Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vettel ligt er al uit voor de start, wat jammer. Wat een eerste bocht :D

Geplaatst:

Vandoorne in de punten :party:

Geplaatst:

Vandoorne is zijn visitekaartje aan het afgeven. Wat een inhaalmanoeuvres :D

Geplaatst:

Fantastisch, P10 voor Vandoorne. Rosberg wint eenvoudig. Grosjean haalt p5, erg straf van Haas .

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Chapeau Stoffel! Slim gereden met soms toch het nodige lef.

Haas bevestigt inderdaad.

Geplaatst:

+1. Straf van Haas en Stoffel.

Geplaatst:

Wanneer mag Stoffel een stoeltje overnemen???

Mooie race trouwens. Zeer spijtig dat Vettel niet wat peper toe mocht voegen... gezien hij meestal een paar tienden sneller is dan Kimi had het wellicht nog spannend kunnen worden voor de zege..

Geplaatst:

Balen voor The Ham, kudos voor The Stoff! :D

Geplaatst:

Balen voor The Ham, kudos voor The Stoff! :D

Ik vond de straf voor Bottas wel ongepast. Hamilton draait in op Bottas. Als hij wat meer ruimte laat rijdt hij weg uit die bocht als 2e.
Geplaatst:

Ergens begrijp ik wel dat Bottas een gaatje zag in bocht 1, maar 't was van wel heel ver.

Geplaatst:

Bottas zag Hamilton al indraaien langs binnen, terechte straf...

Geplaatst:

Hamilton kon Bottas ook zien of wist op zijn minst dat hij daar zat, Bottas kon geen kant meer op en haalde de apex.

Geplaatst:

Bottas zat in Hamilton zijn blinde hoek, Bottas heeft zijn fout ook op de persconferentie toegegeven...

Geplaatst:

Bottas zat in Hamilton zijn blinde hoek, Bottas heeft zijn fout ook op de persconferentie toegegeven...

Oké, dat had ik niet gehoord. Maar had Hamilton een meter meer gelaten had hij kunnen winnen :D
Geplaatst:

Oké, dat had ik niet gehoord. Maar had Hamilton een meter meer gelaten had hij kunnen winnen :D

Hij mist gewoon zijn rempunt... had netjes achter Hamilton aan moeten sluiten

Geplaatst:

Hij mist gewoon zijn rempunt... had netjes achter Hamilton aan moeten sluiten

Dat ontken ik niet, maar goed, ze zijn beide gefinisht en hebben nog deftig gescoord :D

Geplaatst:

Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger.

Geplaatst:

Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger.

Fluctuaties in rondetijden waren enorm vandaag. Drie bandencompounds, veel en veel beter dan vorig jaar! :)

Geplaatst:

Fuel & tyre management, Stoffel zal daar nog geen held in zijn...
Geplaatst:

1 keer heeft hij bewust iemand laten voorbij gaan om geen risico's te nemen. Grosjean dacht ik. Perfect gereden eigenlijk. Tot net in de punten aggressief gereden en dan op een veilige manier de race uitgereden.

Hij heeft genoeg kampioenschappen gewonnen om te weten wanneer punten zekerstellen belangrijker is dan show/risico's.

Geplaatst:

1 keer heeft hij bewust iemand laten voorbij gaan om geen risico's te nemen. Grosjean dacht ik. Perfect gereden eigenlijk. Tot net in de punten aggressief gereden en dan op een veilige manier de race uitgereden.

Hij heeft genoeg kampioenschappen gewonnen om te weten wanneer punten zekerstellen belangrijker is dan show/risico's.

Je zag zijn ervaring. Kent precies de breedte van zijn wagen, geen flatspots zien maken, etc etc.

Van buitenaf niets op aan te merken!

Geplaatst:

Net vergeten dat de Haas wagen zo goed als een copie van de Ferrari's zijn. Van motor tot ophanging, enkel aero beetje anders

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid