Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

En hierbij bevestiging dat de iX xDrive50 voor 2022(!) al volledig uitverkocht is.

't Model spreekt toch veel mensen aan, merk ik hier ook. Veel mensen die voor X5 komen en waaraan ik een iX voorstel, zijn meteen gecharmeerd. Ik ga zelf ook switchen van X5 naar iX - bewuste keuze, ik MOET dat niet - omdat ik  onder de indruk ben van die kist. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem 'mooi' vind, maar indrukwekkend en 'cool' vind ik hem wel. 

  • Vind ik leuk 4
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Maaher zei:

@Tommie je gaat voor de xDrive40 (die namen tegenwoordig :roll:) of heb je er nog eentje te pakken gekregen met de...grote motor?

 

Heb beide, dus kan kiezen. Maar de 40 is voldoende.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

En hierbij bevestiging dat de iX xDrive50 voor 2022(!) al volledig uitverkocht is.

over welke aantallen spreek je dan?

anders zegt dat niet veel hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, William Blake zei:

over welke aantallen spreek je dan?

anders zegt dat niet veel hé

Dat klopt volledig.

Exact aantal moet ik je schuldig blijven, maar zal voor de BE markt richting de 300 stuks gaan. Da's enkel voor de 50 motorisatie, de 40 is wel nog vlot leverbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tommie zei:

Dat klopt volledig.

Exact aantal moet ik je schuldig blijven, maar zal voor de BE markt richting de 300 stuks gaan. Da's enkel voor de 50 motorisatie, de 40 is wel nog vlot leverbaar.

knappe prestatie toch

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tommie zei:

Veel mensen die voor X5 komen en waaraan ik een iX voorstel, zijn meteen gecharmeerd.

De X5 is toch wel een stuk mooier 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, JanC zei:

Na ettelijke minuten zoeken heb ik nog altijd geen enkele lijn gevonden die klopt.
Ik zie er wat Avantime in vanuit deze hoek, achteraan. Maar da's ook geen compliment.

Exact... De grootte van die ramen, die wielkasten, de verhouding van de snuit tegenover de rest, de nieren, ... Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/9/2021 om 11:12, Tommie zei:

En hierbij bevestiging dat de iX xDrive50 voor 2022(!) al volledig uitverkocht is.

't Model spreekt toch veel mensen aan, merk ik hier ook. 

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. 

Ik beeld me in hoe iemand rationeel tot het besluit kan komen om er één te overwegen,
dan moest 'ie eerst hard slikken om die konijnentanden te accepteren.
Eens mentaal dat trauma te hebben verwerkt, de stap zettende richting dealer om dan te moeten aanhoren dat 'ie uitverkocht is.
Dafuq! 🤯🤌

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste insteek is uiteraard financiële voordelen, dat spreekt voor zich. Maar dat is bij een X5 45e even interessant. Dus ja, de meerderheid stapt er bewust voor binnen, yep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/9/2021 om 11:12, Tommie zei:

En hierbij bevestiging dat de iX xDrive50 voor 2022(!) al volledig uitverkocht is.

't Model spreekt toch veel mensen aan, merk ik hier ook. 

Eerder het logo denk ik dan toch...plak daar een Peugeot badge op en dat ding word amper verkocht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Maar dat is bij een X5 45e even interessant. 

Nu nog wel ja, maar als je op zeker wilt spelen koop je toch best een EV, als we dan toch zuiver de ratio laten spreken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Rabbit zei:

Nu nog wel ja, maar als je op zeker wilt spelen koop je toch best een EV, als we dan toch zuiver de ratio laten spreken.

Afhankelijk hoe je financiert. Kies je een BFS renting met max restwaarde en teruggave einde contract én je bestelt voor 01/07/2023, dan heb je je weinig om zorgen over te maken.

Maar in alle andere gevallen zal zo'n X5 45e geen cadeau zijn om van af te geraken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Tommie zei:

Afhankelijk hoe je financiert. Kies je een BFS renting met max restwaarde en teruggave einde contract én je bestelt voor 01/07/2023, dan heb je je weinig om zorgen over te maken.

Maar in alle andere gevallen zal zo'n X5 45e geen cadeau zijn om van af te geraken...

Maar wat is het max. % restwaarde dat je kunt nemen? Dat is normaal toch altijd wel lager dan hetgeen je krijgt als overname?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/9/2021 om 13:46, Tommie zei:

Dat klopt volledig.

Exact aantal moet ik je schuldig blijven, maar zal voor de BE markt richting de 300 stuks gaan. Da's enkel voor de 50 motorisatie, de 40 is wel nog vlot leverbaar.

1. We maken een nieuw model dat veel lelijker is dan onze X5

2. We gaan er niet teveel van maken

zodat we nog zoveel als mogelijk benzines en diesels kunnen verkopen.

Wat een klucht met die Duitse autobouwers… 😂

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid