Ga naar inhoud

Volkswagen lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minuten geleden, tuscani zei:

Zag er op het eerste zicht niet lelijk uit

En op het tweede zicht? 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, Denniske zei:

En op het tweede zicht? 

Was ik al voorbij en dus wat verder. :D

had net daarvoor een nieuwe Y zien staan en vond die ook ferm geslaagd met zijn nieuwe achterlichten.  

Zat wel al boven de 20km, dus het kan zijn dat mijn beoordelingsvermogen al wat pluimen verloren had. 

Geplaatst:

Sorry maar dat ding is toch echt het toonvoorbeeld van hoe VW designgewijs de weg volledig kwijt is. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, tuscani zei:

Toevallig  gisteren tijdens het lopen zien buiten staan bij een plaatselijke garage. Zag er op het eerste zicht niet lelijk uit, dus eens in de configurator gedraaid.

VW Tayron R-line bussines premium (wat een naam :D ) plug in hybride.

1.thumb.png.a175a56fa90d80ae3951df08833a0c65.png

65K voor eentje naar mijn zin.

Zalig he en met die grote batterij als phev zeker te overwegen komende van een EV. 

Geplaatst:

doe de badge weg, en dat kan een auto zijn van om het even welk Oosters merk.  Of zelfs de nieuwe grote Peugeot.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Akkoord, maar dat kun je van veel westerse merken zeggen tegenwoordig, is niet VW specifiek.

Geplaatst:

idd, ik snap de commotie niet. Bij VW zit er tenminste nog een lijn in, die je kan volgen in hun gamma. Er zijn andere Duitse merken die compleet de mist ingaan qua gamma of merkherkenning.

• 3 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Deze herinner ik me ook nog goed (foto's van de oude doos, begin jaren 2000). 

Volkswagen Passat VR6 met Turbo, dat was echt een bom:

P1060207.thumb.JPG.9a6c7f21d84df9feb19793a023ac235f.JPG

P1060209.thumb.JPG.4b690eeffd514fd7c8c1e56759639c55.JPG

P1060265.thumb.JPG.773503d50c3b983f751bd0eca6dc1498.JPG

P1060281.thumb.JPG.f28c32bc26f01e9957a9afe028eb1e20.JPG

P1060302.thumb.JPG.e60ad0873f27ff98b4e1f1a4cbd543e1.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Altijd al een tof model gevonden, schoolkameraad had een G60 Syncro. Die heeft helaas wel kortsluiting gemaakt en uitgebrand.

Geplaatst:
1 uur terug, Luv4DLM zei:

Altijd al een tof model gevonden, schoolkameraad had een G60 Syncro. Die heeft helaas wel kortsluiting gemaakt en uitgebrand.

Juist die hadden ze ook in syncro. Zonde dat die afgefikt is, zoveel zijn er niet van denk ik. 

Geplaatst:
11 uren geleden, Bjorno zei:

Juist die hadden ze ook in syncro. Zonde dat die afgefikt is, zoveel zijn er niet van denk ik. 

Vorig jaar nog een tijdje eentje staan gehad in mijn garage. Die was bijna hetzelfde lot ondergaan, puur door onkunde van vorige eigenaars.

• Verdrietig 1
Geplaatst:

Tja van de Corado blijven er ook nog maar een paar correcte G60 over denk ik. 

Geplaatst:
45 minuten geleden, Bjorno zei:

Tja van de Corado blijven er ook nog maar een paar correcte G60 over denk ik. 

Originele G60's beginnen zeldzaam te worden, de G-laders waren niet bepaald robuust en als dat in handen van niet-liefhebber terecht kwam was het snel fataal voor lader en motor. De originele digifant motorsturing is ook behoorlijk traag in zijn motorbeschermingstrategie waardoor er dus nog meer motoren kapot lopen, dikwijls is het dan motor swappen ipv reviseren. Ik heb al behoorlijk wat carnage gezien op gebied van G60 maar eigelijk ligt het dikwijls aan een gebrek aan kennis bij de eigenaren, ze tunen maar wat en knallen er een chip in van ebay en hopen dat het goed gaat.

Nogtans, als ze in orde staan gaan die wel lekker vooruit.

• Vind ik leuk 1
  • Taal izan 1
Geplaatst:
17 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Originele G60's beginnen zeldzaam te worden, de G-laders waren niet bepaald robuust en als dat in handen van niet-liefhebber terecht kwam was het snel fataal voor lader en motor. De originele digifant motorsturing is ook behoorlijk traag in zijn motorbeschermingstrategie waardoor er dus nog meer motoren kapot lopen, dikwijls is het dan motor swappen ipv reviseren. Ik heb al behoorlijk wat carnage gezien op gebied van G60 maar eigelijk ligt het dikwijls aan een gebrek aan kennis bij de eigenaren, ze tunen maar wat en knallen er een chip in van ebay en hopen dat het goed gaat.

Nogtans, als ze in orde staan gaan die wel lekker vooruit.

Ja de meeste werden idd getuned omdat het makkelijk was maar weten eigenlijk niet wat ze doen en dan nog hoe ze ermee rijden...

Geplaatst:

Ik deze generatie net minder qua design. Nee, geen fan van. 

Geplaatst:

Mijn vader had er zo 1 in diesel dus daarom ook wel een link mee. 

Ik vind ze zeker niet de mooiste maar deze in het saaie wit en gewoonb plastieke bumpers en dan een VR6 in vind ik dan wel weer zeer vet. 

Onlangs stond er een witte benzine op een veiling te koop met ik dacht niet meer dan 30.000km op. Heb er toen ook wel op geboden maar is toch boven de 8000€ gegaan dacht ik. 

• 1 maand later...
Geplaatst:

Gaat enkel in de nieuwe ID. Polo. Voor bestaande modellen komen ze niet zo snel met updates.

• 4 weken later...
Geplaatst:

FB_IMG_1773157817584.jpg

FB_IMG_1773157821476.jpg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Zo’n Golf II Country doet me op een of andere manier altijd terugdenken aan de weekendjes aan zee waar ik ze toen, naar mijn herinnering, best vaak zag rondrijden in tegenstelling tot bij ons thuis.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 uren geleden, abtler zei:

FB_IMG_1773157817584.jpg

FB_IMG_1773157821476.jpg

Iemand van de waterskiclub waarmee we het watervlak deelden, had zo'n rode.  Altijd jaloers van geweest. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid