Ga naar inhoud

The AM 200k Series | S09E01 | A whole lotta city runabout for peanuts


gTa

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Jij had je F11 ook via wijkopenauto's gesleten zeker, naar je eigen tevredenheid. Dit weekend toevallig ook dossiertje aangemaakt voor de Meriva van Miss Lotuzzz en nu een goeie prijs gekregen naar mijn gevoel. Is dat echt binnenrijden-klaar, of dingen ze nog verder af?

Ze lichten hem half uur door en doen testrit. 

Uiteindelijk bod is quasi altijd lager dan het digitale "lokbod". 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, gTa zei:

The saga has ended. :inlove:  Tijdens het zoeken (op 2dehands.be en Facebook Marketplace) kwam mevrouw 1,5 week geleden een Alfa Giulietta tegen. Instant-klik met het model, "zo moooi" ... de hele week lang al. (Toch zolang dat in wat frisse kleuren zit, tenminste, de vele witte of zwarte met zwart interieur vond ze meh.)  Heel de week lang ook bij elke Ypsilon die 'k toonde "Mjah, niet mis, maar 'k zie zo'n Giulietta toch liever!"

Paar keer aan @toere zijn bel gehangen om te polsen of hij de Juliette van zijn madam wou laten voor weinig, maar de vis beet niet :D (terecht, uiteraard).

Vrijdag kwam er plots eentje online die wel veelbelovend leek. Metéén gebeld (ongeveer 30 minuten na 't verschijnen van de annonce) maar helaas, we waren al 2e in rij. "Zondag komt iemand kijken, die gaat quasi zeker kopen. Maar ik houd jullie op de hoogte." Dju. Verkoper wat warm gemaakt voor ons enthousiasme, had wel 't gevoel dat hij liever aan ons zou verkopen, maar 't was een supercorrecte kerel dus gewoon onze beurt afwachten. Afspraak van deze namiddag om 14u met kandidaat 1 ... om 15u verlossend telefoontje: "Hij neemt hem niet, 't is aan jullie!" Meteen in de auto gesprongen en 't ding gaan bekijken. 't Heeft geen half uur geduurd eer ze haar krabbel zette.

Een 1.4 MultiAir 170 (163) Distinctive van 2011 die z'n hele leven in een garage gesleten heeft, nog geen 50k km gelopen, blue profondo met rood leder, een panoramisch dak, best wat pit (163pk ipv de basis 120pk). Best wel wat krassen rondom, velgen in niet al te beste staat, maar 1 eigenaar en loepzuivere historiek, technisch in (vermoed ik) zeer goede staat.

She's happy!

happy.thumb.jpg.49af180a791acb07df3bf9ef64e6e560.jpg

De kleurencombo is IRL echt maf mooi. :inlove:   Een Giulietta is qua model wat minder "apart" dan een Ypsilon, maar door de kleurencombo springt hij er toch uit.

Na een flinke portie TLC, een dagje of 2 polierwerk, een extra setje velgen e.d. gaat die er uitzindelijk zo uit komen te zien:

14549195-2.thumb.jpg.c165a005463057886df63f570d854fff.jpg

14549195-1.thumb.jpg.2e907c34e2c885a99ac76a514626c672.jpg

14549195-3.thumb.jpg.856f28b9f8d6d682617b986f2e245af3.jpg

14549195-4.thumb.jpg.7af4d423d6d149c5ea3967918eb6a08d.jpg

(maar dan gelukkig wel met 't rode interieur en zwarte interieurhemel)

Héél erg leuk. Ook nog eventjes op zoek naar geweest, maar ik vond er helaas geen propere voor mijn budget. Altijd spijt van als ik er eentje zie, ze zijn zo mooi :inlove:

Bij https://squadra-tuning.nl/chiptuning/alfa-romeo/giulietta/ kan je ze trouwens makkelijk laten chippen. Al is dat hier niet echt nodig gezien het de 170PK versie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Lotuzzz zei:

Jij had je F11 ook via wijkopenauto's gesleten zeker, naar je eigen tevredenheid. Dit weekend toevallig ook dossiertje aangemaakt voor de Meriva van Miss Lotuzzz en nu een goeie prijs gekregen naar mijn gevoel. Is dat echt binnenrijden-klaar, of dingen ze nog verder af?

Mijn F11 heb ik nog, hé. :D 

En mijn E61 heb ik idd bij hen aangeboden, maar ik kreeg niet meer/minder bij hen dan bij de BMW-dealer waar ik mijn F11 aankocht, dus dan voor dat laatste gekozen.

 

Binnenrijden, wat papieren afgeven (kentekenbewijs, COC, laatste keuringsattest en OHB), dan gaan ze er mee in hun loods (je mag niet mee) en doen ze nog wat tests (heb veel deuren horen open en dicht gaan, motor aan en revven, motorkap open en dicht, enz.). Dan kwam dieje peet terug "heb hem online gezet" (wat hij daarmee bedoelt: I don't know ... de mails op voorhand lijken aan te geven dat de "dealerveiling" al afgelopen is ... áls dat ook al effectief wordt georganiseerd) en na 10 minuutjes kwam hij terug "ja het is dezelfde prijs gebleven, 't is allemaal in orde". En dan maakt een administratieve medewerker het koopcontract op.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Mijn F11 heb ik nog, hé. :D 

En mijn E61 heb ik idd bij hen aangeboden, maar ik kreeg niet meer/minder bij hen dan bij de BMW-dealer waar ik mijn F11 aankocht, dus dan voor dat laatste gekozen.

 

Binnenrijden, wat papieren afgeven (kentekenbewijs, COC, laatste keuringsattest en OHB), dan gaan ze er mee in hun loods (je mag niet mee) en doen ze nog wat tests (heb veel deuren horen open en dicht gaan, motor aan en revven, motorkap open en dicht, enz.). Dan kwam dieje peet terug "heb hem online gezet" (wat hij daarmee bedoelt: I don't know ... de mails op voorhand lijken aan te geven dat de "dealerveiling" al afgelopen is ... áls dat ook al effectief wordt georganiseerd) en na 10 minuutjes kwam hij terug "ja het is dezelfde prijs gebleven, 't is allemaal in orde". En dan maakt een administratieve medewerker het koopcontract op.

Thanks. Dus als je ingestuurd dossiertje eerlijk en compleet is blijft je prijs wss wel redelijk behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tjeu zei:

Ze lichten hem half uur door en doen testrit. 

Uiteindelijk bod is quasi altijd lager dan het digitale "lokbod". 

Neen, dat klopt niet.

Dat was vroeger zo. Die procedure is nu tijdens covid vervangen.

(1) Je moet zelf meerdere foto's (enkele verplichte uit bepaalde hoek) aanleveren, gedetailleerde info opgeven over schade, zaken die niet werken, enz. Van alles waar schade aan is, worden bijkomende detailfoto's gevraagd.
(2) Zonder de auto te zien zetten ze hem al intern op hun database en kan er op geboden worden. De dealerveiling gebeurt dus al, vroeger was dat pas nadat je de auto had getoond (met idd die 30 minuten doorlichting en testrit). Je krijgt melding van elk bod dat er op je auto komt (en vanuit welk land) en ziet telkens ook hoe lang de dealerveiling nog duurt.
(3) Na afloop van de dealerveiling kan je met het hoogste bod akkoord gaan en een "inleverafspraak" boeken ... of niet. Als je akkoord gaat (per e-mail) krijg je nadien nog 2 ongevraagde telefoons waarbij ze je opdragen de nodige zaken mee te brengen, ze doen ook enkele checks om uit te sluiten dat 't om een gestolen of onlangs geïmporteerd voertuig gaat, enz.
(4) Bij de inleverafspraak doen ze nog een korte check (niet zo uitgebreid als voorheen, want 't duurt maar een kleine 10 minuutjes) en géén testrit. Daarna worden de bevindingen (mocht eoa iets niet werken zoals opgegeven, bijkomende schade, enz.) nog doorgegeven aan de hoogste bieder - denk ik - met de vraag of die zijn bod aan houdt. Zo ja: prijs "dealerveiling" wordt behouden. Indien niet: geen idee hoeveel ze er dan af doen.
(5) Dezelfde dag als de inleverafspraak, een dikke 20 minuten na aankomst eigenlijk, kan je al je verkoopcontract aan 't ondertekenen zijn bij de administratief medewerker.

De "raming" waar jij over spreekt (in de woorden van "digitale lokbod") is er nog altijd, maar dat is enkel voordat je alle gegevens hebt ingegeven om de dealerveiling te kunnen laten opstarten. Bij mij was die "raming" 250 EUR lager dan de uiteindelijk behaalde verkoopprijs in de dealerveiling.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Thanks. Dus als je ingestuurd dossiertje eerlijk en compleet is blijft je prijs wss wel redelijk behouden.

Op basis van mijn enige ervaring met hen in covid-tijden: ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Thanks. Dus als je ingestuurd dossiertje eerlijk en compleet is blijft je prijs wss wel redelijk behouden.

Ik ben er eens geweest pre-covid met mijn vorige A4 en ben niet akkoord gegaan met hun eerste bod. De biedingen zijn toen een week blijven binnenlopen en heb hem uiteindelijk aan mijn pa verkocht voor het hoogste bod dat ik kreeg :)  Ik zou nooit akkoord gaan met het bod op dat moment.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ir_fuel zei:

Conclusie, een hele hoop must haves and dont's, en op 't einde doet madam toch gewoon waar haar hart sneller van gaat kloppen :lol:

Hey, I'm just the messenger!

Nu, het hele verhaal is wel wat complexer dan dat. Er is een zeer bepalend element dat meegespeeld heeft, maar hier (nog) niet uit de doeken is gedaan.
Namelijk: 't zou wel eens kunnen dat ik mijn '5 laat gaan. Ik heb er geen klik mee en we rijden er bitter weinig mee (laatste 12 maanden slechts 8.500 km waarvan ongeveer 1.500 km uitzonderlijk ifv mijn nieuwe job). En dan is een 2e auto (die dan dus mogelijks tijdelijk de enige auto wordt) die wat groter was dan een Ypsilon, wel welkom. Een maand geleden was die optie in geen velden of wegen te bekennen en focusten we zeer gericht op iets kleins.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, ir_fuel zei:

Al die koters, en dan geen break meer thuis?!

Ze verklaren u voor zot hier op AM :lol: 

Ik heb nog een gigantische Thule skibox. Reclame voor Sixt op TV heeft me geleerd dat daar ook volk in kan. Problem solved.

En 't is maar voor eventjes, hé. :D  Ik zou daar erg graag een X3 M40i of een 540i touring voor in de plaats zetten, maar dat is momenteel nog een economisch niet te verantwoorden investering (gelijk ze dat zeggen :D ), zeker nu ik een 2-tal jaar toch wel wat minder verdien (nadien maak ik dat ruimschoots goed). Dus een beetje sparen zonder een "dure om daar gewoon staan te hebben" 530d (waar ik geen klik mee heb) helpt. Dit jaar reizen we niet meer (zware verbouwingen, covid), mogelijks volgend jaar ook niet behalve 1 skivakantie maar dat doen we met de E220d All Terrain van m'n schoonpa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, gTa said:

Ik heb nog een gigantische Thule skibox. Reclame voor Sixt op TV heeft me geleerd dat daar ook volk in kan. Problem solved.

En 't is maar voor eventjes, hé. :D  Ik zou daar erg graag een X3 M40i of een 540i touring voor in de plaats zetten, maar dat is momenteel nog een economisch niet te verantwoorden investering :D dus een beetje sparen zonder een "dure om daar gewoon staan te hebben" 530d helpt.

Om die te vervangen door een "dure om daar gewoon te staan" X3 M40i of 540i ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Om die te vervangen door een "dure om daar gewoon te staan" X3 M40i of 540i ?

Als ik die dan wél neem omdat ik er graag mee rij, gaat die veel meer buiten komen. De 530d laat me eigenlijk ijskoud qua driving pleasure (ondanks 6-in-lijn, ondanks RWD ... 't is érg toch, als ik toegeef dat ik soms zelfs de Ypsilon met 1.2 8V Fire van 60pk nam omdat ik daar méér plezier mee had dan met de dieselboot). De keren dat ik met een 40i reed (in '3, X3 en '5) was dat wel eventjes anders: een héél pak meer beleving en plezier.

Maar ge hebt gelijk: niks staat vast. We zien dan wel. Voor hetzelfde geld volstaat de Giulietta voor gezinsverplaatsingen (excl. reizen) en zet ik er een Z4 Maritim naast. Of nog een moto (of 2).

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Challazer zei:

Je zou een X7 volstouwen met bagage en nu zeg je dat je alles in een Giulietta gaat krijgen? 

:popcorn: :D 

Neen.

28 minuten geleden, gTa zei:

Voor hetzelfde geld volstaat de Giulietta voor gezinsverplaatsingen (excl. reizen)

Men lette op de laatste 2 woorden, daar.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Neen, dat klopt niet.

Dat was vroeger zo. Die procedure is nu tijdens covid vervangen.

(1) Je moet zelf meerdere foto's (enkele verplichte uit bepaalde hoek) aanleveren, gedetailleerde info opgeven over schade, zaken die niet werken, enz. Van alles waar schade aan is, worden bijkomende detailfoto's gevraagd.
(2) Zonder de auto te zien zetten ze hem al intern op hun database en kan er op geboden worden. De dealerveiling gebeurt dus al, vroeger was dat pas nadat je de auto had getoond (met idd die 30 minuten doorlichting en testrit). Je krijgt melding van elk bod dat er op je auto komt (en vanuit welk land) en ziet telkens ook hoe lang de dealerveiling nog duurt.
(3) Na afloop van de dealerveiling kan je met het hoogste bod akkoord gaan en een "inleverafspraak" boeken ... of niet. Als je akkoord gaat (per e-mail) krijg je nadien nog 2 ongevraagde telefoons waarbij ze je opdragen de nodige zaken mee te brengen, ze doen ook enkele checks om uit te sluiten dat 't om een gestolen of onlangs geïmporteerd voertuig gaat, enz.
(4) Bij de inleverafspraak doen ze nog een korte check (niet zo uitgebreid als voorheen, want 't duurt maar een kleine 10 minuutjes) en géén testrit. Daarna worden de bevindingen (mocht eoa iets niet werken zoals opgegeven, bijkomende schade, enz.) nog doorgegeven aan de hoogste bieder - denk ik - met de vraag of die zijn bod aan houdt. Zo ja: prijs "dealerveiling" wordt behouden. Indien niet: geen idee hoeveel ze er dan af doen.
(5) Dezelfde dag als de inleverafspraak, een dikke 20 minuten na aankomst eigenlijk, kan je al je verkoopcontract aan 't ondertekenen zijn bij de administratief medewerker.

De "raming" waar jij over spreekt (in de woorden van "digitale lokbod") is er nog altijd, maar dat is enkel voordat je alle gegevens hebt ingegeven om de dealerveiling te kunnen laten opstarten. Bij mij was die "raming" 250 EUR lager dan de uiteindelijk behaalde verkoopprijs in de dealerveiling.

Azo, is wel heel recent veranderd, ik spreek van 3 weken terug toen zowel ikzelf als de garage nog een wagen hebben aangeboden. Ikzelf ben afgehaakt na het tweede telefoontje, garage is doorgegaan tot en met bezoek en toen was het dus wel nog met de testrit. In beide gevallen was het bod, na het doorsturen van alle detailfoto's, bedenkelijk hoog. 
Zij zijn geweest en uiteindelijke bod lag dan een pak lager (2.500 ipv 4.500), lager dan wat ze via hun reguliere opkopers kregen (3.000). Deal is dan niet door gegaan, waar er niet zo sportief op gereageerd werd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tjeu zei:

Azo, is wel heel recent veranderd,

Heb mijn BMW een paar maanden terug eens ingegeven en de dealerveiling laten doen, was toen ook al zo?

Zojuist, Tjeu zei:

ik spreek van 3 weken terug toen zowel ikzelf als de garage nog een wagen hebben aangeboden. Ikzelf ben afgehaakt na het tweede telefoontje, garage is doorgegaan tot en met bezoek en toen was het dus wel nog met de testrit. In beide gevallen was het bod, na het doorsturen van alle detailfoto's, bedenkelijk hoog. 
Zij zijn geweest en uiteindelijke bod lag dan een pak lager (2.500 ipv 4.500), lager dan wat ze via hun reguliere opkopers kregen (3.000). Deal is dan niet door gegaan, waar er niet zo sportief op gereageerd werd. 

Damn, da's ni wijs. Dus het risico op fel verminderde prijs blijft. :cry:   Goed om weten. Merci voor de heads-up!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ir_fuel zei:

Om die te vervangen door een "bij een drugsdealer in beslag genomen en intern goedkoop 'aangekochte' om daar gewoon te staan" X7 M50i ?

;)

 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, gTa zei:

Heb mijn BMW een paar maanden terug eens ingegeven en de dealerveiling laten doen, was toen ook al zo?

Damn, da's ni wijs. Dus het risico op fel verminderde prijs blijft. :cry:   Goed om weten. Merci voor de heads-up!

Je moet gewoon realistisch zijn. Kijk op internet wat een gelijke wagen in gelijke staat waard is, doe ongeveer 20-30% van die prijs af (hun large, transport opkoper, in orde zetten opkoper en marge op doorverkoop) en dat lijkt me de prijs die je mag verwachten, ongeacht wat het bod was. Je zal er zelden de hoofdprijs mee scoren, maar het blijft een snelle en makkelijke wijze om zonder gedoe te verkopen voor een aanvaardbare prijs. 
Ik ben al bij al wel voorstander. Tegenwoordig een wagen verkopen kan wel eens een gedoe zijn. Dus het comfort dat je via "wij kopen auto's hebt" is naar mijn gevoel wel zijn prijs waard. Bij een overname in een garage bijvoorbeeld zullen de prijzen niet significant hoger liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, abtler zei:

;)

If only! :D  :inlove:  Maar een 50i, dat kan ik budgettair écht niet aan, da's overkill. Een 40i zou al helemaal volstaan voor me. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Neen, dat klopt niet.

Dat was vroeger zo. Die procedure is nu tijdens covid vervangen.

(1) Je moet zelf meerdere foto's (enkele verplichte uit bepaalde hoek) aanleveren, gedetailleerde info opgeven over schade, zaken die niet werken, enz. Van alles waar schade aan is, worden bijkomende detailfoto's gevraagd.
(2) Zonder de auto te zien zetten ze hem al intern op hun database en kan er op geboden worden. De dealerveiling gebeurt dus al, vroeger was dat pas nadat je de auto had getoond (met idd die 30 minuten doorlichting en testrit). Je krijgt melding van elk bod dat er op je auto komt (en vanuit welk land) en ziet telkens ook hoe lang de dealerveiling nog duurt.
(3) Na afloop van de dealerveiling kan je met het hoogste bod akkoord gaan en een "inleverafspraak" boeken ... of niet. Als je akkoord gaat (per e-mail) krijg je nadien nog 2 ongevraagde telefoons waarbij ze je opdragen de nodige zaken mee te brengen, ze doen ook enkele checks om uit te sluiten dat 't om een gestolen of onlangs geïmporteerd voertuig gaat, enz.
(4) Bij de inleverafspraak doen ze nog een korte check (niet zo uitgebreid als voorheen, want 't duurt maar een kleine 10 minuutjes) en géén testrit. Daarna worden de bevindingen (mocht eoa iets niet werken zoals opgegeven, bijkomende schade, enz.) nog doorgegeven aan de hoogste bieder - denk ik - met de vraag of die zijn bod aan houdt. Zo ja: prijs "dealerveiling" wordt behouden. Indien niet: geen idee hoeveel ze er dan af doen.
(5) Dezelfde dag als de inleverafspraak, een dikke 20 minuten na aankomst eigenlijk, kan je al je verkoopcontract aan 't ondertekenen zijn bij de administratief medewerker.

De "raming" waar jij over spreekt (in de woorden van "digitale lokbod") is er nog altijd, maar dat is enkel voordat je alle gegevens hebt ingegeven om de dealerveiling te kunnen laten opstarten. Bij mij was die "raming" 250 EUR lager dan de uiteindelijk behaalde verkoopprijs in de dealerveiling.

Thanks, da's helder. Bij mij was de raming voor ik m'n dossier indiende absurd hoog, gelijk een lokkertje om toch maar het uitgebreide dossier in te sturen. Uiteindelijk van 3500 naar 2350 gegaan (verf bladdert af op kofferklep, doch geen roest) en da's nog altijd 350 meer dan ik in gedachten had van een handelaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Tjeu zei:

Je moet gewoon realistisch zijn. Kijk op internet wat een gelijke wagen in gelijke staat waard is, doe ongeveer 20-30% van die prijs af (hun large, transport opkoper, in orde zetten opkoper en marge op doorverkoop) en dat lijkt me de prijs die je mag verwachten, ongeacht wat het bod was. Je zal er zelden de hoofdprijs mee scoren, maar het blijft een snelle en makkelijke wijze om zonder gedoe te verkopen voor een aanvaardbare prijs. 
Ik ben al bij al wel voorstander. Tegenwoordig een wagen verkopen kan wel eens een gedoe zijn. Dus het comfort dat je via "wij kopen auto's hebt" is naar mijn gevoel wel zijn prijs waard. Bij een overname in een garage bijvoorbeeld zullen de prijzen niet significant hoger liggen. 

Evident, ik zit ook al lang genoeg in ons aller liefhebberijwereldje om te weten hoe 't in elkaar zit. :D 

Het hassle-free element is me met ouder worden wel telkens meer en meer waard. Heel diene zever van dagelijks dertig hakkelende oosteuropeanen aan de telefoon of in mail die biedingen doen op 't belachelijke af ... pfff, geen tijd en vooral geen zin voor.  Dan mag een ander van mij wel wat marge nemen, als ik er met minimale inspanning van af ben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Als ik die dan wél neem omdat ik er graag mee rij, gaat die veel meer buiten komen. De 530d laat me eigenlijk ijskoud qua driving pleasure (ondanks 6-in-lijn, ondanks RWD ... 't is érg toch, als ik toegeef dat ik soms zelfs de Ypsilon met 1.2 8V Fire van 60pk nam omdat ik daar méér plezier mee had dan met de dieselboot). De keren dat ik met een 40i reed (in '3, X3 en '5) was dat wel eventjes anders: een héél pak meer beleving en plezier.

Maar ge hebt gelijk: niks staat vast. We zien dan wel. Voor hetzelfde geld volstaat de Giulietta voor gezinsverplaatsingen (excl. reizen) en zet ik er een Z4 Maritim naast. Of nog een moto (of 2).

Ik ruik business! :lol: Ik heb hier nog een oningeschreven exemplaar staan!!!

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ugeken zei:

Ik ruik business! :lol: Ik heb hier nog een oningeschreven exemplaar staan!!!

Bij deze formeel: als ge 'm weg doet, ge weet hoe mij te bereiken.
Jouw gebakje daar is 200% hoe ik de mijne zou willen.... ❤️

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid