Ga naar inhoud

Skoda Enyaq


Rabbit

Aanbevolen berichten

On 5/31/2023 at 4:51 PM, d_s said:

Maar in Vlaanderen gaat er ook een premie komen tot een bepaalde catalogusprijs dus het zou ook goed kunnen.

Die bestonden tot 2020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 18/1/2023 om 11:42, JanC zei:

Ik haat ze stuk voor stuk, en met de opkomst van relatief betaalbare rommel als de Renault Arkana zie je ze ook nog meer en meer in het straatbeeld. Zo'n VW ID.5 is ook een gedrocht van jewelste... 

Ik bevestig volmondig dat die Arkana een absolute shit auto is.... wat was me dat...... ik vind dat zelfs ronduit gevaarlijk. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Er is een update voor de enyaq.

Een nieuwe motor voor de versie met de 77 kWh-batterij. Deze heeft nu geen 204 pk, maar 286 pk. De Skoda Enyaq was nooit echt een trage auto, alhoewel 8,8 seconden naar de 100 km/u niet bloedstollend is voor een EV. Met de nieuwe motor is ‘ie absoluut aanzienlijk vlotter. Van 0-100 km/u seconden accelereren duurt nu slechts 6,7. De nieuwe accu meet weliswaar eveneens 77 kWh, maar is op twee punten verbeterd. Zo is de range groter geworden en zijn de laadtijden gedaald. Op een volle accu haal je nu 565 kilometer, 20 kilometer meer dan voorheen. Van 10-naar 80% laden duurt nu zo’n 25 minuten.

 

De 60kWh versie blijft behouden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde evolutie als bij de ID4 dus.

Vooral die hogere laadsnelheid, hadden ze wel van bij het begin mogen installeren.

De bijkomende pk's zijn mooi meegenomen, maar absoluut niet noodzakelijk wat mij betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ugeken zei:

Bij de stockwagens staan er hele resem 265pk’s. 

Blijkbaar is dat de vierwielaangedreven variant, wist ik zelf niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid