Ga naar inhoud

Audi RS5 versus BMW M3


tuscani

Aanbevolen berichten

Ik ga hier vanavond, als ik zin heb, een reply op typen in het desbetreffende milieutopic. Veel plezier op vakantie alvast!

Sorry, ik had en heb geen zin - laat iemand anders maar vechten tegen de bierkaai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze eens allemaal moeten rijden om te beslissen.
Uiteraard. Je moet niet blind geloven wat de boekskes vertellen. Voor je dit type auto koopt moet je er zeker eerst een keer mee gebold hebben.
Een RS5 is niet voor mensen die van autorijden houden.

Hm. Ok dan.
Sorry, ik had en heb geen zin - laat iemand anders maar vechten tegen de bierkaai
:lol:

Ik denk dat ik toch ook voor de Bimmer zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel interessant, die uiteenzetting van Tjeu. Soms verschiet ik toch van hem als hij eens intelligent uit de hoek komt :)

Ik lees verder in het milieu-topic..

On-topic: M3, zonder twijfel. Ook al heb ik met nog geen enkele gereden, puur om het feit dat de M3 achterwielaangedreven is -zoals het mijns inziens hoort voor een echte rijdersauto-, en de RS5 quattro heeft.

Zoals ik vaak bedenk als ik naar andere auto's zit te kijken: "moest dat in RWD gemaakt worden, dat zou echt een vette kar zijn!".

Persoonlijk vind ik een Scirocco een heel knappe wagen, maar moest ik het geld hebben liet ik zo'n Scirocco R gewoon staan wegens voorwielaangedreven. Dat met achterwielaandrijving moet zalig zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik had en heb geen zin - laat iemand anders maar vechten tegen de bierkaai

Sorry, ik had en heb geen zin - laat iemand anders maar vechten tegen de bierkaai

Ik ken u als realist met kennis van zaken. Ben het volmondig eens. Soms zegt men dat kapitalisten navelstaarders zijn. De ervaring leert dat de zogezegd milieubewuste groen of rode medemens een enorm eng wereldbeeld heeft. Dan krijg je van die zaken als schone lucht gaan kopen bij de Chinezen.

Weet je wat een chinees hierop zegt: "raar volkje die Europeanen". Het geld is natuurlijk welkom.

Ondertussen kopen we het goedkoopst mogelijk zonder nadenken hoe vervuilend het geproduceerd werd of de enorme transporten die er mee gemoeid gaan.....

On topic:

Qua rijden: M3 (zo een RS5 is veel te log en zwaar om echt plezier aan te hebben, zulke limo's zijn na een tijdje (non Duitsland) oersaai. Qua looks de RS5, dat wel. Conclusie: geen van beiden voor mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid