Ga naar inhoud

BMW 2 Gran Coupé


Stancke

Aanbevolen berichten

Zien ze dat nu zelf niet dat er geen kl* klopt aan die achterkant ?
Ik herhaal: ik hoop dat bmw de komende 2 jaar hard op hun bek gaat en beseft dat ze fout bezig zijn.
E5E4C765-4952-4234-A1FF-0A492419A14D.thumb.jpeg.21cc16f2b4c655762374470b115f5f5a.jpeg

Zet een Opel logo op die velg en men zou denken dat het de nieuwe Astra sedan is of zo..


E69EB6ED-C797-47D5-B3FE-93599964CE4B.thumb.jpeg.29a22d540e48b84e5cc45734fafa63f4.jpeg
Hoe zwaar oogt die neus zeg.
Er steekt precies een 14" velg onder als je kijkt naar hoe hoog de motorkap komt tov het wiel
Vergelijk dat nu hier eens mee:
G20-BMW-330i-review-04.jpg&key=55cb46195c38d488674f5e6bf66c3b1ce618561f0c8ff37af177a8a9658a4f59
 

Idd, klopt vanalles niet aan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de Sport knop in zijn X5 gevonden en is aan het genieten van de laatste kilometers die hij nog kan afleggen in een BMW voor hij naar FWD moet overschakelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt een topper voor niet-BMW-rijders, die hiermee hun eerste BMW-aankoop doen. FWD of RWD is dan bijzaak. Net zoals nog wat andere dingen.

Gewoon die badge is belangrijk. En kunnen pronken bij de buren en de collega's is hun veel meer waard dan rijplezier.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Soul said:

Dit wordt een topper voor niet-BMW-rijders, die hiermee hun eerste BMW-aankoop doen. FWD of RWD is dan bijzaak. Net zoals nog wat andere dingen.

Gewoon die badge is belangrijk. En kunnen pronken bij de buren en de collega's is hun veel meer waard dan rijplezier.

 

1 hour ago, 3000 said:

///Marketing

 

8E87BC02-D5A9-4830-A653-4942389F2E60.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er 100% zeker niet. 
Waar haal je dat? Wat gaat BMW dan wel tegenover de A45/RS3 zetten?
De oude M140i viel altijd een beetje tussen de S3 en RS3 in, maar de M135i is een duidelijke stap terug, dus gaan ze met íets moeten komen dat boven 35i staat. Een nieuwe M2 (CS) gaat nog wel even op zich laten wachten.
Het makkelijkste is gewoon het blok van de 35i meer vermogen geven, net zoals Mercedes doet met de A45. En aangezien BMW nu toch bezig is met dat merk na te apen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Tommie said:

Succes is - spijtig genoeg... - relatief. Zéér relatief. Het aandeel M140i in de totale F20 productie is minimaal.

 

Dat succes vertaalt zich in meer dan alleen productiecijfers natuurlijk...

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Tommie zei:

Succes is - spijtig genoeg... - relatief. Zéér relatief. Het aandeel M140i in de totale F20 productie is minimaal.

 

Tja.. dan mag je de M2 ook afschaffen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Porker zei:

Dat succes vertaalt zich in meer dan alleen productiecijfers natuurlijk...

Dat klopt uiteraard, vandaar dat ik er ook 'spijtig genoeg' bij zeg.

De comments van @Maxime S kloppen dan weer niet. Er wordt wereldwijd héél veel M2, M550i, M340i, enz... verkocht.

Het grote verschil is dat de 1 Reeks niet beschikbaar is op alle markten, vooral niet in de US.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tommie zei:

Het aandeel M140i in de totale F20 productie is minimaal.

 

Dat lijkt me evident gezien het een perfecte sloep is voor de leasemarkt enz.

Maar hoe doet M140i het tov RS/AMG/....?

Als ik kijk van uit mijn eigen wereldje kom ik erg vaak M1xxi tegen op mijn ritten, veeeeeeel meer dan kleine AMG/RS modellen. En de eigenaars zijn steeds lyrisch over hun auto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tommie zei:

Nee, BMW komt niet met iets dat A45/RS3 evenaart in de 1 Reeks.

Daarvoor heb je de M2.

Dat verwondert me wel! Zou geld op 't tegendeel gezet hebben... en VERLOREN. :D

thx 4 the info

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, 3000 zei:

't is echt de moment voor een M140i eigenlijk... Fucking taksen in België 😠

Wat kost dat misschien, zo’n M140i in jaarlijkse taks? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid