Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:lolz: Zelf ook grote Hamilton supporter maar volgens mij laat hij het de laatste weken gewoon wat hangen. Rosberg rijdt met een oudere motor dus heeft daar in principe al een nadeel. Dat hij dan nog 4 tienden wegrijdt van Hamilton wil zeggen dat hij echt wel knap gereden heeft.

Ik zeg liever dat Rosberg knap gereden heeft dan dat Hamilton slecht gereden heeft :D

Geplaatst:

Goed dat ik hier nog eens kwam piepen, net de start nog meegepikt op Sporting Telenet :D

Geplaatst:

Ron Dennis heeft ook laten vallen dat Alonso misschien een sabbatjaar zal nemen. Vandoorne zou dan in de McLaren rijden. Al denk ik niet dat Alonso dat zou doen. Lijkt mij enkel een optie wanneer de McLaren Honda weer geen resultaat haalt .

Geplaatst:

Ik denk dat vooral Hamilton het laat liggen. WK binnen, interesseert em niet. Heeft zo nog rond gereden bij McLaren.

Geplaatst:

Combinatie van beide denk ik.

Geplaatst:

Hamilton laat het liggen en bij Rosberg is de druk weg waardoor hij nu wel goed rijdt terwijl hij anders altijd foutjes maakte :)

Geplaatst:

Ben daarmee akkoord dat hij dat even laat liggen. Maar 6 keer op rij?? Lijkt me iets teveel

Laat het ons misschien toch eerder gaan zoeken in de verandering in afstelling wegens verhoogde bandendrukken

Geplaatst:

Rosberg is top laatste tijd.

Kerel verdient wel eens een wereldtitel.

Geplaatst:

Kerel verdient wel eens een wereldtitel.

Is goed op weg om de beste rijder zonder wereldtitel te worden.

Geplaatst:

En dat mag zo blijven want hij mist karakter/uitstraling en ballen

Geplaatst:

Wie is dat op dit moment nog? Barichello?

Geplaatst:

Wie is dat op dit moment nog? Barichello?

Relatief gezien vermoed ik Sterling Moss.

Geplaatst:

Sterling... :lol:

Geplaatst:

Laat het ons misschien toch eerder gaan zoeken in de verandering in afstelling wegens verhoogde bandendrukken

Dat kan ook, beïnvloedt het rijgedrag sterk

Geplaatst:

Net op de BBC de vergelijking gezien van de qualify lap van Rosberg versus Hamilton. Rosberg haalt zijn volledige voorsprong op die laatste 2 bochten :shock: 4 tienden in 2 bochten  :silly:

Geplaatst:

Boring race en Mercedes is als team nog saaier. Blij dat het seizoen gedaan is.

Was leuk geweest als Hamilton als protest gewoon in de pits was gebleven, god zo saai zeg

Geplaatst:

Rosberg begint mijn kloten uit te hangen...

Nee, echt!!

Wat een waardeloze strategie bij MB triuwens... Lewis is niet content en terecht.

Geplaatst:

Nee, echt!!

Wat een waardeloze strategie bij MB triuwens... Lewis is niet content en terecht.

Het was zijn eigen call.

Hij wilde toch inspraak? Zie hier het resultaat

Geplaatst:

Het was zijn eigen call.

Hij wilde toch inspraak? Zie hier het resultaat

Hij heeft geen inspraak gehad hé ;)

Geplaatst:

Lewis wou uitblijven, dat zou pas lachen geweest zijn.

Geplaatst:

Zot eigenlijk hoeveel beelden in realtime een overlay krijgen zonder dat je daar erg in hebt.

2015-11-29%2019_37_17-Windows%20Media%20

't Is uiteraard zeer duidelijk zichtbaar als men een overlay legt op de start-straight (b.v. de bollen met 44 in, bij deze race; ik herinner me ook een memorial logo voor Jules Bianchi enkele races terug), maar hier zie je 't op een beeld van een camera in een bocht. Plots rijden de auto's "onder" de reclame. :lol:  Bij bewegende beelden blijft die overlay echt zot stabiel "op" de baan liggen, zelfs bij schokkende camera. Neig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid