Ga naar inhoud

BMW G22 4 Reeks Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

Op 3/6/2020 om 10:35, B3noît zei:

Ben zelfs wat geaffronteerd dat ze m'n E9 vergelijken ermee, terwijl het de voorloper van de 6 reeks is

101394638_3389912867685764_718436269276790784_o.jpg

Ik zou hem eerder vergelijken met de voorloper vd E9: de 2000CS

BMW 2000 CS bmw 2000cs tweedehands - De Parking

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Vanni said:

Ik zou hem eerder vergelijken met de voorloper vd E9: de 2000CS

BMW 2000 CS bmw 2000cs tweedehands - De Parking

Ook een lelijk ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Phil zei:

Met de nieren van de 2 Gran Coupé en iets klassiekere Hofmeister-knik.

Zeker niet lelijk, maar te weinig gedurfd imo.

Ik vind deze velgen trouwens enorm knap. (beetje moderne interpretatie van F10-velg styling 331)

image.thumb.png.3608075e7cd3b014159a677371051c32.png

Perfect.

Al vind ik de mega-nieren best nog 'ok', zeer benieuwd om het in 't echt te zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet dat filmpje nu verticaal zijn? Een gsm kan je perfect naar landscape kantelen, nogal moeilijk met de meeste computers...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al staat er een paar Fransen naast dit vehikel te lullen, hun enthousiasme ten spijt kunnen ook zij niet verhullen, dat BMW heeft geplooid voor de wansmaak in een poging om hun zakken te vullen.
En de tijd van de smaakvolle M-versies behoort zo te zien ook definitief tot het verleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Phil zei:

Waarom moet dat filmpje nu verticaal zijn? Een gsm kan je perfect naar landscape kantelen, nogal moeilijk met de meeste computers...

Ik denk om de verticaliteit van de nieren te benadrukken (en 't zou me nog niet verwonderen mocht het écht zo zijn :D). 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Phil zei:

Waarom moet dat filmpje nu verticaal zijn? Een gsm kan je perfect naar landscape kantelen, nogal moeilijk met de meeste computers...

Wss gemaakt voor Instagram.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet dat filmpje nu verticaal zijn? Een gsm kan je perfect naar landscape kantelen, nogal moeilijk met de meeste computers...

Ik krijg het er ook van als ik mensen zo zie filmen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al had in de front reeds gezien, toen het doek van het front ging in dat filmpje begon ik binnenin te huilen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1 minute ago, Phil said:

Da’s geen belediging, want is een knappe auto.

Dat laat ik in het midden, maar we hebben al een A5 in de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat gebruik van 'The' vind ik ook ferm te en krullend, om één of andere reden. Maar het valt in het niets bij hoe dit ding eruit ziet. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nu de enige die zich ook aan de achterkant stoort? Zowel bij deze als bij de 8, vind ik dat die veel te lomp is gemaakt. Bij een coupe verwacht ik achteraan een strakke lijn, en een koetswerk dat fijner wordt. Hier hebben ze de achterkant precies net dikker willen maken. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, The Swede said:

Ben ik nu de enige die zich ook aan de achterkant stoort? Zowel bij deze als bij de 8, vind ik dat die veel te lomp is gemaakt. Bij een coupe verwacht ik achteraan een strakke lijn, en een koetswerk dat fijner wordt. Hier hebben ze de achterkant precies net dikker willen maken. 

Reed onlangs achter een M6 vorige generatie met daarachter een 3-reeks, die M6 was anders ook al een walvis op wielen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid