Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Denk dat Grosjean wel wat spijt heeft van zijn Haas deal. Zeker nu Renault terugkeert. Bij "Lotus" weten ze immers hoe ze een goeie auto moeten bouwen en hoe F1 anno 2015 in mekaar zit. Bij Haas is het terug opbouwen... en als Fransman "Renault" verlaten, het zal pikken.

Goeie piloot trouwens die Grosjean. Laatste 2 jaar mooi uitgerijpt.

Grosjean gokt op een Ferrari zitje in 2017.

Ervan uitgaande dat Raikkonen stopt na 2016 is dat dan niet zo'n stomme zet. Haas gaat naauw samenwerken met Ferrari, Ferrari begint Grosjean beter te kennen. En zo hoopt hij in 2017 bij hen te geraken,  nog niet zo dom vind ik. Maar het blijft een gok.

Ik denk trouwens dat Haas van in het begin redelijk sterk gaat zijn, niveau Sauber.

Geplaatst:

Willen krijgen =/= kunnen krijgen.

Daarmee dat ik zei 'het blijft een gok'.

Geplaatst:

Waarom denk je dat ze Toro Rosso van motoren voorzien?

Mercedes had moeten zeggen dat RedBull motoren kreeg in ruil voor Max.

Geplaatst:

Mercedes moet Stoffel van McLaren zien af te snoepen...

Geplaatst:

En Rosberg mag het schaap bij sauber ofzo gaan uithangen...

Geplaatst:

Zelfs al kom je met identiek dezelfde auto aan de start...

Je mag hem wel afstellen, de banden begrijpen, etc etc. Moet al vreemd lopen wil je in je eerste seizoen de toppers kunnen volgen op dat vlak. En dan ga ik al uit van identieke hardware

Maar als er een team is dat het zou moeten kunnen is dat waarschijnlijk Haas, dus hopelijk een aanwinst op de grid :)

Klopt, maar volgens mij gaan die snel kunnen aanpikken in het middenveld. Zou mij niet verbazen dat ze sneller zijn dan Manor.

En Rosberg mag het schaap bij sauber ofzo gaan uithangen...

Rosberg gaat nog lang bij Mercedes blijven rijden. Die gaan altijd een Duitser in hun team willen.

Geplaatst:

Mercedes moet Stoffel van McLaren zien af te snoepen...

McLaren-Honda gaat tussen dit en 5 jaar terug wereldkampioen zijn, dus laat Stoffel maar bij McLaren.

Ik denk, voor PR-redenen, dat ze bij Mercedes niet zo snel van de 2de Duitse rijder gaan afstappen.

Geplaatst:

Ze hebben bij Mercedes Pascal Wehrlein klaarzitten, perfecte man om 1 of andere Duitser in dat team te vervangen.

Geplaatst:

Nu Renault toch in de F1 blijft gaat en RedBull eigenlijk geen nieuwe leverancier vindt die een blok wil leveren, gaan ze toch samenwerken. Al gaan ze het rebranden als Red Bull Racing - Tag Heuer, of iets gelijkaardig. Hopelijk haalt dat blok wat niveau zodat RedBull kan aansluiten bij de top.

http://www.autowereld.be/autonieuws/formule-1/f1-red-bull-tag-heuer-2016.html

Geplaatst:

En Haas dan? Ik dacht trouwens ook dat je per gewonnen punt net geld kreeg als team.

Geplaatst:

Nice!

Maar dit is toch wel een pervers effect ervan: "Having already secured third before the season finale, Williams opted against appealing Felipe Massa's exclusion from the Brazilian Grand Prix, thus saving $20,644 in 2016 entry fees."

(Anderzijds ben ik ook allerminst fan van de neiging om per definitie in beroep te gaan tegen beslissingen van scheidsrechters of marshalls, in gelijk welke sport.)

Geplaatst:

Zeer jammer, dan zal ik vanaf nu nog minder kijken. ITV zat vroeger nog op de kabel maar dat is hier nu ook een betaalzender zeker?

Geplaatst:

Ja zo in het Duits of het Frans is toch niet dat vind ik.

Geplaatst:

Iemand had hier gepost dat hij naar La Deux kijkt met audio van Sky Sports, dat is wel een idee.

Geplaatst:

Iemand had hier gepost dat hij naar La Deux kijkt met audio van Sky Sports, dat is wel een idee.

Het is officieel... http://www.motorsport.com/f1/news/bbc-terminates-f1-contract-channel-4-takes-over/

Hoe haal je die audio van Sky live binnen? Iemand een linkje? Want dat wordt dan nog de enige manier om fatsoenlijk commentaar te krijgen...

Laptop staat toch altijd al aan bij F1 voor de livetiming

Geplaatst:

Moest de F1 spannend zijn keek ik wel via vpn & SkySports maar heb er geen 45euro/maand voor over

Geplaatst:

Moest de F1 spannend zijn keek ik wel via vpn & SkySports maar heb er geen 45euro/maand voor over

Het is me 10euro per race waard, niet meer.

Geplaatst:

Het is me 10euro per race waard, niet meer.

Dagpas bij telenet is zeker 10euro?

vpn is 10euro/maand en sky £25 zijnde €35

Geplaatst:

vpn is 10euro/maand en sky £25 zijnde €35

Play sports is 16,50 euro/maand voor abonnees als je internet/telefoon/tv hebt. Dus die dagpassen zijn echt afzetterij :D

Geplaatst:

En dan bagger commentaar?

Voor BBC kwaliteit heb ik dat over ja..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid