Ga naar inhoud

BMW G22 4 Reeks Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

Jep, contrast is te groot van de chromé grille ten opzichte van de ganse shadowlook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

M440i xDrive Coupé vs. 840i xDrive Coupé, scheelt echt zo weinig...

En dan weten dat de 4 een pak meer ruimte heeft achterin, en een stuk goedkoper, en sneller, en zuiniger, en...

1355242745_Schermafbeelding2020-10-15om22_03_53.png.3edb13db1d26c9b2c1523dbbb54523e2.png1529251156_Schermafbeelding2020-10-15om22_04_15.png.9a6c1d73dee2199da3c923c09a8a664a.png1045018678_Schermafbeelding2020-10-15om22_06_40.png.367431331b0b4f3ea7a718a26b411696.png

 

  • Vind ik leuk 2
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel verschil gaat dat toch niet geven qua verbruik? Het frontaal oppervlak zal ook niet veel schelen. Of heeft de 8-reeks een andere motor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tommie zei:

Nee, verbruik is identiek he.

Ik heb een 840i Cabrio rijden, zit op 8 liter gemiddeld. Wel deftig voor zoiets.

@Phil had het over het "zuiniger". Ik vroeg me ook al af waar het verschil zat.

8 liter valt heel goed mee. Is dat afgelezen van de boordcomputer of berekend met de getankte hoeveelheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Tommie said:

Je mag door ook gerust 1/3 bij zetten hoor.

Ik spot met je oneigenlijk overgankelijk maken van werkwoorden.

Het staat je niet!

  • Vind ik leuk 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tommie zei:

Nee, verbruik is identiek he.

Ik heb een 840i Cabrio rijden, zit op 8 liter gemiddeld. Wel deftig voor zoiets.

Dat zal dan toch enkel zijn als Bompa rijdt 🤣

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, tato said:

@Phil had het over het "zuiniger". Ik vroeg me ook al af waar het verschil zat.

8 liter valt heel goed mee. Is dat afgelezen van de boordcomputer of berekend met de getankte hoeveelheid?

Geen praktijkervaring, ik baseer mij gewoon op het WLTP-verbruik waarbij de 840i 1 liter meer optekent dan de M440i. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, dragonfly zei:

Dat zal dan toch enkel zijn als Bompa rijdt 🤣

Nee, zit wel wat snelweg bij. Maar dan nog vind ik dat zeer schappelijk. Ik zou dat zelf niet dagelijks boven de 9 liter zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen staan gewoon niet open voor verandering. En ondertussen heeft BMW de perfecte reclame, want er is niks beter dan dat er over gepraat wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Ga gewoon eens in 't echt naar die wagen kijken. Vind je 'em niet mooi, no prob. Wel mooi, super.

Neenee: Aan iedereen die 'm mooi vindt; proficiat. Aan allen die 'm niet mooi vindt; euh, óók proficiat!

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tommie said:

Ga gewoon eens in 't echt naar die wagen kijken. Vind je 'em niet mooi, no prob. Wel mooi, super.

Vorige week zien staan op de parking bij Bilia-Verstraeten, zeker in een donkere kleur valt het minder hard op als op foto. Knappe wagen. 

Schrok veel harder van de X6 die gisteren in mijn spiegel opdook, geef mij dan maar de grille van de 4 :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch! Dat leek zo donker op die foto's, begreep 't niet goed. Zo zou tansanit er voor mij altijd uit moeten zien, in daylight foto's vind ik het (voor mijn smaak) een tik te sporty. (Wat dan wel weer past op een '3).  Betere keuze dan tiefsee (in die middenblauwtinten ben ik dan veel meer te vinden voor het zachtere phytonic), dat sowieso, maar er is momenteel geen klassieker donkerblauw meer waarmee je een understated, klassevolle combo kan maken, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid