijn vrouw dan liever in de bmw.  

Je kan ook gewoon scheiden als je je vrouw niet graag meer ziet, just saying ..

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, yvesken said:

Je kan ook gewoon scheiden als je je vrouw niet graag meer ziet, just saying ..

 

1 hour ago, tuscani said:

Een BMW 2gc geven is goedkoper.

Goedkoper, ja, maar even plezant? Nee. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm eigenlijk best nog wel knap. Sowieso vind ik 'm veel knapper dan de 1, en ook het interieur/dashboard is zeer geslaagd.

spacer.png

 

  • Grappig 4
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, tuscani zei:

Ik zal dan zelf een ban aanvragen voor ik hier op de "brantstapel" vlieg. Maar voor een hippe jonge deerne is dat toch een mooie wagen? 😊 Ik kijk nu even niet motorisch, want met al die trajectcontroles is de fun er serieus af, ( ben maandag naar decathlon gereden in gent, en ik  ben letterlijk  van  trajectcontrole tot trajectcontrole  gereden) en ik merk bv dat Sally de abarth ook altijd in city-modus zet. 

Volgens mij gaat de jonge deerne liever gezien worden in een A sedan., en terecht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 uren geleden, gTa zei:

En zo...

image.png.95664275df6f4eb0fea7a87e26ffffc0.png

... vind ik hem dan weer erg veel weg hebben van een Honda Civic berline Type-S, of iets in die aard.

:noparty:

 

toyota-corolla-2019-design-03-v3_tcm-302

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JanC zei:

Sorry voor de off topic:

https://youtu.be/YstQsFQESjE

Mjahnee, stock is meer dan powerful genoeg. Dat rijdt sowieso al niet zo bijster, dan moet je dat niet nog minder goed doen rijden. :D 

Met dat karretje naar Neidfaktor gaan om dat een deftig lederen interieur met een mooie kleur te geven, dát is nodig. (Audi S/RS = allemaal zwart zwart zwart en een duf duivengrijs.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt me echt een model voor de Chinese markt. Nee?

Ik zag het voorbije weekend in Knokke, de nieuwe Q3 sportback staan. Wel, ik vond dat veel knapper to be honest. 

Het zotte is, als ik dan naar ons eendje kijk, is dat echt nog een verdomd knap kistje. Compleeeeet niet meer te vergelijken met de nieuwe 1. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal waarschijnlijk goed verkopen als lease :wacko:

Gelukkig dat ik niet meer zoveel kilometers doe, dan moet ik er minder op kijken in de file :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ambi zei:

M340XI is AWD he, het is zo ver gekomen bij BMW dat je voor een berline met RWD  en een zes-in-lijn benzine je al een een M3 moet kopen. 

330d

Link naar reactie
Delen op andere sites

En iedereen maar lachen met een M140i
't Zal verdikke echt nog de laatste leuke BMW geweest zijn [emoji38]z: 
Ze zijn daar zot geworden :fp: 
Zeker voor zijn prijs.
Wie heeft er ooit gelachen met een M140i? En waarom?
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, dragonfly said:

En iedereen maar lachen met een M140i

't Zal verdikke echt nog de laatste leuke BMW geweest zijn :lolz: 

Ze zijn daar zot geworden :fp: 

Lachen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid