Ga naar inhoud

BMW G22 4 Reeks Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ja, maar de E92 wordt sowieso een klassieke schoonheid. Ik heb daar een enorme boon voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, William Blake zei:

Die foto zegt alles.

Dat 't zelfs zonder te kijken naar de nieren niet kan tippen aan de zuivere lijn van de oudere coupes, inderdaad.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ja, maar de E92 wordt sowieso een klassieke schoonheid. Ik heb daar een enorme boon voor.

335i, non M-Pack en met die 19 duim 5-spaaksvelgen 🥰

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, William Blake zei:

335i, non M-Pack en met die 19 duim 5-spaaksvelgen 🥰

 

Geef mij toch maar een M-packske, en rust dat hok full Individual uit :inlove:

Indertijd in Bornem zo nog eens een E93 325i Individual mee gehad, ik denk Rubinschwarz met e.o.a. donkerbruin Individual leder interieur, amai, was me dat een stijlvol apparaat. M’n vrouw (toen nog vriendin) was er ook helemaal weg van. Jammer dat die blokken zo’n ramp waren/zijn. :lolz:

Dat had anders nog wel charme, niet erg snel maar wel typisch atmosferisch rijplezier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, William Blake zei:

Ergens vind ik de non M-packs tijdlozer 

They almost always are, van zodra ze oud genoeg zijn.

Een E30 oogt 900 keer knapper zonder de M Technic exterieurkit. De E36 is nog een mooier voorbeeld: met M Pack extreem tacky, nu, zonder net enorm elegant, tijdloos, zoals hij ontworpen is. Bij de E46 twijfel ik soms nog; de touring bv heeft een zeer lelijke achterbumper (net zoals de pfl berline). En bij de coupé/cabrio lci vind ik de voorbumper lelijk. Dus daar zou 'k zeggen: doe maar mét. Bij de E90ff vind ik 't een drawke: zeker de mooiere exemplaren (qua uitrusting) staan al even goed zonder als mét M Pack, imo.

Da's dan bij de '3. Bij de '5 is het M Pack bij de oudere generaties altijd een biiiig nono. Niet dat een oem E39 met M Pack lélijk is, maar 't is gewoon een zo veel mooiere auto zonder. Bij de E60/E61 idem, vind ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, William Blake zei:

335i, non M-Pack en met die 19 duim 5-spaaksvelgen 🥰

 

Zo hebben wij eentje gehad, en zelfs zonder navi. 🥰

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
7 uren geleden, BMWMB zei:

Wordt toch dezelfde neus als van de 4 coupé?

inderdaad, is gewoon de "lease" versie van de 4 coupé met diezelfde lelijke snuit en kermistellers als instrumentarium....they lost me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid