Ga naar inhoud

2019 Skoda Octavia RS 2.0tsi


Jules_W

Aanbevolen berichten

Daar de vorige koper zijn lening niet rond kreeg bij deze opnieuw te koop; 

Skoda Octavia RS 2.0 TSI 
245pk versie 
DSG7 
32800km (wordt nog mee gereden)
Krijgt nog onderhoud voor verkoop (jaarlijks in Januari) 
Onderhoudsboekje oké
1e eigenaar (nieuw gekocht bij delorge Hasselt, factuur aanwezig) 
Prijs is inclusief 10.5% BTW, BTW-WAGEN 
In zeer goede staat. Altijd goed onderhouden en zuinig op geweest, nergens bespaard. Geen krassen, blutsen, borduurschade oid.. Echt een zeer nette auto.

-Pack RS GPS
-Virtuele Cockpit
-Verwarmde zetels voor+ achter
-USB aansluitingen 
-Comforttelefonie 

Stage 2 door MRC tuning. 340PK. Motor als versnellingsbak getuned en downpipe vervangen door catloze. Originele uiteraard aanwezig.

VP: 26950€ 

 

 

B73EA776-B062-495A-82E5-75CA5BC432DC.jpeg

B78EAF05-E845-4C43-954D-B165AFE406CA.jpeg

6769C358-B6FA-447D-B85B-3C5517E758CE.jpeg

BF492C1C-2B91-449E-B40A-9AB2E6F8B48C.jpeg

33AC0B24-CCBF-4C5A-9F24-6C4F253114A1.jpeg

2D33E07D-3A9D-4092-B4B2-F0DA80604BA8.jpeg

AAEA7586-BD6C-4D42-8983-FE8168EA5FA9.jpeg

743BC285-A32F-4DA1-9F77-4206EFC2033F.jpeg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Propere auto! Ook al een paar keer meegemaakt dat ze geen lening krijgen en van de verkoop moeten afzien, koop je ook niet als je geen geld hebt imho, stuur ze naar de Dacia garage! 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gl3nn zei:

Proper! Succes met de verkoop. 
Ik zit wel te wachten op de eerste die zegt dat 10,5% BTW niet bestaat :D 

Toch ook eens opgezocht :D 

 

Eerst nog even de basisregel en die ken je wellicht al wel: kan je voor de auto zelf maar 50% van de BTW kunnen recupereren, dan mag je ook maar op 50% van de verkoopprijs BTW verrekenen.

 

De grote vraag is dan wel, hoe bereken ik dan een correcte verkoopprijs?

Dit dient als volgt te gebeuren:

U moet 21% Btw rekenen op de helft van de verkoopprijs, is dus 10,5% op de volledige prijs:

  •  Verkoopprijs incl. btw / 1,105 = Verkoopprijs excl. BTW
  •  Verschil is dus BTW
  •  Verkoopprijs excl. btw / 2 = basis BTW-bedrag
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gl3nn zei:

Proper! Succes met de verkoop. 
Ik zit wel te wachten op de eerste die zegt dat 10,5% BTW niet bestaat :D 

Ik vermeld het net zo om netto/bruto discussies te vermijden. Heb er reeds een paar achter de rug 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Krikkie zei:

Propere auto! Ook al een paar keer meegemaakt dat ze geen lening krijgen en van de verkoop moeten afzien, koop je ook niet als je geen geld hebt imho, stuur ze naar de Dacia garage! 😛 

Best vervelend inderdaad. Gelukkig nog niet naar de keuring gereden. Ik wist ook niet dat hij er voor zou lenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexis zei:

Kek kistje! Valt dat wat mee, 340pk op de voorwielen? 
 

In het droge met A-merk banden best goed eigenlijk. Neiging tot onderstuur zal er altijd zijn gezien het aantal kg’s op de vooras maar qua grip best te pruimen. Bij koude is dat iets minder, in’t nat is het moeilijk om er hard mee te rijden. Veel wielspin, tractiecontrole moet je eigenlijk ook altijd uitschakelen eens je wilt doorpappen, redelijke spelbreker. Nu liggen er potenza’s op. Ik heb er even andere wielen op gehad die een halve duim breder waren en op ps4s, was wel een pak beter. Overall best oké. 
 

Overigens wederom een voorschot ontvangen. Nog even afwachten maar normaal verkocht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met de verkoop alleszins! 😉 
Lijkt me nog wel wat als gezinskar. Onlangs de koffer van zo'n Octavia eens van dichterbij kunnen bekijken, echt gigantisch in vgl met een 3 reeks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 4/1/2023 om 15:17, Alexis zei:

Proficiat met de verkoop alleszins! 😉 
Lijkt me nog wel wat als gezinskar. Onlangs de koffer van zo'n Octavia eens van dichterbij kunnen bekijken, echt gigantisch in vgl met een 3 reeks. 

Dat is ook zo. Als gezinskar is dit een ideaal apparaat, de verhouding sportief/gezinswagen helt imo alleen wat teveel over naar gezinswagen. Qua koffer en beenruimte is volgend mij alleen een superb nog groter. Je kan hier makkelijk met 4 personen in zitten van +1m90. Zeer comfortabel zelfs. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid