Ga naar inhoud

BMW G22 4 Reeks Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

Bij deze dus geen 4 als nwe leasingslet 🤮 (geen probleem om een coupé te nemen in de policy 😉)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Die nieren zijn gewoon een audi radiator met BMW look. Gewoon het designelement pakken dat ge de radiator van boven naar beneden laat doorlopen en er een niervorm op plaatsen. Qua durf valt dat nogal mee denk ik.

Je zou het ook het designelement van BMW's van enkele decennia geleden kunnen noemen, namelijk nieren die over de gehele hoogte van de neus doorlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Nope, dat is

2020-ford-liquid-carbon-edition.jpg

Nee, dit is overduidelijk Wall-E.

Of Bumblebee uit Transformers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In M-trim valt het veel beter mee dan verwacht. Basic is dat toch om kotsmisselijk van te worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Asserti zei:

Je zou het ook het designelement van BMW's van enkele decennia geleden kunnen noemen, namelijk nieren die over de gehele hoogte van de neus doorlopen.

Ja dat hebben ze toen ook gedacht. "We kunnen er toch geen Audi naast zetten op de foto, is er niks uit onze eigen cataloog ?" En toen noemde iemand de 328.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Tommie zei:

Quasi geen enkele car policy laat coupé's toe, dus dat zal niet vaak gebeuren. :D 

We mogen sinds 2019 coupes, cabrio's en zelfs pick-ups nemen 🙂 Sindsdien, op meer dan 50 firma auto's, toch al 1 cabrio (BMW 4) en 1 coupe (Mercedes C) in het wagenpark. De meesten blijven bij een SUV of een break.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Riskitalltowin said:

We mogen sinds 2019 coupes, cabrio's en zelfs pick-ups nemen 🙂 Sindsdien, op meer dan 50 firma auto's, toch al 1 cabrio (BMW 4) en 1 coupe (Mercedes C) in het wagenpark. De meesten blijven bij een SUV of een break.

Ben jij dan de enige met een duffe A4? 😬

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, vince522 zei:

Ben jij dan de enige met een duffe A4? 😬

Euh, ja... de andere A4 op de parking staat al een jaar stof te vangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de nieren van de 2 Gran Coupé en iets klassiekere Hofmeister-knik.

Zeker niet lelijk, maar te weinig gedurfd imo.

Ik vind deze velgen trouwens enorm knap. (beetje moderne interpretatie van F10-velg styling 331)

image.thumb.png.3608075e7cd3b014159a677371051c32.png

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai knap, ik verkoop direct mijn huis en bestel er 7. Eén voor elke dag van de week \o/

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid