Ga naar inhoud

The AM 200k Series | S09E01 | A whole lotta city runabout for peanuts


gTa

Aanbevolen berichten

Zeker! Een Delta vind ik de max [emoji3590]  Maar het aanbod is extréém klein, veel kleiner dan Ypsilons (zeker als je een benzine wil, helemaal als je minstens een Gold en zelfs eigenlijk enkel een Platino wil). Nu, dat voldoet absoluut niet aan de gestelde criteria, hé.

Maar de criteria liggen even op de schop. (Of hoe zeg je dat.) Ze zit nu even sterk met een Giulietta in haar hoofd. En vooral: we zijn sinds vanavond even zwaar out of the box aan 't denken ook (b.v. '5 buiten, ik heb daar geen klik mee namelijk, en gezien onze jobs en kroost en corona en verbouwingen en budgettaire realiteit de komende 2 jaar zouden we niet in gebruik gefnuikt worden als we 't eventjes met 1 auto uitzingen).  Serieus aan 't brainstormen. We're nowhere yet. Wordt vervolgd.

Zelfs de flikken in Gent hebben Delta’s (gehad). Ik had nu echt gedacht dat daar een ruimer aanbod van was.

Misschien omdat ik dat altijd een knappe auto gevonden heb, dat ze me meer in het oog springen in het dagelijkse verkeer.

Maar goed, dan zie je niet meteen of het een dieselke of een nafte is, of een Oro/Platino).

Ik heb destijds nog getwijfeld tussen een goed uitgeruste Delta en een net-correct uitgevoerde 118d. Toen toch maar voor de laatste gegaan, omwille van de betere zetels (en vooral de ambetante kopsteunen van de PFL van de Delta)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Ondertussen alvast "out with the old" !

image.png.c7c4aa52d2c0cf17191ab9f5e1405dea.png

"Hier verkoop ik mijn auto's alsof die van mezelf zouden zijn!"

"Het was hier eht e snelle en eerlikke servies, met vriendelikke bedieninge en ik kreeh nen eerlikke pris."

Bye, kleine handremdrifter!

 

2021-02-28 16.53.44.jpg

2021-02-28 16.59.04.jpg

2021-02-28 17.01.23.jpg

2021-02-28 17.03.02.jpg

 

 

Hierbij geef ik de Rode Lantaarn Beker der Minst Waardevolle Forumauto door aan ... ja, wie eigenlijk? @Lotuzzz voor z'n non-running MX5? :D

Moh, dat is echt quasi een doorslagje van die die mijn tante had 😮 Moet je zeker nog gespot hebben, gezien die op nog geen 3km van je deur stond. Zij had wel leder interieur (wel zelfde kleurencombo) en een ander velgje.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Ugeken zei:

Proficiat met de Berlingo! :lol:

Reizen check

Kinderen en -gerief check

Verbouwen check

...

 

Nie-mals !!!    (Duits)

Ni mals ook voor mensen die zo'n wraakroepende onzin proclameren :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Zelfs de flikken in Gent hebben Delta’s (gehad). Ik had nu echt gedacht dat daar een ruimer aanbod van was.

Misschien omdat ik dat altijd een knappe auto gevonden heb, dat ze me meer in het oog springen in het dagelijkse verkeer.

Maar goed, dan zie je niet meteen of het een dieselke of een nafte is, of een Oro/Platino).

Ik heb destijds nog getwijfeld tussen een goed uitgeruste Delta en een net-correct uitgevoerde 118d. Toen toch maar voor de laatste gegaan, omwille van de betere zetels (en vooral de ambetante kopsteunen van de PFL van de Delta)

Er zit nog zeker 1, mogelijks 2 exemplaren in de vloot. Ze zijn wel fin de carrière.

En daar is nooit een ruim aanbod van geweest, in tegendeel zelfs. Jammer eigenlijk, zo'n Platino met lederen dash, beige interieur en glazen dak = yum, imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, gTa zei:

Nie-mals !!!    (Duits)

Ni mals ook voor mensen die zo'n wraakroepende onzin proclameren :D 

Ik probeer maar te helpen eh! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, toch iets langer dan een Ypsi.

Maar zo mooi, zelfs al is het al een ouder model.

Dat rood: I know, ‘t is een Italiaan, en het heeft ook wel knap. Maar ik denk dat het voor mezelf na drie weken al zou tegensteken. Een beige of cognac interieur met dat buitenkleurke zou eerder een match zijn voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Hmm, toch iets langer dan een Ypsi.

Ja, een heel stuk.

Maar 't is ook niet te vergelijken qua rijden. Deze morgen een Bicolor 0.9 TwinAir gaan bekijken en testgereden. Phoe zeg, dan is die Giulietta tenminste auto. :D  De Ypsilon is echt verrassend ruim en zou zeker volstaan, maar...

3 minuten geleden, ex-Mooseman zei:



Maar zo mooi, zelfs al is het al een ouder model.

Dat rood: I know, ‘t is een Italiaan, en het heeft ook wel knap. Maar ik denk dat het voor mezelf na drie weken al zou tegensteken. Een beige of cognac interieur met dat buitenkleurke zou eerder een match zijn voor mij

't Is geen metallic donkerblauw, hé, maar een erg donker maar hevig uni donkerblauw. Zeer sportief. Daar past dit rood even goed bij als een klassieker cuoio b.v.

Initieel dacht ik ook als jij, maar live veranderde mijn gedacht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, tuscani zei:

Mijn broer heeft een delta benzine. Kzal eens vragen of hij hem niet verkoopt 😁

Ah tis al niet meer nodig 😁 

Proficiat aan het vrouwtje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, gTa zei:

Een 1.4 MultiAir 170 (163) Distinctive van 2011 die z'n hele leven in een garage gesleten heeft, nog geen 50k km gelopen, blue profondo met rood leder, een panoramisch dak, best wat pit (163pk ipv de basis 120pk). Best wel wat krassen rondom, velgen in niet al te beste staat, maar 1 eigenaar en loepzuivere historiek, technisch in (vermoed ik) zeer goede
 

No shit! :D

Knap karretje hoor! Kleurencombo is moooi en die velgjes passen perfect bij dat blauw (wil ze wel niet kuisen!) en dan nog wat pit in het vooronder. Toch wat meer auto dan waar jullie oorspronkelijk naar op zoek waren, maar dat zal heel snel wennen gok ik.

Veel plezier gewenst aan madam gTa!

 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

 

't Is geen metallic donkerblauw, hé, maar een erg donker maar hevig uni donkerblauw. Zeer sportief. Daar past dit rood even goed bij als een klassieker cuoio b.v.

Initieel dacht ik ook als jij, maar live veranderde mijn gedacht .

Toen wij onze Giulietta samenstelden had ik graag een donkerblauwe gehad met het bruine interieur maar die kon je niet meer krijgen in blauw. Rood of wit wilde mijn madam niet, en ik wilde geen zwart dus werd het antraciet.

Zijn dezelfde velgen als wat wij nu liggen hebben. 

Proficiat😁

Aja geen interesse in verlagingsveren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, toere zei:

Aja geen interesse in verlagingsveren? 

Mogelijks wel, ja. :D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, toere zei:

Bwa ik zie die elke dag.

Ik ook, mijne gebuur rijdt ook met eentje. En zijn vrouw met ne Panda.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Coole combi! Rood interieur op een Alfa moet gewoon :D Blauw :inlove: 

idd, altijd knap geweest bij alfa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/3/2021 om 17:32, gTa zei:

Ondertussen alvast "out with the old" !

image.png.c7c4aa52d2c0cf17191ab9f5e1405dea.png

 

Jij had je F11 ook via wijkopenauto's gesleten zeker, naar je eigen tevredenheid. Dit weekend toevallig ook dossiertje aangemaakt voor de Meriva van Miss Lotuzzz en nu een goeie prijs gekregen naar mijn gevoel. Is dat echt binnenrijden-klaar, of dingen ze nog verder af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid