Ga naar inhoud

lekkere YouTube-kanalen en -video's over moto's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zelf zo een blauwe gehad (zonder super charger uiteraard), qua sound is er toch weinig dat beter doet. 

Op drukke dagen grijp ik dikwijls naar de filmpjes van V4 rider en zijn VFR, om de kantoor stress achteruit de drukken

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
10 uren geleden, Dawud zei:

Ziet er vet uit 🤩. Can't wait!

F*ck yeah :lolz: 

Machtig, toch. Denk dat dat logistiek wel een stevig dingetje is om te omkaderen.

Miljaar ik zou metéén tekenen om dat ook te doen. ❤️ 
Typical me, zou ik dat wel graag op iets "onlogisch" doen qua bike. (Alla: ik neem m'n Valkyrie mee naar de 100colls :D )
Al moet je hier wel goed zitten qua betrouwbaarheid en qua gehalte "iedereen kan daar de basiswerken aan doen".

Multistrada V4 is wel een machtig ding daarvoor. De meesten zullen daar een GS naar voor schuiven, denk ik. Past daar ook perfect voor.
Ik zou dat dan graag met iets laag en "verkeerd" doen, zoals een Aprilia Tuono V4 Factory. Gieren :D 

Geplaatst:
8 minuten geleden, gTa zei:

Typical me, zou ik dat wel graag op iets "onlogisch" doen qua bike. 

Solex

Geplaatst:
2 minuten geleden, PJH zei:

Solex

Bestaat dat in een versie met minstens 150 pk en een wegligging/weggedrag die een aanhoudende 150+ km/u mogelijk maakt? Zo ja: deal. :D 

Wil iemand dat eens in AI stoppen aub? Een "realistische" 150pk Solex, dus een moto met een motor bovenop het voorwiel dat dat voorwiel aandrijft via de band.

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

@CharlesV

Miljaar wat knallen die gasten :inlove: 

Zot hoe een verschil die deftige vering op die donkere T700 maakt, desondanks beide rijders genoeg skills hebben. Die met de custom vering blijft echt gewoon zweven over de weg, heeft ook nog net iets agressievere noppen. Was ook verbaasd van de GSA zijn bandekeuze. Kerel heeft deftig moeten werken om dat op de baan te houden, pfff

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zot hé vent, dat zijn skills waar ik alleen maar kan van dromen hoor 😄 Ik zou dat nooit kunnen met mijn GSA. Die "jumpt" daarmee alsof het een fiets is van 200kg. 

• 3 maanden later...
Geplaatst:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 22/5/2026 om 07:36, CharlesV zei:

Wat een fantastische video. 🤯 ❤️

Je voelt en hoort aan die gasten hoe GIGANTISCH lastig dat is, hoe enorm de krachten zijn die je ervaart. Fenomenaal. 

Even @Lefty taggen want die komt niet zo vaak in dit deel van 't forum, vrees ik.

Edit: o ja en heel de video lang maakte ik dezelfde bedenking .... MILJAAR DIE DUC V4 KLINKT LEKKER. Wat een beest ook, hoe die nog sleurt aan 150-160 mph ... absurd.

Veel motoren klinken plots anders (meestal véél beter) als ze helemaal tot hun recht mogen komen ... eerste keer dat ik een stock V4 zo hoor zingen.
In welke mate ervaar je op de jouwe ook die macht en die fantastische sound, @msxx?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
38 minuten geleden, gTa zei:

Edit: o ja en heel de video lang maakte ik dezelfde bedenking .... MILJAAR DIE DUC V4 KLINKT LEKKER. Wat een beest ook, hoe die nog sleurt aan 150-160 mph ... absurd.

Veel motoren klinken plots anders (meestal véél beter) als ze helemaal tot hun recht mogen komen ... eerste keer dat ik een stock V4 zo hoor zingen.
In welke mate ervaar je op de jouwe ook die macht en die fantastische sound, @msxx?

Dat is de V4 met desmo, ook heel anders afgesteld met veel meer toeren toegestaan. In de basis hetzelfde blok en hetzelfde gevoel maar hij stopt een paar duizend toeren vroeger. Dus dat eindschot is bij mij veel korter waardoor ik veel meer vanuit het middengebied vertrek. De kern van het geluid is wel hetzelfde ja 🙂  Maar ik veronderstel dat deze ook wel een open uitlaat zal hebben.

Machtige video idd!

Een jaar of tien geleden heb ik de film / documentaire 'TT' van Guy Martin gekocht, dat geeft ook zo'n extreme beleving van zo'n ronde. Aanrader!

Geplaatst:

Ja de verschillen tussen de desmo V4 uit de Panigale V4 en de versie in de Multistrada kende ik. Dat absurde eindschot zit er niet in, de noodzaak om continu in 10k+ rpm te blijven (zoals op circuit) is er ook niet, uiteraard.
Maar 't ging mij om vooral de intake sound op de Panigale in dat filmpje, vooral dan inderdaad bij 10-11k rpm en meer. Waauw. ❤️ 

Geplaatst:
12 uren geleden, gTa zei:

Wat een fantastische video. 🤯 ❤️

Je voelt en hoort aan die gasten hoe GIGANTISCH lastig dat is, hoe enorm de krachten zijn die je ervaart. Fenomenaal. 

Even @Lefty taggen want die komt niet zo vaak in dit deel van 't forum, vrees ik.

Thanks! Heb uren op repeat naar Hickman zijn recordlap gekeken - wil er graag nog eens heen maar even veel geluk als toen gaan we niet hebben denk ik.

Geplaatst:
6 minuten geleden, Lefty zei:

Thanks! Heb uren op repeat naar Hickman zijn recordlap gekeken - wil er graag nog eens heen maar even veel geluk als toen gaan we niet hebben denk ik.

Hoe 'betrokken' ben je bij 't racen van de IoM TT, als toeschouwer? Ik kan me vergissen, maar het lijkt me dat dat véél minder is dan b.v. bij de LM24?
Bij dat laatste zie ik mezelf iedere keer weer in de grand stand kruipen 's nachts, om de sfeer "mee te voelen" van die nacht, je hebt Radio Le Mans in je oor, etc etc.
Is dat bij de IoM TT hetzelfde?

Geplaatst:
20 uren geleden, gTa zei:

Ja de verschillen tussen de desmo V4 uit de Panigale V4 en de versie in de Multistrada kende ik. Dat absurde eindschot zit er niet in, de noodzaak om continu in 10k+ rpm te blijven (zoals op circuit) is er ook niet, uiteraard.
Maar 't ging mij om vooral de intake sound op de Panigale in dat filmpje, vooral dan inderdaad bij 10-11k rpm en meer. Waauw. ❤️ 

Vandaag eens op gelet, de roar is toch vrij gelijkaardig 😁😎🇮🇹

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid