Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Polygoon zei:

"Je moet dat in het echt zien, dan valt dat heel goed mee."

eindigend op "Ik heb er al 2 van verkocht ! "  😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het bijna niet te zeggen... Over de hele lijn lijkt mij dit een inhaalbeweging van een decennium te zijn. 

Pak nu de achterkant -het minst controversiële stuk- zie je hoe strak en modern de kont is in vergelijking met de huidige X5.

Met de hoogte van de konijnentanden blijf ik (véél) moeite hebben, maar voor de rest toch wel een knappe SUV (voor 'n SUV te zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Tegelijk stelde BMW alles in het werk om de wagen een voor dit segment uitzonderlijk laag stroomverbruik te geven: minder dan 21 kWh per 100 kilometer over de gecombineerde WLTP-cyclus. Met een bruto energie-inhoud van meer dan 100 kWh zou de hoogspanningsaccu van de jongste generatie een recordrijbereik van meer dan 600 kilometer over de WLTP-cyclus moeten bieden. Dat komt overeen met meer dan 480 kilometer volgens de FTP-75-procedure van EPA. (Alle cijfers met betrekking tot de prestaties, het energieverbruik en het rijbereik zijn voorspellingen op basis van het huidige ontwikkelingsstadium.)

EPA is de meest nauwkeurige test voor het rijbereik dacht ik? Zit je hier aan 480 kilometer, daarmee kan je al wat rijden lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Stancke zei:

EPA is de meest nauwkeurige test voor het rijbereik dacht ik?

Verre van... maar is soms wel conservatief - zie Taycan die in de realiteit beter scoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, William Blake zei:

Verre van... maar is soms wel conservatief - zie Taycan die in de realiteit beter scoort

Laat ons zeggen: dat je het meeste kans hebt om hun waardes WEL te halen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, William Blake said:

dit vind ik wel 'leuk', beetje Volvo-ish

de zetelbediening in deur, widescreen, ... komt allemaal bekend voor ;) 

BMW-iX-9.jpg

Ja idd. Dat is nog wel tof gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, William Blake said:

dit vind ik wel 'leuk', beetje Volvo-ish

de zetelbediening in deur, widescreen, ... komt allemaal bekend voor ;) 

BMW-iX-9.jpg

Die glazen iDrive-knop en de integratie van het hout zijn tof gedaan, maar qua bediening erg veel afgekeken van andere merken. Ongezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, William Blake said:

Ze zijn echt hun identiteit kwijt.

Een BMW i (of is het BMWi) is natuurlijk iets anders dan een gewone BMW, dus we mogen ook niet zomaar veralgemenen. Hopelijk waaien er niet te veel van deze ‘ideeën’ over naar het gewone gamma. Maar waarom konden ze niet gewoon een mooie auto ontwerpen ipv dit... #thxadriaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit maar 1 ding op om het enigszins aanvaardbaar te maken, full black en de dikste velg. :D

Die Audi is de mooiste elektrische SUV van 'de 3', maar je moet hem aankleden, standaard trekt dat ook op niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid