Ga naar inhoud

Audi RS5 versus BMW M3


tuscani

Aanbevolen berichten

No brainer voor mij, de RS5. Ik rijd niet op circuit, ik wil gewoon een snelle, geile coupé. Vind het de mooiste, zowel exterieur als interieur. En dat rijdt meer dan leuk genoeg.

Zelfs als je niet op circuit rijdt, is 't toch leuk om dat extra "beestige/extreme" van de M3 te voelen op de openbare weg ? En daarmee bedoel ik niet dat je als een hooligan moet rijden.

En 't is nu niet dat de M3 té hardcore is om als daily te gebruiken ook hé, integendeel.

Ik denk zelfs dat qua kicks en snelheidsgevoel jouw A3 met FWD en veel pk's/koppel op de voorwielen heftiger zal aanvoelen dan de steriele RS5. Als je zo veel pleuros neerlegt wil je sensaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No brainer voor mij, de RS5. Ik rijd niet op circuit, ik wil gewoon een snelle, geile coupé. Vind het de mooiste, zowel exterieur als interieur. En dat rijdt meer dan leuk genoeg.

Het grappige is net dat hij net DAAR niet marcheert. Hij blijkt hard tegen te vallen op de gewone baan.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ik ben er zeker van dat een RS5 mij veel meer sensatie biedt dan mijn A3. En enkel al voor de looks van zo'n RS5 zou ik dat nemen. Zegt mij veel meer dan een M3. Wat mij persoonlijk betreft heeft een M3 niets meer te bieden dan een RS5, integendeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier lees je toch wat hoor...

Tegenvallende acceleratie met 450 pk en een hyperefficiënte bak/aandrijving? :?

Dat neemt niet weg dat ik liever een turboblok had gezien in de RS5.

Ik bekijk het zo: als ik zonder proefrit de RS5 verkies, op basis van looks/afwerking/..., dan zal ik na een testrit waarschijnlijk niet teleurgesteld zijn. Dat kan volgens mij niet, puur op cijfers en gegevens gebaseerd, en gezien de auto's waar ik tot nu toe mee gereden heb.

En ook al rijdt de M3 leuker, het verschil zou groot moeten zijn om mijn eerste keuze ervoor aan de kant te zetten. Het gevoel dat de RS5 me geeft, zou echt moeten teleurstellen, ondanks de cijfers. En dat zie ik niet onmiddellijk gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Twee prachtkarren om bij een ander te zien. Maar zelf? Nooit. Behalve keer een testritje zou ik er verder nooit mee willen rijden.

Ik zou nooit een kar willen die me zo een ecologische footprint geeft. Doe mij maar een Fisker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee prachtkarren om bij een ander te zien. Maar zelf? Nooit. Behalve keer een testritje zou ik er verder nooit mee willen rijden.

Ik zou nooit een kar willen die me zo een ecologische footprint geeft. Doe mij maar een Fisker!

not-sure-if-serious-or-just-being-sarcastic.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een RS5 is niet voor mensen die van autorijden houden.

mvg,

PJH

Hoogtoerige V8, Nascar soundtrack, idd. je reinste onzin die kar.

Waar heb ik m'n kortzichtigheids-bril ook weer gelaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffff hoogtoerige V8 die zijn vermogen niet agressief prijs geeft, Nascar soundtrack terwijl je met teveel geluidsdemping zit, een saai chassis die veel meer vermogen zou moeten hebben om leuk te zijn, veel comfort en snufjes om mee uit te pakken aan de toog maar niet in de polders of op de NS, te duur om ook maar overwogen te worden, lijkt zoveel op andere wagens in het gamma dat je geen gevoel hebt van met iets speciaals onderweg te zijn, een verbruik om van te kotsen, een geautomatiseerde bak voor janetten, ....

Jup, dik zijn geld waard als rijderskar.

(maw: ik vond het maar niks, maar kan begrijpen dat mensen hem kopen, alleen niet dat soort mensen waartoe ik behoor)

edit: vreemd, als ik dat zo lees -> bijna dezelfde conclusie als de manuele R8 V8 waar ik 2 jaar terug eens mee mocht rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid