Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Vettel ligt er al uit voor de start, wat jammer. Wat een eerste bocht Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Vandoorne is zijn visitekaartje aan het afgeven. Wat een inhaalmanoeuvres Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Fantastisch, P10 voor Vandoorne. Rosberg wint eenvoudig. Grosjean haalt p5, erg straf van Haas . 1 Quote
Lotuzzz 17.074 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Chapeau Stoffel! Slim gereden met soms toch het nodige lef. Haas bevestigt inderdaad. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 +1. Straf van Haas en Stoffel. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Wanneer mag Stoffel een stoeltje overnemen??? Mooie race trouwens. Zeer spijtig dat Vettel niet wat peper toe mocht voegen... gezien hij meestal een paar tienden sneller is dan Kimi had het wellicht nog spannend kunnen worden voor de zege.. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Balen voor The Ham, kudos voor The Stoff! Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Balen voor The Ham, kudos voor The Stoff! Ik vond de straf voor Bottas wel ongepast. Hamilton draait in op Bottas. Als hij wat meer ruimte laat rijdt hij weg uit die bocht als 2e. Quote
Lotuzzz 17.074 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Ergens begrijp ik wel dat Bottas een gaatje zag in bocht 1, maar 't was van wel heel ver. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Bottas zag Hamilton al indraaien langs binnen, terechte straf... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Hamilton kon Bottas ook zien of wist op zijn minst dat hij daar zat, Bottas kon geen kant meer op en haalde de apex. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Bottas zat in Hamilton zijn blinde hoek, Bottas heeft zijn fout ook op de persconferentie toegegeven... Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Bottas zat in Hamilton zijn blinde hoek, Bottas heeft zijn fout ook op de persconferentie toegegeven...Oké, dat had ik niet gehoord. Maar had Hamilton een meter meer gelaten had hij kunnen winnen Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Oké, dat had ik niet gehoord. Maar had Hamilton een meter meer gelaten had hij kunnen winnen Hij mist gewoon zijn rempunt... had netjes achter Hamilton aan moeten sluiten Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/foto-sjeik-lewis-hamilton-arriveert-in-f1-paddock-van-bahrein/ 1 Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Hij mist gewoon zijn rempunt... had netjes achter Hamilton aan moeten sluiten Dat ontken ik niet, maar goed, ze zijn beide gefinisht en hebben nog deftig gescoord Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger. Fluctuaties in rondetijden waren enorm vandaag. Drie bandencompounds, veel en veel beter dan vorig jaar! Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger.Fuel & tyre management, Stoffel zal daar nog geen held in zijn... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/foto-sjeik-lewis-hamilton-arriveert-in-f1-paddock-van-bahrein/ En dan nog met een ketting met de kop van Jesus... Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Echt knap van Vandoorne. Ik denk dat hij af en toe wel moest inhouden om een of andere reden, opvallend dat hij eerst aan het inhalen en tijd aan het winnen was en van de 1 op de andere ronde zonder iets speciaal seconden verloor ronde na ronde... We zullen nooit alles weten. Ook straf dat hij geen puncture had na het overrijden van een groot stuk debris van een voorligger. 1 keer heeft hij bewust iemand laten voorbij gaan om geen risico's te nemen. Grosjean dacht ik. Perfect gereden eigenlijk. Tot net in de punten aggressief gereden en dan op een veilige manier de race uitgereden. Hij heeft genoeg kampioenschappen gewonnen om te weten wanneer punten zekerstellen belangrijker is dan show/risico's. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 1 keer heeft hij bewust iemand laten voorbij gaan om geen risico's te nemen. Grosjean dacht ik. Perfect gereden eigenlijk. Tot net in de punten aggressief gereden en dan op een veilige manier de race uitgereden. Hij heeft genoeg kampioenschappen gewonnen om te weten wanneer punten zekerstellen belangrijker is dan show/risico's. Je zag zijn ervaring. Kent precies de breedte van zijn wagen, geen flatspots zien maken, etc etc. Van buitenaf niets op aan te merken! Quote
Ceke 2.731 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Net vergeten dat de Haas wagen zo goed als een copie van de Ferrari's zijn. Van motor tot ophanging, enkel aero beetje anders Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.