Ga naar inhoud

Skoda Enyaq


Rabbit

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Rabbit zei:

Ik snap dat meestal ook niet, maar bij deze vind ik het echt een meerwaarde. Is echt een knappe kist zo.

Lijkt me bovenal een kopie van de Model Y.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PieterA zei:

Lijkt me bovenal een kopie van de Model Y.

Dat is pas een inspiratieloze aanpak om een suv te verkopen. Een misvormde model 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ex-Mooseman zei:

mijn grootste issue zou de kleurkeuze zijn, denk ik.  Wat een trieste boel.

Zwart, wit, grijs, 2 soorten blauw, groen, oranje, rood. Toch genoeg kleurtjes?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee soorten grijs, zelfs, maar allebei zo saai als het maar kan.

(Gras)groen is bovendien enkel op de RS.

een klassevol donkerblauw of -groen zou niet mogen ontbreken.  Er zit niks tussen van warme tinten.

image.png.ed0a658b62d627567db19774a50c8686.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 9/9/2022 om 12:42, Hazen zei:

Vond ik ook jammer toen ik de mijne bestelde. Het is dus grijs geworden.

Edit: mijn Octavia voor alle duidelijkheid.

De mijne in het exclusieve zwart metaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/9/2022 om 09:36, ex-Mooseman zei:

Twee soorten grijs, zelfs, maar allebei zo saai als het maar kan.

(Gras)groen is bovendien enkel op de RS.

een klassevol donkerblauw of -groen zou niet mogen ontbreken.  Er zit niks tussen van warme tinten.

image.png.ed0a658b62d627567db19774a50c8686.png

Straf. Ik zat vorige week naar deze te kijken nav de vraag die ik ook in "EV leasewagen" stelde. Dat model is hier helemaal niet verkrijgbaar. Je kan enkel de RS krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
10 uren geleden, Tommie zei:

Heel dikke kist idd.

Idd, de coupe was nog niet uit bij het bestellen van de Y. Ik zou serieus zitten twijfelen dan. De looks van de skoda en het gebruiksgemak van de Tesla was ideaal geweest. 

20230116_135400.thumb.jpg.10e5da63d9e322202ada5fc95ee943b8.jpg20230116_135424.thumb.jpg.1fea0d3f3cc35b9100d22de11ae16eb6.jpg20230116_201803.thumb.jpg.0f513d361e8bd233e6dce096becfe568.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Polygoon zei:

Ik heb dat concept nooit gesnapt. 
Zo'n Coupé SUV/Coupé MPV 

Ik haat ze stuk voor stuk, en met de opkomst van relatief betaalbare rommel als de Renault Arkana zie je ze ook nog meer en meer in het straatbeeld. Zo'n VW ID.5 is ook een gedrocht van jewelste... 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er veel gedrochten te koop staan heb ik ook gezien op het salon maar de Enyaq kan ik wel smaken. Enige wat de wenkbrauwen doet fronsen is de prijzen die men hanteert. Voor de doorsnee mensen onbetaalbaar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tommie zei:

Zijn er wagens die jij überhaupt wel graag ziet, @JanC? Want ik zie jou op quasi alles wat nieuw of modern is negatief reageren. 

Vind je? Door de band genomen klopt het dat ik autodesign in een richting zie evolueren die mij niet bevalt. Te druk, te log. Er zijn bijvoorbeeld ook bar weinig EV's die ik echt knap vind. De proportie nieuwe auto's die ik écht mooi vind is vrij laag, dat geef ik toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, JanC zei:

Vind je? Door de band genomen klopt het dat ik autodesign in een richting zie evolueren die mij niet bevalt. Te druk, te log. Er zijn bijvoorbeeld ook bar weinig EV's die ik echt knap vind. De proportie nieuwe auto's die ik écht mooi vind is vrij laag, dat geef ik toe. 

Bedazzle us, zou ik zeggen...waarmee rijd je zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Fred zei:

Dat er veel gedrochten te koop staan heb ik ook gezien op het salon maar de Enyaq kan ik wel smaken. Enige wat de wenkbrauwen doet fronsen is de prijzen die men hanteert. Voor de doorsnee mensen onbetaalbaar.

Voor de doorsnee zelfstandige ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Polygoon said:

Ik heb dat concept nooit gesnapt. 
Zo'n Coupé SUV/Coupé MPV 

Ik ook niet. Precies of ze willen de nadelen van een SUV combineren met de nadelen van een coupé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid