Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net vergeten dat de Haas wagen zo goed als een copie van de Ferrari's zijn. Van motor tot ophanging, enkel aero beetje anders

Zijn gebaseerd op de wagens van vorig jaar, maar ik vind het een slimme zet. Manor heeft dat ook eindelijk door, ze hebben een goede motor en een goede piloot en nu halen ze ook mooie resultaten. Ik zie Wehrlein nog punten scoren als alles eens meezit.
Geplaatst:

De Haas mag dan nog een copy zijn. Grosjean rijdt er fantastisch mee.

Wat heeft die Kimi trouwens ook een dijk van een koers gereden. Had die zijn start niet gemist, dan...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De Haas mag dan nog een copy zijn. Grosjean rijdt er fantastisch mee.

Wat heeft die Kimi trouwens ook een dijk van een koers gereden. Had die zijn start niet gemist, dan...

Het geeft hoop dat Mercedes niet zoals vorig jaar freewheelend het kampioenschap zal binnenhalen.

Geplaatst:

Hamilton heeft nooit een vuist kunnen maken, natuurlijk weten we ni hoe gehavend de wagen was. Maar toch.

Als je ziet met welk gemak Kimi rondom de andere autos reed en passeerde, ongezien van Ferrari de laatste 5jaar.

Maar het is wel duidelijk dat ze een motorprobleem hebben. Mercedes had het gerucht juist [emoji3]

Geplaatst:

Mercedes had het gerucht juist

Welk gerucht was dit dan precies?

Geplaatst:

Welk gerucht was dit dan precies?

Dat ferrari motorproblemen heeft

Geplaatst:

Dat ferrari motorproblemen heeft

Thuis zeker de grappigste :D:P

Geplaatst:

Niks concreets... Gewoon dat er een probleem is met de betrouwbaarheid vd ferrari motor. Meer wist Merc ook ni, maar gewoon genoeg om te weten dat ferrari werk ad winkel heeft daar.

Geplaatst:

Hamilton heeft nooit een vuist kunnen maken, natuurlijk weten we ni hoe gehavend de wagen was. Maar toch.

Als je ziet met welk gemak Kimi rondom de andere autos reed en passeerde, ongezien van Ferrari de laatste 5jaar.

[emoji3]

Er vielen alleszins brokken genoeg van.

En het gemak waarbij Rosberg nummer 7 en 8 op een ronde zette!

Geplaatst:

Net vergeten dat de Haas wagen zo goed als een copie van de Ferrari's zijn. Van motor tot ophanging, enkel aero beetje anders

Goh enkel de aero, detailke.

Geplaatst:

Geef mij maar de MotoGP. Rossi's laatste jaar...

Heeft nog voor 2 jaar bijgetekend dacht ik?

Geplaatst:

Op 1:50 komt die even goed weg.

Daarna wel gewoon direct terug pakken buitenkant bocht. :inlove:

Geplaatst:

Fantastisch om te kijken!

Zou leuk zijn als je dat bij willekeurig welke coureur kon meebeleven / kiezen op YouTube..

Geplaatst:

Fantastisch om te kijken!

Zou leuk zijn als je dat bij willekeurig welke coureur kon meebeleven / kiezen op YouTube..

Kan je dat niet bij bepaalde zenders (BBC?) of op F1.com met een betalende account? 

Geplaatst:

Kan je dat niet bij bepaalde zenders (BBC?) of op F1.com met een betalende account? 

Denk dat het bij Sky kan maar dan moet je wel via een proxy gaan dus wordt vrij duur

Geplaatst:

Artikel is 3 maanden oud, er is nog niets beslist :D

Geplaatst:

Gisteren ergens gehoord dat zo'n 40% van de downforce bij een F1 komt van de vloer, verbaasde mij.

Geplaatst:

Gisteren ergens gehoord dat zo'n 40% van de downforce bij een F1 komt van de vloer, verbaasde mij.

Ze sturen wel lucht naar de bodemplaat zodat de boel idd aan de grond gezogen wordt.

En dan nog de diffuser erbij :)

Geplaatst:

We zullen het wel zien...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid