Ga naar inhoud

2021 Ford Bronco


gTa

Aanbevolen berichten

Ze hebben precies goed naar de Wrangler gekeken. Wordt een rechtstreekse concurrent. Removable doors, verschillende roof systems, verschillende uitvoeringen met meer/minder offroad hardware, enz.

119351647_2020-07-1416_42_38-Window.thumb.jpg.1114995e5b1de439762829b2578f8ad0.jpg

 

US engines:

  • 2.3 EcoBoost 4-pitter
  • 2.7 EcoBoost twin turbo V6
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, gTa said:

't Spel is officieel gepresenteerd.

https://www.ford.com/suvs/bronco/2021/?intcmp=hp-bb-bronco

 

u725_fna_shot_058_49886_ext_2_car_family_mammoth.tif?croppathe=1_3x2&wid=1440

 

Mor allez, hoe vet kunnen zwarte steelies zijn!!! Ziet dat dink rechts. Maar zo fakking wijs!

Zie er wel een klein beetje Lada Niva in ook.

Echt wel de max.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet serieus precies 2 of 3 van die modellen kopen. Kleintje en een lange en eentje met en zonder deuren.

 

Wel grappig dat iedereen dit cool vindt en weet te appreciëren (blijft voornamelijk het design dat aanspreekt) terwijl de meeste altijd klagen ''ew een Amerikaan, interieur is matig en slechte afwerking''. En dit zouden ze wel willen en kunnen zich er over zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil tussen iets cool vinden en het effektief ook willen of kunnen gebruiken.

Om daarmee op de Brusselse ring te gaan staan en nooit een spat modder te zien, is dat geen avance.

Soms kunnen Amerikanen ook wijze dingen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's gelijk een oude Defender. Ik vind dat echt cool, maar ik kan dat gewoon niet gebruiken, dus koop ik dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Timo said:

terwijl de meeste altijd klagen ''ew een Amerikaan, interieur is matig en slechte afwerking''. En dit zouden ze wel willen en kunnen zich er over zetten.

Omdat het net het punt is. Dat interieur is gemaakt om vuil te maken en makkelijk af te kuisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, ir_fuel said:

Omdat het net het punt is. Dat interieur is gemaakt om vuil te maken en makkelijk af te kuisen.

Niet iedereen gaat er mee off-roaden he. Maar vind het soms wel jammer. Natuurlijk zit er een verschil tussen een Porsche met volleder of een Bentley en een Amerikaan maar dat zijn van die zaken waar ik makkelijk kan overkijken. Mensen doen soms wat te dramatisch over Amerikaanse auto's. Beetje jammer. 

Maar als het hip is, dan boeit het niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Timo said:

Niet iedereen gaat er mee off-roaden he.

Dat verandert toch niks aan de zaak?

Niet iedereen gaat met zijn GT3-RS tracken, maar dat wil niet zeggen dat die auto er niet voor gemaakt is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Dat verandert toch niks aan de zaak?

Niet iedereen gaat met zijn GT3-RS tracken, maar dat wil niet zeggen dat die auto er niet voor gemaakt is.

Ik weet of ik het nu verkeerd uitleg  of dat we langs elkaar praten. Gaat mij niet over het gebruik. Gaat over het feit dat men altijd klaagt over het interieur van een Amerikaanse auto. Maar nu is het zo'n hippe en coole auto en dan is het opeens vergeten en is het puur voor de looks en is interieur bijzaak. Terwijl er anders wel over gezeurd wordt. ''Amai zo plastic achtig''.

En nu ''amai zo'n cool ding, must have''. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke purpose is off-roading, outdoor gedoe, alles open, weinig ditjes en datjes en makkelijk om schoon te maken dus basic as can be. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ferm, zowel de korte als de lange versie, de 'sport' is weer een triestig suf suv'ke

hopelijk zijn die volgend jaar al te huur in Canada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fak, ik wil dit zo hard 😛 Übervette ketel om mee te zwijnen. Benieuwd of er EU-versies komen. 

Dit zou (in de V.S.) alleszins megagoed moeten verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid