Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

Op 14/11/2020 om 20:39, William Blake zei:

Waanzin, dit is toch niet meer het BMW... niks over driving dynamics, sportiviteit,... 

Goed dat Markus Flasch enigzins wat compenseert.

 

@Rabbit ze hebben zich herpakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/11/2020 om 09:46, Parsifal zei:

Ik moet wel zeggen dat ik vorige week een samenvatting van de campagne gemaakt hebt voor Polestar om duidelijk te maken dat TE bold ook niet goed is :D 

Zij spelen ook heel hard in op vernieuwing en breken met de conventies. Maar gelukkig nooit met zo'n neerbuigende toon.

We hebben 't over BMW, dus Je bedoelt "THE bold", neem ik aan?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/23/2020 at 9:46 AM, Parsifal said:

Ik moet wel zeggen dat ik vorige week een samenvatting van de campagne gemaakt hebt voor Polestar om duidelijk te maken dat TE bold ook niet goed is :D 

Zij spelen ook heel hard in op vernieuwing en breken met de conventies. Maar gelukkig nooit met zo'n neerbuigende toon.

Polestar is toch vooral braaf of moet ik meer op social media kijken?

Zag vorige week dit in Trends en 'k moet zeggen: ze zijn geslaagd in hun opzet om mij even te laten hangen.

Waarom staat de kofferklep open en wat doet die slechte copy daar bij: zitten de songs, de camera's en de batterij in die koffer? En wat moet je met 8 camera's?

Rijbereik = belangrijk, type batterij = niet belangrijk
50 miljoen songs = belangrijk (= rip off van Apple iPod), 8 camera's = heeft geen betekenis. 

En slechts 1 van de items links hebben te maken met de Google-diensten, en dan nog van ver, want mijn auto speelt ook 50 miljoen songs, maar dan via bluetooth ;)

image.png.14402f6b461c545369ed8f9bde0a8e67.png

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, gTa zei:

We hebben 't over BMW, dus Je bedoelt "THE bold", neem ik aan?

Ah ja want THE beautiful die moete ni (meer) bij BMW zoeken iig.

AAAHHHAHAHAHAHAHAHAHA

1/3 

:D 

 

peaceout.gif

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Marvin zei:

Polestar is toch vooral braaf of moet ik meer op social media kijken?

Zag vorige week dit in Trends en 'k moet zeggen: ze zijn geslaagd in hun opzet om mij even te laten hangen.

Waarom staat de kofferklep open en wat doet die slechte copy daar bij: zitten de songs, de camera's en de batterij in die koffer? En wat moet je met 8 camera's?

Rijbereik = belangrijk, type batterij = niet belangrijk
50 miljoen songs = belangrijk (= rip off van Apple iPod), 8 camera's = heeft geen betekenis. 

En slechts 1 van de items links hebben te maken met de Google-diensten, en dan nog van ver, want mijn auto speelt ook 50 miljoen songs, maar dan via bluetooth ;)

image.png.14402f6b461c545369ed8f9bde0a8e67.png

Misschien omdat ie de looks van een vierdeurs heeft, maar wel degelijk een vijfde deur. Model3 is net omgekeerd :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/11/2020 om 14:31, Logic zei:

Met de hoogte van de konijnentanden blijf ik (véél) moeite hebben, maar voor de rest toch wel een knappe SUV (voor 'n SUV te zijn).

Feeling Dumb Jim Carrey GIF

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dat lijkt dezelfde koetswerkstructuur te hebben als een i3, waarvan Sandy Munro zwaar onder de indruk was.

Hoe lelijk het spel ook is, hightech zal ie denk ik wel zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
7 uren geleden, Rabbit zei:

Hij is gespot in de US: ik heb de indruk dat je er gelijk wel aan went 😂

image.png.f6b52e5ec495ff6af53f04fdf875e5c7.png

Wel moeilijk objectief te beoordelen als uw usernaam Rabbit is eh :)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij die ernaast maar, minder lelijk.
Waarmee moet dit concurreren?

Edit: wacht, da's gewoon door het ontbreken van een nummerplaat vooraan, hier komt dat dik in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bestelbaar sinds vandaag en heb een klant die er meteen 3 is komen bestellen voor hem en z'n vennoten. Nou.

Is wel beperkte productie initieel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid